Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

Sweetie

Hallo Vicky
pentakels zeven, pentakels drie en staven zeven
niets uitstellen , gewoon ervoor gaan anders komt het er niet meer van , dan kan je erkenning verkrijgen en succes

Suzy

heleen

nooit wachten op succes Vicky. Succes creëer jezelf. En de kaarten geven netjes aan wat te doen. Plannen maken (munten 3) geduld hebben pentakels 7. en er voor vechten (staven 7). Het lijkt tegenstrijdig, maar dat is leven heel vaak.

Heleen.

heijdenv

Dank Suzy en Heleen, plannen maken, geduld hebben en ervoor vechten klinkt goed, zo ben ik ook ingesteld. Al is het plannen maken en geduld hebben niet altijd makkelijk :).
Vicky

Vlinder

pentakels zeven, pentakels drie en staven zeven.

Hoi Vicky,
geduldig afwachten, je hebt iets doorstaan, daar kun je tevreden over zijn, maar soms wil je verder en neem je weer je staven( energie) op.
Soms is het goed weer energie in je vooruitgang te stoppen, maar je kunt niet alles afdwingen, maar wel een draai in de goede richting geven.
  ;)

heijdenv

Dank je wel Vlinder, ik snap hem minder ongeduldig zijn ;).

dameblanche

2 zevens en een 3 om mee te werken...

spanningen tussen creatieve verbeeldingskracht en realiteit zullen overwonnen moeten worden vikkie

heijdenv

Dag Marianne,

Staan de pentakels hier voor de realiteit en de staven voor verbeeldingskracjt? Ik dacjt dat dat laatste meer bij de bekers thuishoorde?

Vicky

dameblanche

de 7 is een eenzaam getal vikkie, omdat het geen product is van 2 andere, en ook omdat het in de numerologische cyclus met geen ander getal een product kan maken, 7 wordt daarom het 'terugtrekken', 'in zichzelf gekeerd' en bespiegelend genoemd.
het is het getal van het mysitieke, de kluizenaar en de occultist in wier bewus tzijn de geest de stof ontstijgt [zegewagen]
dit is de hoogste vorm en doel van de evolutie...maar dan moet men de illussies kunnen loslaten!!!

heijdenv

Hoi Marianne,

Heel mooi dat je er de numerologie bij haalt, hoewel dat abracadabra is voor mij.

Bedankt voor je uitleg.

Vicky (niet vikkie :))

heijdenv

#654
Goedemorgen,

Vannacht voordat ik ging slapen trok ik de drie kaartjes voor vandaag. Pentakels vier, bekers zes en staven vier. Vasthouden/loslaten, geven-nemen-delen/mooie herinneringen, en vreugde-feestvieren-overwinning. Daarmee ben ik gaan slapen en ik heb goed geslapen :).

Er is iets wat toch nog uit balans is, waar ik te zeer aan vasthoud en dat is mijn overtuiging dat als je geeft je dit ook terugkrijgt, 'wie goed doet goed ontmoet'. De kosmos geeft aan dat ik nog meer aan mezelf mag geven (en aan mezelf mag denken) en meer mag aannemen. Als ik dat ga doen behaal ik een overwinning.

Fijne dag allemaal.

Salsafret

Hou niet te krampachtig vast aan herinneringen. Sluit jezelf niet af maar laat een beetje los. Je kunt je meer openstellen voor de genoegelijke dingen om je heen.

heijdenv

Hoi Salsafret,

Wat leuk dat je ook eens bij mij langskomt :). Je hebt gelijk wat je zegt met het vasthouden van mooie herinneringen...

Bedankt voor je duiding,
Vicky

heijdenv

Kaartjes voor 26 september 2012:

Schildknaap van staven, schildknaap van kelken en de magiër. Twee schildknapen die ieta noeuws aankondigen.

Een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging en deze uitdaging ligt op spiritueel gebied. Misschien wel een spontane ontwikkeling van mijn zintuigen die leidt tot heldervoelen, helderweten of helderhoren, wie weet. Ik sta er open voor!

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hallo Vicky

Schildknaap van staven, schildknaap van kelken en de magiër

Nieuws en nieuws als dat geen nieuws is ...
de ene geeft fin.lnieuws , de andere geeft een belangrijke boodschap aan die nieuwe mogelijkheden bieden

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Spannend allemaal! Ik ben benieuwd. Ik kom er op terug als zich iets voordoet :).

Bedankt!

Groetjes, Vicky