mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

sweetmami

hi Arend, nog steeds wat gepieker omtrend werk maar je gaat je zorgen steeds meer loslaten,
je komt weer wat beter in je vel, je hebt weer het eea om handen, ook ben je veel in gesprek met een vrouw de laatste tijd jullie betekenen veel voor elkaar.  :-*

arend

Bedankt Sweety, alles goed met je wilde plannen  ;D? 't Ja loslaten niet teveel piekeren, yep, ja ik verveel me zeker niet, volop aan het schrijven weliswaar binnen maar de warmte komt tot hier  :). Dat van die vrouw kan ik niet plaatsen, maar ik ben wel veel in gesprek met mijn jongste broertje (niet dat ie zo jong is lol haha en ook al niet vrouwelijk) maar maakt niet uit, steun en begrijpen is altijd fijn  :-*

Haha, bedankt Alain, maar dat zie ik op dit moment niet zitten,
'Aloha, jij daar,' fluistert ikke, 'ben jij die heer nou of niet?'
'Je weet het ook niet,' vult ikke de stilte aan. 'Mmmm, wellicht niet dan?' Ikke op naar de volgende.  ;D
Neen, dat is het hem nu net, ik moet er wel de kans toe krijgen en is momenteel niet het geval haha, ik ben wel benieuwd maar hij komt wel terug in de toekomst hoor, zit ie met mij opgescheept lol, 't ja wachten wachten, ik doe dat zo graag en ben er zo goed in. Enfin -de tijd zal het uitwijzen SOWIESO- wordt vervolgd hoor ... 'het lot' zoals Suzy typte, kon ik nu eens mijn lot onder de microscoop leggen alhoewel is iets in de verte dus beter een verrekijker of sterrekijker  ;)   :-*

arend

Aloha goodmorning, geen wolkje aan de blauwe hemel
vandaag
zon, brief op pk, ruiter: muizen
weg, heer, hart
vos, ster
lelie  MC/kind
dus 't ja wat wantrouwen naar de toekomst toe waar ik steun krijg
de weg leidt naar een heer
een zonnig bericht, maar het geeft me ergernissen? of maakt me nerveus of zo?
prettige dinsdag allen  :-*

Sweetie

Hallo Arend

een zonnig bericht , je bent beperkt in je bewegingen , kleine ongemakken
een keuze die uitgaat naar de heer waar je liefdevolle gevoelens hebt
wantrouwige gevoelens maken plaats voor vooruitgang en steun

Suzy

Eveningstar

Hoi Arend,

aha... ook muizen hier... net als bij mij ;), maar ik heb er nog een bezem (roede) bij gekregen... zo kan ik ze snel wegjagen of eh... alé... van onder mijn ogen wegdoen ;) :) .

Jouw kaarten...
Een leuk bericht komt naar je toe... en mocht je deze avond dat nog niet gehad hebben... laat mij dan iets weten  :D  :D  :D , maar in de chacoche komt het zeker wel!

Liefs,
Eveningstar

arend

Bedankt Suzy. Haha, toen ik je duiding vanmorgen las, heb ik heel goed gekeken waar ik mijn voeten plaatste, ik dacht misschien val ik wel of zo tijdens het lopen ;) maar allé de dag is nog jong maar ik let wel op. Ik heb ook gedacht, misschien ben ik op het vlak van die heer momenteel in mijn bewegingen beperkt, eerder figuurlijk dan. Die wantrouwige gevoelens gaan misschien weg als ik eens dat bericht krijg dat me al weken  beloofd wordt.  ;D

Bedankt Avondster, je mag ook overdag schijnen hoor ;) jaja muizen muizen, als je gedaan hebt met grote kuis houden, stuurt uwnen bezem maar eens online door haha, nu valt nog mee, me nog niet zo geërgerd, denk dat de muizen al stilletjes binnengeslopen zijn; nu en dan piept er precies iets. Voorlopig nog niets van bericht maar de dag is nog jong, wie weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet  ;D  wordt vervolgd ...

... wel de dag is ondertss al oud 't ja ik denk dat die muizen te maken hebben met het feit dat ik enkel berichten opstapel, ik kan ze alleen niet vinden, het lijkt wel of iemand mijn postbode te paard telkens weer afsnoept  :'(   >:(  nou geen nieuws is beter dan slecht nieuws mensjes  :-* ps niet vertellen maar heb daarnet een bezem van een heldere ster geleend  ;)

arend

Goeiemorgen wat belooft een zonnige dag te worden,
lelie, ooievaar op pk, lijkkist: toren
roede, ring, brief
kruis, ster,
ster

pfff nen brief, daar lach ik nu eens mee
enfin dat zullen de maandmuizen nog zijn  ;)
eindelijk de roede, kan ik schoon schip maken
:-*

Alain

Arend,
Je wacht af in dat torentje en kijkt uit op een nieuw begin, maar je strijd nog wat, daarna komen wensen in vervulling...
XX

arend

Bedankt Alain, is idd een strijd van ongeduld, al dat wachten werkt wel danig op mijn zenuw's, maar ik zorg dat ik bezig blijf met andere dingen  :)

Sweetie

Arendsvrouw   

je verder helpen met iets nieuws die in je leven komt
tweestrijdig bericht ivm een relatie
iets verwerken om vooruitgang te bereiken
Suus :-*

arend

Bedankt Suzy. Eerder een strijd dat er (nog) geen relatie is, vooral druk geschreven vandaag. Zal ook wel een vorm van verwerking zijn en wie weet wordt het ooit een echte stap voorwaarts.  :-*

Alain

Arend strek je vleugels, en ga erop uit...
Ik kan me vleugels niet strekken, het zal te voet zijn om vooruit te gaan. ;D
Ik leef met je mee...
XX

arend

Haha dat ik zelfs niet aan mijn eigen vleugels denk, waar zit ik toch met mijn gedachten  ;), bedankt Alain.

Vandaag een goeiemorgen mistige maar kan geen kwaad- morgen,
hart, boom op pk en ruiker: klavers
dame, vosje, roede
slang, ring
maan

't ja daar in 't midden ziet het er minder uit,
nu ik vraag me eigenlijk af hoe zien jullie de opeenvolging van rijen in jullie interpretatie
volgt dame uit de 2 kaarten erboven (hart en boom) bijvoorbeeld? 
prettige dag iedereen :-*

Sweetie

Goeie morgen Arendsvrouw

Er groeit iets in je hart , dit brengt geluk en rust met zich mee ( eerder opluchting zou ik hier denken)
een wantrouwige dame die 2 keien kan doen vechten wat je diep raakt 

Suzy

Alain

Hey arend,
Je wil een gezonde relatie, waarin je je gelukkig voelt...
Je wantrouwt een vrouw waarmee je ten strijde gaat.
Arend let er wel op dat er geen verwaring is in zakelijke relatie's
XX