mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

arend

@Kreeft: ja, da's nog eens een idee  :P , neen, je hebt gelijk, maar 't is den aard van 't (ons) beestje, zeker?  :-*

@Suzy: bwa, ik heb geen relatie, wie moet ik dan de rug toe keren? misschien is er wel iemand waar ik eens tegen wil praten maar het lukt me niet om daartoe te komen op de een of andere manier, wie weet denkt hij er hetzelfde over  :-*

sweetmami

Ha die arend,
Zou wel een leuke binteniss willen... Moet je wel iets voor doen....
Praten is een begin   :-*

arend

Thx sweetmami: mijn hobby is zijn beroep dus ie is dan wel moeilijk te storen of onverstoorbaar bezig met anderen maar mijn ogen praten  :D of telt dat niet? maar ja I know, het komt wel (ooit  :P:-*

arend

Goeiemorgen paraplu'weertje morgen,
vandaag: boek, tuin op pk en hond,
samen heer
trouw, vriendelijk, gesloten man?

zeisen, klaverbladen, zeisen
vogels, vogels
hart
mc: hond
afkappen, geluk, praten, hart, trouw?

rianna

hoi Arend
er komen inzichten die je rust brengen je krijg meer vertrouwen in een heer
tijd om je geluk te oogsten
waardoor gesprekken over liefde worden gehouden en over een nestje bouwen?
liefs Rianna

arend

Haha, lol, Rianna, jij slaat wel een paar stappen over  :P, maar ja je hebt gelijk, ik kan 'd er beter geen gras laten over groeien  ;D. Bedankt Rianna. :-*

rianna

grote stappen gauw thuis hihihihi
wees blij dat ik je nog geen liefdes baby heb gegeven ahweoooooooooo

arend

arend

goeiemorgen rainy morning,
vandaag: hart, brief op pk en vissen
samen: kind
mijn hart kijk uit naar een goed bericht, brief?
ik voel me zo gelukkig als een kind

Sweetie

Hoi Arend

een liefdesbrief van een kindje waar je veel om geeft
hierbij denk ik aan een tekening van een kindje die iets met liefde gemaakt heeft voor jou
Suzy

arend

@Suzy. Geen kinderen in mijn directe omgeving, dus het zou me een beetje verwonderen. Maar wie weet wat vandaag brengt. Bedankt :-*.

arend

goeiemorgen zonnestraaltjes  ;D,

gisterenavond trok ik eens kaarten ivm de liefde (zo van, zou dat iets kunn worden?),
en ik trok: vogels, heer op pk, ring: samen dame
(ik heb nog maar enkele keren goeiedag gezegd en dito gezichten getrokken, maar ach  ;))

vandaag dacht ik aan mijn zoektocht naar werk toen ik trok:
maantje, ruiker op pk en hond: samen muizen
nu die muizen zijn er weer teveel aan, iemand die ze kan gebruiken? die lange zoektocht bezorgt me idd wel ergernissen  ::) ook al ziet het er precies naar uit dat iemand betrouwbaars me een ruiker zal aanbieden? laat maar komen

rianna

hoi Arend oh die leifde zat ik toch in de goede hoek van de week hihihih
ja die kaartjes zeggen samen met de heer een nestje bouwen een relatie:)

je werk kaartjes zeggen
er blijkt een blijheid te komen omtrent werk hou vertrouwen en zet het piekeren op zij
liefs Rianna

Sweetie

Goeie morgen Arend

een positieve wending op gebied van werk en er vertouwen in hebben... jaag de muisjes maar weg ze vreten heel je koppeke leeg als je ze laat doen en ze nestelen zich en dan komen er nog meer van die kleine mormels

suzy

arend

Bedankt Rianna (idd wie weet groeit het uit tot een gezellig nestje  :-*)
Bedankt Rianna en Bedankt Suzy: lief van jullie, ik probeer van die mormels van muizen af te geraken  :-*
Geniet van jullie dagje allemaal. Grts.