mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

arend

Damned, ik probeer me wel op andere dingen te focussen hé  ;D. Thx Sweety.

Sweetie

Hoi Arend

iets wat je afsluit en waar je emotioneel van was komt nu een eind en een vernieuwing met geluk , je vist iets uit

arend

Bedankt Suzy, ik lijk altijd te solliciteren voor 'spook'jobs  ::), die toevallig reeds ingenomen zijn. Enfin, ja ik vis opnieuw een nieuwe kans/piste uit  :D.

assie63

legt toch wel werk in je kaartjes, wantrouwen proberen aan de kant te zetten, lijkt wel of de banen waar je op solliciteert je fin geen zoden aan de dijk legt, assie xx

kreeft

Arend, succes  :)
zal duimen voor een job en minder spook  :D

:-*

arend

Bedankt Assie, 't ja ik probeer toch vertrouwen te hebben ondanks alles.  :-*

Bedankt Kreeft, minder spook  ;D

arend

Goeiemorgen blauwe morgen
vandaag schip, boom op pk, ruiker: ooievaar
                lijkkist, vosje, boek
                  weg, huis
                     boek

Sweetie

hoi Arend

energie loopt een beetje stroef maar daar komt verandering in
wantrouwig en twijfelachtig over iets wat je te weten bent gekomen

Suzy

sweetmami

zo heb je de energie van de kriebels dwangmatig  >:( omgezet naar het andere onderwerp.. arbeit  ::) en nu troebelt je energie weer..... want wat moet je nou gaan doen......... :-*

arend

Hallo Suzy, ik ben nog niets speciaals denk ik te weten gekomen, maar wel beke veeeeeeeel gepieker en werkt ook op mijn energieniveau. Bedankt.  :-*

Bedankt Sweety Mami  :-*, 'k heb niet het gevoel dat ik dwangmatig lol maar ik dacht ik kan maar niet te veel piekeren op dat vlak, ik zie toch alleen maar een stilstand de komende tijd maar ja dan des te meer gepieker op een ander vlak idd, pfff klopt als een bus  ::)

arend

goeiemorgen zonnemorgen,
vandaag berg, wolken, anker: 26 boek
brief 27, boom 5, 25 ring
32 maan, lelie 30
26 boek

sweetmami

hi Arend, heb je vandaag de telefoon gepakt naar zo een coach en om hulp gevraagd... zo niet, do it! je bent nu alleen aan het klooien  :-*

Sweetie

Hoi Arend

Wat zit je daar te kijken naar moeilijkheden je raakt er niet wijzer van als je iets niet aanpakken , vraag hulp of raad en laat je emoties de vrije loop

Suzy

arend

Oeps.  ::)

Bedankt Sweety, wel een coach op de hoogte gebracht van huidige stand van zaken, ben momenteel bezig met een lange online sollicitatieprocedure ergens, hopelijk gaat dit een kans worden  :-*.

Bedankt Suzy, ik voel me al wat helderder dan vanmorgen, ben momenteel iets aan het aanpakken dus wie weet  :-*

arend

Goeiemorgen muizige morgen,
vandaag boom, vissen, zeisen: kind