mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

Sweetie

Hallo Arendsvrouw,

knopen hakken om verder te kunnen een bericht die wat lang op zich laat wachten
nieuwigheden en steun brengt de zon in je leven
een cotact met een vriendin zorgt voor wat emotionele situatie
Suzy

Eveningstar

Good morning Eagle!

ben je op thuisfront iets te weten gekomen, dat plots opdook? Hè... ik zie een breuk... .
Ook al ben je ervan aangedaan of doet het je wel iets, eind goed, al goed!

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Citaat van: Arend op juli 30, 2012, 08:10:25 AM
goeiemorgen
vandaag
zeisen, schip, brief :huis
kind, lelie, zon
slang, ring
maan
mc klavers
:-*

Hey lief vogeltje, ik denk dat het werken aan je boek je nieuwe energie heeft gegeven en je ook vooruit hebt gebracht. Het heeft ervoor gezorgd je wat meer de zorgen (het werk en de man) naar de kant hebt gezet maar ook dat je je weer lekker voelt in je huisje, ook je lichamelijke huisje dus ook je hoofdje  ;)
Het storten op zelf ondernemen, je creatieve kant tot bloei laten komen, dat verder gaan ontwikkelen, werkt goed op je zelfvertrouwen en geeft meer rust  :-*

arend

Hallo Suzy, ja berichten laten eeeeeeeeuwig op zich wachten precies, ik voel me gewoon goed, niet direct iets nieuws onder de zon, voorlopig geen problemen met een vriendin maar je weet maar nooit, bedankt  :-*

Hallo Avondster, captain eagle speaking of is het pilot eagle ;), een breuk dat toch nog goed afloopt, wel laat die breuk dan maar komen, voorlopig is het nog rustig, dank u  :-*

Hallo sweet sweety mami mama, bedankt, ja het vogeltje kan wel vleugels uitslaan  ;D zo in haar fantasiewereld en ja het geeft me rust en ergens hoop en idd iets om mijn zorgen ver weg van me af te duwen, we zien wel voor de rest wat komt op mijn pad de komende tijd, bedankt  :-*

Sweetie

De brief kan zijn dat dit een boodschap is dat je knopen moet hakken
Suus  :-*

arend

Je bedoelt dat ik een soort brief krijg of stuur naar mezelf in gedachten, en ik niet letterlijk een bericht krijg ... voorlopig nog niet het geval -er is nog niet echt iets om door te hakken- maar ja, dat kan best hoor, zit er wel uiteindelijk aan te komen ... Bedankt Suzy :-*

kreeft

arend

Bedankt Kreeftje,  :-* ik geef je er -met mijn opengesperde vleugels- een megagrote terug :D

arend

goeiemiddag, wat een mottig dagje
vandaag lelie, vrouw, ruiker: maan
                muizen, klavers, boom
                      ring, slang,
                         maan
mc vos           

Eveningstar

Hoi Arend!
Alles kits?

Aan je kaarten te zien wel :) . Je emotioneel goed voelen, met een groei in je relatie. Keep on smiling :) .

Liefs,
Eveningstar

arend

Bedankt helder Avondsterretje  ;D Ja, het valt wel mee, beetje mottig als het weer haha, neen zo erg is het nog niet gesteld. 't Ja geen relatie maar dat komt wel, haha als die nu al aan het groeien is, jaja in mijn gedachten misschien. Jaja I keep on smiling  :D, bedankt voor je bericht  :-*.

Sweetie

Arendsvrouw 
Jezelf troosten, rusten na wat eindeloos varen ?
ze vreten u klavertjes op en het werkt op jou gezondheid
vernieuwde maar emotionele verbintenissen
Suus

arend

Bedankt Suzy  :-*, bwa 't ja ze vreten wel eens aan mijn gezondheid, maar dat ben ik al gewend haha, ja ik moet mezelf altijd troosten, klopt wel, ben al wat aan het rondvaren, is ook niet makkelijk mijn vleugels zijn immers geen zwemvliezen maaaaaaaaaaar ik verzuip nog niet  ;D

arend

goeiemiddag zonnige middag
vandaag: weg, kindje, vosje: kindje
misschien wat wantrouwen in de toekomst,
maar ondanks dat een innerlijke blijheid 
prettige dag iedereen :-*

Vlinder

Ja idd wat wantrouwend, mag ook wel met zo,n vos weet je het nooit helemaal zeker, maar je gaat je eigen weg, en met een heerlijke onschuldige blijheid.
Zou het ook een beetje door het weer komen, maakt blij hoor... :D

Fijne dag