mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

sweetmami

Arend, vasthouden die boost, je zit teveel in je hoofd de laatste tijd..............gewoon voelen..........  :-*

arend

Bedankt Avondster, ja, echt super die ferme boost hoor  :-*

Bedankt hoor Angel, ja ik moet wel wat helderder in mijn hoofd gaan wezen, niet piekeren maar leven in het moment zelf, ik kan toch niets forceren hé  ;)

Bedankt Sweety, jaja je hebt gelijk, ik doe mijn best hoor, die boost komt wel in orde, maar ook al zet ik mijn hoofd op andere dingen, 't ja haha er zitten toch nog steeds gaatjes in mijn tijd waarop ik eens in mijn hoofd kruip maar idd gewoon ja nemen zoals het komt en ja voelen dat het goed komt dank u :-*

ok voor vandaag dan
goeiemorgen grijzige morgen
hihi niet lachen, ik doe mijn best maar begin al met muizen haha

muizen, lijkkist, tuin: beer
zon, heer, anker (jaja, maar waar is die heer toch, die denkt zeker dat het verstoppertje spelen is  ;D)
muizen hihi, brief,
vos
mc/lijkkist

oeioeioeioeioei volgens mij hoop ik wat teveel, enfin ik moet die goeie raad opvolgen, niet denken, Arendsvrouwtje, ga wat vliegen naar hogere oorden maar ja zonder mijn hoofd mee te nemen  :P

prettige dag iedereen

Sweetie

Hallo Arendsvrouw

steek ze maar in een kistje   :o misschien de muizenval !!
daarna tevreden en sterk en trots zijn
je geniet van het optimisme die de heer in zich heeft
argwanend over een boodschap

Suzy

arend

Bedankt Suzy
;D moet ik echt wel doen haha, ze tenminste opsluiten
ja ik denk dat er wantrouwen is dat er momenteel nog geen boodschap of contact komt met de heer
maar we zien wel -wie weet  ;)     thx :-*

Eveningstar

Goeie morgend!

Neen, neen, neem je hoofd maar mee, anders lijk je wel een kieke zonder kop  :D :D :D . Zie dat eens gebeuren! Alé kom! Ge neemt zo alle boost weg gij!
Komaan kop er opnieuw op en vliegen maar. Laat die wind maar lekker door je verenkop glijden en laat de wind al je zorgen meenemen uit je lijf! Alle muizenissen mee in de wind... ja ja... ook die muizenissen over die man, waarop je eigenlijk wel graag een antwoord over wil hebben... .

Mee met de wind, lieverd! Alle, maar dan ook alle kopzorgen weg laten vliegen. Ik zorg voor voldoende licht ;) .

Liefs,
Eveningstar

arend

haha, ja Eveningstarretje, dan zie ik niet waar ik vlieg, ook niet handig datte ;)
ja ik moet dringend eens uitwaaien daar hoog aan het wondermooie hemelplafond
bedankt, door u zie ik tenminste 's avonds waar ik vlieg  ;D  dank u :-*

arend

Goeiemorgen, wat een grijsmuizige morgen
wat een woelige nacht -vast teveel op de kosmos gefocust haha-

schip, ooievaar, zonne  (er vallen wel vaker kaartjes uit, maar nu dacht ik laat ik dat tweetal er maar uit, de floepers waren heer en ring  :o)
tuin, vogels, zeisen
maan, weg
hond

persoonlijk denk ik dat ik meer kaarten trek over hoe ik alles wens
dan hoe alles ook effectief verloopt > maar wie weet  ;D
alleszinswat mijn weeklegging betreft, trok ik voor voor vandaag
-als ik me niet vergis- de vogels >
fladderen die rond in mijn gedachten
of nemen mijn arendsvrienden me mee naar hoge oorden
of komt er een andere vogel me iets influisteren in mijn oor ...

Aanvulling: mc/kruis

Sweetie

Goeie morgen Arendsvrouw
wel Arendsvouw je bent je aan het verplaatsen je draaid je naar het zuiden wat blijschap weergeeft
de heer en de ring .. moet ik daar nog iets aan toe voegen ? :D
in je omgeving wordt er gepraat hoe je iets moet bekomen , door bv knopen door te hakken maar het is een emotionele weg voor jou, je moet wel zorgen dat je hondje bij je blijft, het waakt over jou en geeft aan wanneer er gevaar komt
Suus  :-*

Eveningstar

Goede middag, Arend!

Je haalt je grijze muizen boven? Nochthans je kaarten vertellen heel wat meer... er zit de zon tussen!
Is er iets met de zee met je?
Wordt er in je omgeving te veel geroddeld of gel... over ... ? Dan mag dat stoppen.

Liefs,
Eveningstar

arend

Bedankt Suzy, hooooooooooooooo dat hondje leuk leuk ik ken wel eentje heel hoog die over me waakt  :-*, bwa ge moogt er wel nog iets aan toevoegen zoals de heer zelf bijvoorbeeld  ;D voorlopig die gesprekken nog niet echt gehad, komt misschien nog maar ben druk bezig met vanalles dus we zien wel

Bedankt Avondster, haha is enkel de lucht hoor, werkt wel op mijn gemoed maar voel me wel ok hoor, is er iets met de zee? met mij? of wat bedoel je juist? ik hou wel van zeezicht (maar dan niet met een drukbevolkt zomerstrand haha), in mijn omgeving geroddel of lachen met wie, met mij? bwa hah ze nemen mijn schrijfzwoegen misschien voor onnozel gedoe of zo, niet echt roddelen, eerder niet serieus nemen en vinden dat ik beter mijn tijd nuttiger besteed zoals ganse vakantie schoonmaak houden of zo hahaahha sorry ik heb wel betere en leukere dingen te doen -en ik wacht wel tot ik een schoonmaakwoede krijg niet dat dat zo vaak is maar ja ik heb al mijn tijd nodig- dus misschien wat lachen met -maar trek ik me niet veel van aan-anders 't ja zou ik het niet echt weten over ander personen in mijn omgeving, toch niet wat ik direct weet, maar idd mijn kaarten zien er wel goed uit  :D

arend

vandaag nog wat grijzig wel muisgrijzig weertje
roede, ruiter, muizen: anker
vogels, hart, weg
kruis, zeisen,
zeisen
floep wolken
mc/zon
wat ergernissen omdat die ruiters met brieven mijn pad maar niet kruisen
maar wel weet je, achter de wolken schijnt terug de zon

Sweetie

Hallo Arendsvrouw
tweestrijd en wat koppig ? je wat zorgen maken maar je komt los en je pakt het positief aan
opwinding in hartzaken , keuzes maken, definitieve beslissingen gaan nemen , recht voor de raap zijn

Suus

angels

tweestrijd, ergernis, om iets wat je hoort
keuze maken en daarmee iets afsluiten

arend

Bedankt Suzy, bwa koppig is misschien de aard van 't beestje of zo, hartzaken: wat zijn dat?  :P, wel wat ergernissen vandaag maar eerder praktisch haha, neen nog geen beslissingen, komt wellicht wel; ik trek gewoon kaarten voor op de lange baan of zo ...  :-*

Bedankt Angels. Niet echt iets speciaals gehoord -ik erger me eerder aan het gebrek aan- alhoewel ik probeer mezelf op te vrolijken  :D dus valt wel mee, misschien als die boodschap met vertraging nog zal komen, dan zal ik keuzes kunnen maken en iets afsluiten of opnieuw starten, thx  :-*

Sweetie

Hartzaken zijn zaken die je nauw aan het hart liggen Arendsvrouw  :D