Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Gordemiddag,

Vandaag zwaarden ridder, staven twee en staven zeven.

Te snel mijn doel willen bereiken om succesvol te zijn zal strijd opleveren. Met andere woorden rustig aan doen en doordacht plannen maken.

Fijne dag nog!

Salsafret

Verdedig wat je hebt bereikt. Blijf zuiver en betrokken bij wat je doet. Laat zaken niet in ruzie escaleren.

heijdenv

Hoi Salsafret,

Dank je wel voor je duiding. Ik zal mijn best blijven doen en gewoon rustig blijven :)

Groetjes,
Vicky

heijdenv

Hallo,

Vandaag zwaarden vijf, bekers zes en pentakels ridder.

Met geven en nemen wordt een conflict opgelost, het kost wel even tijd.

Groetjes, Vicky

dameblanche

het gevecht heeft een gemeen kantje naar jezelf toe, waarom  hierbij geen hulp willen of kunnen aanvaarden?

heijdenv

Hoi Marianne,

Bedoel je dat ik met mezelf in conflict ben?

Gr. Vicky

Sweetie

Hallo Vicky

zwaarden vijf, bekers zes en pentakels ridder.
innerlijk conflict door vroegere gebeutenissen .. de tijd staat stil

Suzy

dameblanche

Citaat van: Vicky op september 28, 2012, 12:38:17 PM
Hoi Marianne,

Bedoel je dat ik met mezelf in conflict ben?

Gr. Vicky

ja vicky, voortdurend

heijdenv

Hoi Suzy,

Soms zou ik willen dat de tijd stil bleef staan, bijvoorbeeld als het einde van de vakantie nadert  ;D. Ik sta misschien wel stil, toch geeft me dat de kans om wat afstand te nemen en te proberen dingen te overzien.

@ Marianne: tuurlijk ben ik met mezelf in conflict. Ik ben mezelf weer terug aan het vinden en kom soms dingen tegen die leuk maar ook minder leuk zijn.

Dank dames.

heijdenv

Een feestje vandaag? Bekers drie, de maan en de kracht. Misschien heeft mijn innerlijke kracht wel een leeuw die uit het onderbewuste naar boven is gekomen getemd  :).

dameblanche

#670
je vrij en blij kunnen voelen, ook geliefd voelen.....
het geeft je kracht, maar het kost je ook kracht om het toe te kunnen laten.

heijdenv


heijdenv

#672
Goedemiddag,

Aas van pentakels, zwaarden schildknaap en pentakels schildknaap.
Een geschenk, een kans of nieuw begin, het moet even rijpen maar is heel waardevol.

Fijne dag allemaal.

dameblanche

een solide gevoel en een gevoel van eigenwaarde naastreven, daarbij staan 2 schildknapen je bij...
schildknapen zijn jongelingen, meerendeels enthousiast, aan het begin, open staan voor...
hier in hoofdzaak open kunnen staan om beslissingen te kunnen nemen, beslissingen die eigenlijk al langer genomen hadden meoten worden..maar ze zijn te lang op de plank blijven liggen

heijdenv