mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

Sweetie

:D :D :D ik dacht dat Evening meer wist dat je bv zwanger was en dat ze nu vroeg of ze het juist had geraden ... een jongen of een meisje  :D

Maar nu valt mijn centje
Ze vroeg zich eigenlijk ook af je een heer of een dame was  :D

Dan waren we weer met 2 die zoiets dacht ... hoe kan het ook anders hé zielevrienin

Suus

arend

Haha Suzy en Eveningstar, ik lig hier ook plat van het lachen. Eerst ben ik een man, dan ben ik zwanger -hoe die twee samen gaan, weet ik ook niet maar enfin  ;D- neeneen, ik zie er naar mijn mening ook vrouwelijk uit qua bouw dus je zou niet missen moest je me zien haha. Geen idee wat ik typte toen je daar daadkracht of zo uit afleidde, 't ja haha ik heb wel eens van die beweeglijke, gekke kuren, misschien wel meer dan mijn broers samen.  Ze zeggen altijd dat mannen kleine kinderen zijn en blijven, ' t ja op dat vlak is het kind in mij wel levendig, toch in mijn fantasie, bwa ik wil altijd nieuwe dingen doen en ontdekken, de wereld exploreren, maar ik ben er van overtuigd dat ik wel eens mijn rust vind  :P

Eveningstar

Deze is echt wel ok om het weekend te starten!

Maandag duid ik opnieuw... wie weet wat komt er dan allemaal uit de mouw  :D  :D  :D .

Tot dan ladies!

Liefs,
Eveningstar

Alain

Ladies,
nog een dame bij, ik dacht eigenlijk ook dat het om een kindje was. En ik dacht dat arend een mannelijk persoon was.. sorry arend
Amai ik hier als bijna enige man.... :D

arend

Haha een kindje   :o ooit tarara  ;D eerst die man nog volgende maand   :-*
Ik heb me wel eens afgevraagd of de naam Chris mannelijk of vrouwelijk was maar voor de rest idd vooral vrouwen hier denk ik, hoewel wat zegt een naam, nu ik dacht dat in mijn profiel stond dat ik vrouwelijk was, of heb ik dat gedroomd, enfin whatever lol

Goeiemorgen goeie morgen,
vandaag kruis, ruiter op pk, ooievaar
                ruiter, hond, anker
                  toren, ooievaar
                    kruis
't ja er komt wel degelijk iets nieuws op mijn pad

Alain

Arend,
je krijgt berichten waarna je bepaalde dingen afsluit voor je aan het nieuwe begint.

XX

arend

Bedankt Alain, die kaarten zeggen al weken hetzelfde, wacht tot ik al die berichten tegelijk krijg, dat zal wat geven als ik alles afsluit en een gans nieuw begin start  ;D 

Alain

;D ;D ;D ;D tzal de moeite zijn zeker...

arend

Bedankt Alain, 't ja 't is te hopen  ;D.

Een zeer goeie morgen sunny morning
vandaag trek ik rarara
tuin, hart op pk, heer: kruis
lijkkist, ster, heer
hart, lijkkist
maan

amai, wat is dat met die lijkkist toch?
er is geen man en toch moet ik er een kruis over zetten?

Alain

Hey arend,
Is er een geliefde heer in je omgeving waar je op wacht?
Je hebt te veel zorgen omwille van een heer...
XX

Sweetie

Hallo Arend

Ja en hier gaat het over een verliefdheid uit je omgeving
een nieuw begin die vooruitgaat met een gentleman
emoties komen hier van pas
en dat is het LOT
Suzy

arend

Bedankt Alain. Bwa, ik heb wel wat vraagtekens naar iemand toe, volgens mijn jaarlegging gaat er iets gebeuren in augustus  :), ja wel wat ergernissen, of ja 't is te zeggen ben nogal ongeduldig, zou graag eens peilen in het andere kamp maar da's niet of nog niet evident. Zeker omdat ik al niet zeker ben of hij die heer wel is, enfin de tijd moet het uitwijzen of zoiets  :-*

Bedankt Suzy. Het lot? Een heer, voor mij? of misschien voor iemand uit mijn omgeving haha, neeneen laat het maar voor mij zijn dan. Een nieuw begin, damned ik denk dat ik dat begin gemist heb haha, 't spreekt wellicht voor wat er nog gaat komen hé. Wat het ook mag wezen, laat maar komen want 't wordt tijd dat 't tijd wordt  ;D  :-*

Ik kan me voorstellen dat het wachten als een soort kruis op mijn schouder voelt, ja is misschien raar, ik moet mijn zinnen verzetten maar ja 't helpt dan nog niet  ;D

Eveningstar

Goede sunny morning ook, Arend (en zie ik meteen een vrouw voor me :) ),

kan het zijn, dat je in een bepaalde kwestie je hart mag volgen, maar je het gevoel hebt, dat je je mannetje mag staan of dat het nodig is je mannetje te staan ... het betreft je omgeving... . Iets mag ophouden en om dat te doen ophouden... zou je iets mogen doen, waarbij jij het gevoel hebt, dat je hard dan bent... .

Liefs,
Eveningstar

arend

Bedankt Eveningstar. Haha gelukkig. Wel, ik probeer mijn hart te volgen maar heb -voorlopig althans- niet de indruk dat ik op kousevoeten moet rondlopen. Ik kan me er zeker iets bij voorstellen, bij dat gevoel te denken oei ben ik dan jeetje niet te hard maar momenteel -gelukkig- is dat niet het geval. Bedankt voor je duiding en maak er maar een sunny day or week or month or better: year of! Geniet ervan  ;D

Alain

zou graag eens peilen in het andere kamp maar da's niet of nog niet evident. Zeker omdat ik al niet zeker ben of hij die heer wel is
[/quote]

Wat houd je tegen Arend... vragen zijn vrij hé...