mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

arend

Thx Sweety, die  :o vind ik wel  :o;D. 't Ja ik heb nog geen bericht gehad, toch is het al een chaos in mijn hoofd van wat als en wat als het niet, beetje ongeduldig dus. Afwachten en op me af laten komen, hopelijk komt er ook iets  ;):-*

rianna

hoi Arend
je emoties verstoren je rust vandaag je staat in tweestrijd door een brief die je ontvang of ander berichtje
je krijg meer helderheid dat klaart de lucht en geef je een gelukkig gevoel
nu die strijd nog zien kwijt te raken en je draai de sleutel naar een nieuw begin om
leifs Rianna

arend

Bedankt Rianna  :-*. Ik kijk uit naar een nieuw begin.

Sweetie

hoi Arend
Heb je wat tweestrijd ? niet goed wetend wat je moet aanvangen met iets uit je omgeving ?
het brengt nogthans duidelijkheid en geluk
er komen oplossingen aan om een nieuw deurtje te openen

Suzy

arend

Ik wacht af, dat brengt wat tweestrijd, bedankt Suzy  :-*

Helaas geen berichten vandaag, morgen beter? Heeft het vertraging opgelopen?
Of ben ik de briefschrijver zelf en blijf ik wel nog wat bezig met sollicitatiebrieven ... wie weet.
Prettige avond allen.

arend

goeiemorgen vaalgrijze morgen
vandaag 14vosje, 35anker, 3schip, samen 16ster
13kind, 2klaverbladen, 19toren
15beer, 21berg
36kruis
waarom eindig ik vaak op lijkkist, kruis, zo'n kaartje hmm

Chris

wat onrustig vandaag...toch wil je verder kijken ,maar ik denk dat het roer om moet

Gr chris

arend

Bedankt Chris voor je duiding.

Voor vandaag trek ik
boek, vissen op pk en klaverbladen: boek
maan, kruis, heer
maan heer
hart

:-*

sweetmami

oeh Arend, still in love en hoe moet dat nu verder....
denk dat je dat een beetje aan het uitzoeken bent....
misschien kijken waar hij te vinden is op zaterdag.......  ;D
:-*

arend

Haha Sweety toch  ;), ik had hem niet specifiek of bewust in mijn hoofd, ik ben meer met werkvinden en schrijven bezig (da's die maan dan misschien, ik dacht een werk-een heer dat die misschien samen horen maar met dat hart erbij) maar zo zie je maar, hij komt er toch uit blijkbaar een heer, of die heer ;). Ik kom net terug van de muziekschool die een beetje leeg is deze tijd van het jaar (enkel de échten blijven over hé tot het laatst  8)). Helaas werkt ie elders vandaag, maar wacht maar tot maandag, 't is een van de laatste kansen voor de komende maanden wellicht om hem 'toevallig' tegen te komen, of wie weet wie weet, enfin Arend, hou je maar een beetje in, wil je? haha, neen ik moet me kalm houden, niet te hard van stapel lopen (ik ken mezelf, vooral niet gaan zweven vooraleer er ook maar iets in die richting gebeurt)  ;D  Bedankt voor je duiding Sweety en geniet van je weekeinde.  :-*

arend

Goeiemorgen soms-zonpiepend-doordewolkenmorgen
vandaag: vissen34, 36kruis, 9ruiker: slang7
                       vissen 34, 9ruiker, 16ster
                              7slang, 25ring
                                       32maan
prettige zondag allen  :)

Sweetie

hoi Arend

emotionele vermeerdering en vernieuwing in geluk
rijkdom in vriendschap brengt vooruitgang naar een vriendin

Goeie zondag Arend

arend

arend

Goeiemorgen rainy morning, vissen floept eruit
vandaag wolken, hart op pk en klaverbladen, samen maan
lelie, boek, vissen
tuin, hart,
lijkkist

sweetmami

grr Arend hahahaha nog steeds last van stilstand. Je probeert er niet mee bezig te zijn maar hij duikt telkens weer op in je gedachten.... :D :-*