mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

Eveningstar

Hoi Arend :) ,

Ja, Arend, dat kan je zo stellen.
Ik kijk naar de eerste 3 -4 kaarten en overkijk dan de hele serie. Ik volg vooral mijn gevoel. :)

Jouw kaarten...
Het gaat je goed...je voelt je goed... .
Naar alle waarschijnlijkheid is het een gevolg van een transformatie, die je hebt ondergaan... .

Liefs,
Eveningstar

arend

Bedankt Suzy. Ik ben gewoon gelukkig en innerlijk rustig -voor zover dat in mijn woordenboek staat- niet ergens problemen, ook geen vervelende andere vrouw totnogtoe ;):-*

Bedankt Alain. Ja, tuurlijk -en ik denk dat iedereen dat wel wilt- maar het komt als het komt en zoniet, wel ja beter geen dan slechte relatie -om maar iets te zeggen ;). Die vrouw zie ik niet, geen strijd en niet echt zakelijke relaties. Tamelijk zonder zorgen.  :-*

Bedankt Avondster. Ja inderdaad ik weet niet waarom, maar ik voel me gewoon goed. Geen idee of ik een transformatie heb ondergaan, misschien wel ergens, heb me wat bij situaties zoals zonder werk komen te vallen na al die jaren doorgeraasd te hebben als een robot en dergelijke zo wat me leren neerleggen bij de situatie, ik probeer me wat minder op te jagen in alles, toch vandaag alleszins. Wacht tot ik helemaal getransformeerd ben of word want waar wat leegtes zijn, zal toch ooit allemaal eens in/opgevuld geraken. Ik sta open voor heel wat nieuwe dingen maar die zijn er ook niet in één twee drie. Geduld dat is niet iets natuurlijks bij mij maar ik moet wel.  :-*

arend

Goeiemorgen ontluikende morgen,
vandaag: vogels, schip, tuin: anker
geniet van de warmte vandaag allen  :-*

Eveningstar

Goede morgen lieve Arend!

Heel wat beweging precies in je tuin of je omgeving, rondom jou... . Ben jij een houvast, temidden die beweging, aan het zoeken?

Liefs,
Eveningstar

Alain

hey arend,
In je omgeving handel je met gesprekken, die je stabiliteit geven...
XX

Sweetie

Hallo Arend
gesprekken en een verplaatsing in je tuintje vandaag

van de plakke warmte ?

Suzy

sweetmami

hey Arend, ga indd maar lekker genieten en los vandaag... Arends vliegen rond op jacht toch dus niet gaan puffen id hoek he  ;) :D  :-*

arend

@Eveningstar: Haha, ja, wel grappig, het is druk in de buurt, is wellicht tuinweer, maar ik sta er wel wat buiten, ik ben druk aan het schrijven binnen. Dus ja ik probeer misschien in de chaos zelf wat mijn eigen ding te doen. Bedankt :-*.

@Alain: ja er zijn wel gesprekken innerlijk en uitwendig ook wel, er is ook een soort zomerse rust dus een stabiel gevoel, ik wapper met mijn vleugels zorgen weg. Bedankt voor je duiding. :-*

@Suzy: wel, er wordt vanalles verplaatst maar ik blijf nogal onbeweeglijk zitten hihi soms wel te warm voor mij inderdaad, een gebakken vogel -en zeker een arend- is toch dat niet hé, thx Suzy  :-*

@aha, Sweety is back  ;D wel ja i know ik zal maar een week exemplaar zijn zeker haha, echt puffen doe ik niet, maar ik geniet wel hoor, mijn manu vliegt lekker vooruit. Bedankt  :-*

En natuurlijk geniet ik van alle duidingen keer op keer hé, bedankt allemaal :).

arend

Goeiemorgen goeie nacht
ik ben er snel nog eens bij
of als een vroege vogel al bij

vandaag

brief, vissen, weg: roede
ring, tuin, sleutel
ruiker, ooievaar
huis

geniet allen van het week-einde  :-*

Alain

Hey arend,
Krijg je bericht over een financieel voorstel?
Relatie's in je omgeving geven oplosingen naar het nieuwe begin...

Xxx

assie63

gaat er iemand verhuizen jijzelf of iemand  die je kent, nadat er een fin besluit is genomen, assie xx

arend

Bedankt Alain, ik verwacht geen dergelijk bericht en of er iets op zaterdag zou komen, geen idee, nog niet alleszins. Of ik via via relaties tot een nieuwe start kom, we'll see  :-*

Bedankt Assie, ik weet niets van een financieel besluit, en voorlopig althans ook niets over een verhuis, maar misschien kom ik daar nog iets over te weten,  :-*

kreeft

brief, vissen, weg: roede
ring, tuin, sleutel
ruiker, ooievaar
huis

een bericht dat je een beetje in tweestrijd brengt,
er komt een oplossing voor iets een verandering ten goede

fijn weekend,  :D :-*

arend

Bedankt kreeft, (nog) geen bericht gehad :-*

goeiemorgen zondagse zonnemorgen
vandaag vissen, huis op pk, ooievaar : toren