Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

dameblanche

je wil persee opheldering  bij een plotselinge verandering

heijdenv

Hmm...dat zou ik niet uit de kaarten gehaald hebben Marianne. Tot nu toe kan ik het nog niet plaatsen, wellicht morgen :).

Gr. Vicky

Sweetie

hoi Vicky
staven koning, de zon en de toren.
ook hier de koning die zijn gevoelens verbergt de zon zort dat hij smelt om uit zijn toren naar buiten te glippen

Suzy

heijdenv

Ha Suus,

Slaat de koning dan op mij of op iemand uit mijn omgeving?

Gr. Vicky

Sweetie

ik denk het wel tenzij jij iets aders hebt gevraagd vanmorgen  ;)

heijdenv

Hoi Suus,

Ik vraag altijd heel bescheiden wat het thema voor 'vandaag' is, trek de eerste kaart, vraag dan wat mijn taken zijn bij die getrokken kaart, trek de tweede kaart en vraag dan wat mijn kansen zijn bij de twee getrokken kaarten. Braaf hè :-).

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag de Kracht, pentakels tien en zwaarden zes.

Ik zit in een tussenfase op weg naar pentakels tien, de stabiliteit in mijn leven die ik zo graag wil hebben maar nog niet heb. De kracht als thema geeft aan te vertrouwen op mijn,innerlijke kracht in deze fase.

Fijne avond allemaal.

Gr. Vicky

Sweetie

Hihi , heel braaf ...

Vandaag de Kracht, pentakels tien en zwaarden zes.

in je kracht staan vandaag , verse moed en creatief bezig zijn er komen veranderingen aan


Suus

heijdenv

HaSuus,

Bedankt voor je duiding :).

Gr. Vicky

heijdenv

Mijn kaartjes voor woensdag 21 november 2012:

Bekers negen, aas van staven en de geliefden. De wens hebben/genieten van een nieuwe kans in de liefde?

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Bekers negen, aas van staven en de geliefden
een heel sterke positieve kaart wensen gaan in vervulling en de groei is ingezet om de juiste keuze te maken

Suzy

Vlinder

Een wens , een verlangen Vicky, je kunt ergens een beslissing over nemen.

heijdenv

Dag dames, geen idee welke beslissing ik zou kunnen nemen. Ik laat het nog even bezinken...

Gr. Vicky

dameblanche

de gelukskaart....
een uitdaging waarbij een keuze kan vallen.....ik zei het een paar dagen geleden nog, er komt verandering voor je!

heijdenv

#854
Helaas lijkt het alsof het niet zo mag zijn.
Gisteravond een zwaar gesprek gehad met een een afloop die haaks op mijn wens stond.
:'( Vicky

Eens kijken wat de kaartjes van vandaag aangeven...
Thema: koning van staven,
Taken: zwaarden negen,
Kansen: de dood.

Gr. Vicky