mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

Sweetie

Goeie morgen Arend

ook de roede en de toren
net als die van mij
tweestrijd in de liefde doet je weg kruipen, je vertrouwen is beetje foetsie vandaag
het blijft echter wat vast zitten en je zal gedachten op iets anders moeten focussen en het wat positiever inziet

Suzy

arend

De liefde laat nog op zich wachten, zal dat vastzitten zijn, ik doe mijn best ik focus mij op iets anders hoor,
bedankt Suzy  :-*

Alain

hey arend,
Toch geen ruzie's met een geliefd persoon hé...

sweetmami

Goeiemorgen Arend, zeg waar zit je nu zo over te twijfelen?
Als je iets wil, ga op onderzoek uit en ga ervoor, want de tijd is er nu wel.  :-*

arend

bedankt sweety, voorlopig wil ik maar een ding en dat is dat mijnen pc terug marcheert, help help ik mag 'd er niet aan denken welke files ik straks allemaal kwijt ben, al mijn werkzoektochtbewijzen heeeeeeeelp :-*

bedankt alain, nee helemaal geen ruzie of 't is met mijnen halfdode pc  :-*

arend

Ok, dan maar weer met mijnen ouden, zeer tragen laptop voorlopig.
net kaartjes voor vandaag getrokken
't is op en af, zon en wolken

floep: brief
vissen, berg op pk en kind: ooievaar
toren, vissen, lelie
ooievaar, heer
ruiker
hmmm jaja, ik weet het wel, hij is in aankomst, hoewel de definitie van 'hij' nog een raadsel is, ik heb geen idee over wie het gaat of zal gaan, krijg ik een bericht?
steun in een beter worden van levensloop, werk
ik moet nog een berg over, zorgelozer worden,
klaarstaan om het nieuwe op alle vlak te ontvangen

:-* het komt als het komt

Sweetie

Hallo Arend
een belangrijke mededeling een berg voor een kind is geen berg voor een volwassene dus zal het een heuveltje zijn om je kinderlijk veranderlijk te voelen
iets met de bank gaan praten of zo met de direkteur
de heer brengt verandering en rust vooral rust ...zeg iets mij

Zoiets

Suzy

arend

Bedankt Suzy voor je duiding  :-*, ja mag wel een heuveltje zijn hoor, van een bank of directeur weet ik voorlopig nog niets, 't ja ben nogal ongeduldig van aard, een rustige heer is altijd welkom  ;D

Goeiemorgen muizige morgen,
vandaag: toren, ring op pk en huis: samen vogels
                 doodkist, vrouw, ster
                    ruiter, ruiker
                        zeisen
mc/ring
positieve gedachten over iets nieuws
ik moet het verleden loslaten en naar toekomst kijken
er komt een positieve boodschap eraan 'ooit' haha
waardoor ik kan oogsten

Sweetie

Hallo Arend

Je kruipt in je torentje en muurtje opbouwen wel kom maar naar buiten want binnen valt er weinig te beleven
geniet van je dag van de vogels, de bloemen en de natuur .. dat doet wonderen en krijg je een andere kijk op het leven

Liefs
Suzy

Alain

hey arend,
Sluit je niet af van de buitenwereld, zo kom je er niet... Je maakt succes, rustig afwachten enhet komt wel goed...
XX

Eveningstar

En ik wacht nog steeds op het antwoord van Arend... een jongen... of een meisje ;) :) .
What it's gonna be?

Was ik er naast, Arend?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

What it's gonna be boy ... ????
Wat ik mij eigenlijk afvraag ... ben jij een heer of een dame ging u dat eigenlijk gisteren eens vragen maar was het vergeten ??

Sweetie

En ons Zieltje weet meer ..
is je zoon of dochter zwanger ??

arend

Wat is het hier druk vandaag, laat me eens kijken
@suzy: heb je het tegen mij, mijn zoon of dochter zwanger? lol dan moet ik toch wel eerst zelf zwanger worden, ik bedoel, neen, nog geen kinderen hoor en neen, hoor, ik ben een dame hoor, bedankt voor je duiding ook, ja de natuur en buitenlucht kan wonderen doen
@eveningstar: dan heb je mijn antwoord op uw vraag niet gelezen in Martine's topic? ik ben wel degelijke een vrouw hoor -die nickname is gewoon een personage uit een manuscript- haha en wat onrustig van aard, soms eens vurig soms een dromerig, soms een spring in tveld soms een serreplantje haha
@ bedankt Alain, ik sluit me niet af, hoewel ik nu wat in een verhalenwereld vertoef ;), ik doe mijn best om geduldig af te wachten thx
prettige vrijdag iedereen :-*

Eveningstar

Ben dan toch niet alleen, die met die vraag zit, hé Arend. :)  :D  :D

Ik lig hier al plat van het lachen!
Neen, Arend, heb je antwoord dan over het hoofd gezien... sorry hé ;) .

Grappig ... ik had achter de schermen zo een zachte, maar toch mannelijk iemand gevoeld. Dan zal je waarschijnlijk iemand zijn, die toch daadkracht op dat moment uitstraalde ... toch ?! Het voelde wel zacht aan, niet zo'n harde tough boy, weet ge.

Mwahaha... hoe dat het toch lopen kan ;) .

Merci voor de duidlijkheid hé, Arend.

Liefs,
Eveningstar