Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

#600
Ga ik zeker doen Suzy :)!

heijdenv

Goedemiddag.

Gisteren de wereld, de ster en de aas van kelken.
Vandaag de hogepriester, de geliefden en de koning van pentakels.

Weer twee kaarten van de grote arcana. En zoals altijd vraag ik me af of de geliefden op de liefde slaat of op het maken van een keus.

Thema is in ieder geval vertrouwen, zelfvertrouwen, geloven in jezelf en geloven in de kracht van het universum. De kaart de geliefden erbij, vertrouwen hebben dat in de liefde alles goed komt. De koning van pentakels is naar me onderweg  ;).

Vicky

heijdenv

Hallo,

Vandaag staven zes, zwaarden zes en de koning van pentakels. Twee zessen, zes - het getal van communicatie, samen werking, loyaliteit en harmonie.

Thema: een succesvolle reis maken, of iets afgesloten met succes.
Taken: een rustige overgangsperiode, iets achter je laten.
Kansen: de vruchten van je inspanningen plukken.

Fijne dag allemaal :).

dameblanche

staven 6 en daarbij de zwaarden 6

vooral  succes en erkenning....daar draait het bij je om, je werkt hard, maar wordt je ook voldiende erkent?
vind je ook de erkenning die je wenst...


Sweetie

Hallo Vicky
staven zes, zwaarden zes en de koning van pentakels
een leuk berichtje , ga je op reis ?

Suzy

heijdenv

#605
Dank jullie wel Marianne en Suzy.

Dat is een goeie Marianne, of ik het succes en de erkenning krijg die ik vind dat ik verdien. Nee, ik denk van niet.

Een reisje Suzy? Ik ben net terug van Zeeland maar ik sta zeker open voor nóg een reisje. Ik heb nog twee weken vakantie :).

Liefs, Vicky

Sweetie

oooo dan kan je nog vele dingen plannen

Suzy

Vlinder

staven zes, zwaarden zes en de koning van pentakels.

Een gevoel dat je iets hebt overwonnen en je wilt opnieuw beginnen, je wilt realistisch zijn, jezelf aarden en juist handelen.

:-*

heijdenv

Hoi Suzy en Vlinder,

Inderdaad genoeg tijd om nog wat te plannen, wie weet Suzy :).
Ik heb ook het gevoel dat ik iets heb overwonnen Vlinder, ik heb heel wat te verwerken gehad en voor mijn gevoel ben ik daar goed mee bezig.

Dank jullie  :-*

heijdenv

#609
Goedemiddag,

Vandaag online de zon, de gerechtigheid en de gehangene. Ik trok als derde kaart eigenlijk weer de zon dus trok ik er een vierde bij, dat werd de gehangene.

Drie kaarten van de grote arcana dus een belangrijke boodschap vandaag.

De zon, de kaart van liefde, licht, warmte, openheid, verlichting, vrijheid, vreugde, voorspoed en geluk. Wat een mooie kaart!
De gerechtigheid, de kaart van de waarheid over jezelf, het eerlijk naar jezelf kijken met een open blik, de kaart van bewustwording en begrip.
De gehangene, de kaart van het op een andere manier naar jezelf, andere mensen en dingen of gebeurtenissen kijken, waardoor je je bewustzijn verruimd.

De zon gaat schijnen voor me, hij schijnt eigenlijk al :). Als je kijkt naar alle kaarten van de afgelopen week, zoals de wereld en de ster die samen verschenen, de hogepriester en de geliefden die samen verschenen dan heb ik een week achter de rug waarin mijn bewustzijn zeker veruimd is. Ik denk dat ik door eerlijk naar mezelf te kijken in combinatie met mijn paar dagen aan de zee een flinke groei heb gemaakt als persoon, waar ik trots op ben en me zeker goed door voel.

Een heel verhaal, maar het komt uit een trots hart :).

Fijne dag allemaal.

Vicky

dameblanche

3 kaarten van de grote arcana...

de zon is een posittieve kaart en mag succes aangeven, succes behalen door tolerantie te verheffen boven hard oordelen.

heijdenv

#611
Goedemorgen :),

Voor vandaag de koningin van staven, de hogepriesteres en pentakels tien.

Fijne dag allemaal!

dameblanche

energiek en wilskrachtig besliisngen gaan nemen waarbij je je zelf niet laat meeslepen

Vlinder

Ja Vicky,
de energie hebben de dingen te zien zoals ze zijn en een tevreden zijn en weten wat je wilt.

Vlinder

heijdenv

Hai Marianne en Vlinder,

Ik zal mijn best doen, dank jullie wel.

Vicky