mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 17, 2012, 09:50:10 AM

assie63

rianna
nou dat mag wel, zat wat in een dip vandaag, ben wel toe aan neiwue kansen, dank je wel, assie xx
heleen
ja zijn zeekr mooie kaarten, ja ik heb veel in de hand, ja ik ben er druk mee bezig  ;D en inderdaad ik moet er  hard voor werken, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag


staven 8-dwaas-maan

alles is open mijn intuitie volgen op een nieuw pad

Sweetie

Goeie morgen Assie

er wordt heel wat in beweging gezet door verandering die gevolgd wordt door vooruitgang, een spirituele reis
groetjes Suzy

heleen

Hoi Assie.
iets komt bij je aan (afsluiten van iets), er is een nw. begin, wat heel veel emotie's met zich mee brengt.
Heleen.

assie63

suzy
nou mag wel beetje stil stand, ik zal mijn koffertje pakken  ;D dank je wel, assie xx
heleen
ok ben benieuwd wat ik ga afsluiten en wat er aan komt, ja ben ook wat emotioneel de laaste dagen, nieuw begin mag komen, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 2-penakels 7-hogepriesteres


samenwerking door rustig af te wachten en mijn intuitie te gebruiken

dameblanche

de hoge priesteres ligt hier.................
::)
dit geeft je houding aan assie....
het geeft hier aan dat je alleen de oppervlakte laat zien...
en dit is ook wel een soort van barriere voor je, forum wordt natuurlijk door jan en alleman gelzen en je wil niet alles aan de grote klok hangen..
maar toch kaartleggen legt vaker iets meer bloot dan je wilt, in hoeve neem je dit dan serieus?

Sweetie

hallo Assie,
contractje sluiten met jezelf als het ware even diep gaan om er de vruchten van te plukken in wat je gellerd hebt

Liefs Suzy

heleen

Hoi Assie.
Ik denk dat het nieuwe begin heeft ingezet, en dat het te maken heeft met je eigen spiritualiteit. Je hebt hard gewerkt aan jezelf, en het begint vrucht af te werpen. Vier het voor jezelf Assie. Je mag trots zijn op jezelf.
Heleen.

assie63

marianne
tja ben mij daar niet bewust van, jullie mogen alles weten behalve mijn pin  ;D en eigenlijk maakt het mij neit uit of iedereen dat leest, en ik weet dat de kaartjes zaken bloot leggen, en daarom leg ik ze ook, dank je wel, assie xx
ja klopt wel, ik ga heel diep om zaken te leren, en hoop zeker mijn vruchten te plukken, dank je wel, assie xx
heleen
ja kan best hoor op spiritueel gebied, ik heb zeker hard gewerkt aan mijzelf, en eindelijk werpt het vruchten af, ja ben er ook blij om en zeker trots, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 2-dwaas-gerechtigheid

samengaan op een nieuw pad, de verantwoording in eigen hand nemen

Sweetie

goeie morgen Assie

vooruitgang in relaties door evenwichtig te zijn

Vond ik moeilijk As
liefs Suzy

rianna

hoi Assie
mensen die nader tot elkaar groeien ook al neemt niet iedereen dat serieus
liefs Rianna

dameblanche

#43
kelken 2 geeft een relatie aan, kan een vriendschap zijn, kan je werkverbintenis zijn, kan ook hier op forum zijn, kan de verbintenis met je buren zijn...
de dwaas wijst je op vertrouwen, en dat komt ook hier naar voren, je vindt het moeilijk om vertrouwen te kunnen schenken...

kaartjes geven een kijk op je leven assie, ook laten zij de ontwikkeling zien die je doormaakt of gaat doormaken, of nog moet doormaken.....
al maanden zie ik knopen liggen die doorgehakt moeten worden.........
gisteren zagen de de hogepriesters op plek nummer 3, vandaag de kaart gerechtigheid....
kaartjes laten je eerlijk naar jezelf kijken, als je niet eerlijk naar jezelf kunt kijken blijven de kaartjes steeds maar je hetzelfde vertellen assie...
als jij de kaartjes serieus neemt, nemen de kaartjes jou ook serieus...daar valt helaas geen speld tussne te krijgen

kristina1975

Ja Assie neem je verantwoordelijkheid voor je relatie(s)