mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

arend

tuurlijk, wat is de zin om pessimistisch te gaan doen? en ik voel me ook energiek, moet ik dan hopen op slechte tijden of wat? ik snap je negativiteit echt niet

ok ik ben dus vanmorgen gaan lopen, wel geen tegenliggers gehad dus 't ja jammer dat mijn geveinsdheid niets heeft opgeleverd
en begin deze week mijn manuscript op 92800 woorden beƫindigd
welgemeend JJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
zo voel ik me dus, als herboren, in twee maanden tijd er 60000 woorden pure creativiteit
ja die komt uit mijn positieve geest (gelukkig maar) - aan toegevoegd
heb ik dat allemaal met mijn negatieve geest gedaan?
wees gerust, het is totaal niet in het genre drama dat ik schrijf  ;)
negatieve boodschappen kunnen een hsp wel eens de slaap ontnemen  :( waarvoor mijn dank
maar mijn levenslust wel ik hem me nog nooit in mijn leven zo goed gevoeld  :D die pak je niet zomaar af

prettige zaterdag iedereen  :-*

dameblanche

ikkannergeentouwaanvastknopen :-\

angels

jeetje Arend, je zal wel blij zijn dat het af is...daar is vast veel tijd in gaan zitten

arend

Bedankt Angels  :D, inderdaad, was wel nogal doorzetten  maar nu aan het laten proeflezen en herschrijven dus wel eventjes druk druk (het zal nog wel eventjes duren vooraleer het echt 'af' is, als je dat al ooit kan zeggen ;) ) - ook met andere dingen. Prettige dag Engeltje  :-*.

Alain

Arend ??? waar ben je gebleven??
XX

assie63

arend legt voorlopig geen kaartjes meer, en heeft daar haar redenen voor, assie xx