mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

arend

Goeiemorgen ganse morgen
in vervolg op mijn duiding van vanmorgen vroeg
haha, zo grappig; kom ik wel die bezoeker tegen (met vogel inclusief in zijn hand) zat die in de living (in mijn droom ...)  :)  ben er wel nog niet goed van hihi

en ik trek terug vaker brieven en ruiters en boeken de laatste tijd
hopelijk geraken ze dit keer wel tot bij mij ... :-*

Sweetie

Hallo Arendsvrouw
vrouw, hond, ruiter: vogels
roede, toren, kind
lelie, maan
boek
mc/roede

vertrouwelijke gesprekken, er komt iets in je gedachten, iets nieuws uitproberen geeft je zelfvoldoening
Suus  :-*

arend

Bedankt Suzy, heb iets van lange adem afgewerkt en dat geeft sowieso al voldoening, iets nieuws in gedachten of gesprekken zullen we wel nog zien vandaag, thx  :)

Alain

?Lieve arend,
Krijg je vrouwelijk gezelschap en heb je gesprekken, of voel je wat ongemak, of komt er iets in je op?
Je strijd met je levensloop en probeer nieuwe ontdekkingen te doen
Xx

angels

je krijgt bericht of bezoek van een vrouw,iniedergeval er word gepraat over iets

arend

Bedankt Alain en bedankt Angels; geen vrouw gezien, wellicht moet ik eens in de spiegel kijken  ;D. Wel gemoedelijke gesprekken en gedachten. Thx.

Alain

:D misschien dat die ruiter een heer is :D :D

arend

@Alain: inderdaad  :)

goeiemorgen ontluikende ochtend
vandaag
berg, hond, ruiker > vogels
schip, brief, berg
lelie, vogels,
wolken

pfoeeeh, desnoods sla ik met die ruiker achter die sluimerende -van voorbij gaande aard zijnde- ochtendwolken  ;D  zal die mc/beer wellicht zijn haha

Sweetie

Goeie morgen Arendsvrouw
berg, hond, ruiker > vogels
schip, brief, berg
lelie, vogels,
wolken

de berg ik denk dat je daar nu bovenop zit je kijkt naar hetgeen je niet kan zien aan de voet van de berg , je zet je neer om wat uit te rusten en krijgt een gevoel van vertrouwen en omdat je wat hoger staat ,sta je wat dichter bij je engeltje die meekijkt naar je wolken ,hij geeft je de kracht om ze weg te blazen, dus je krijgt meer energie die je kan omzetten in inspiratie

arend

Mooi verwoord Suzy, bedankt hoor, ik voel idd ergens een rust over me heenkomen  :-*

angels

hou vast die rust ,arend :-*

arend

Haha, Angels die is zeldzaam door hoog tussen die wervelwinden  ;) thx

vandaag nog grijzige dag goeiemorgen
vreemde legging -al zeg ik het zelf-
vrouw, zonne, tuin: doodskist
hart, beer, heer
schip, slang
zeisen
mc/zon (oefff)

Sweetie

Hallo Arendsvrouw

vrouw, zonne, tuin: doodskist
hart, beer, heer
schip, slang
zeisen
mc/zon (oefff)

een zonnige verandering , zeer positief zelfs , je staat sterk tegenover een heer , je hartje staat open je energie staat goed maar je moet wel dat slangetje haar vel stroppen dan wordt het mooi, verander je gadachten zet ze positief open en alles komt eigenlijk vanzelf

arend

Bedankt Suzy, ik denk dat mijn kaartjes wishfull thinking zijn haha, hopelijk komt dit met vertraging, eigenlijk vooral muizen en vossen gezien  :( > neeneen, valt wel mee, zit te veel in mijn hoofd de laatste tijd, ge hebt die wolken in mijn richting gezonden  ;D, haha, neen grapje, is hier zonnig zelfs beke té zonnig, warm bedoel ik ook hier  :D prettig week-einde Suzy

dameblanche

oefff arend......
je blijft optimisitsch.....
wachtende op betere tijden????
je veinst energiek..alhoewel....
de buitenkant laat iets anders zien dan je binnenkant .....
het optimisme van buiten staat paradoxaal tegen de iets minder optimistische binnenkant...
hoe lang ga je dit nog volhouden... :-\