Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Marianne,

Die stabiliteit of evenwicht is inderdaad ver weg op het moment. Ik merk het ook lichamelijk en ik slaap erg slecht. Ik hoor het je al zeggen voldoende rust nemen en terug de natuur in. Alleen gaat dat even niet nu; ik ben druk bezig met opruimen, inpakken en verhuizen en volgende week moet ik alweer werken.  Ik zie er best wel tegenop, zowel tegen het verhuizen als tegen het gaan werken. Ik had gehoopt er al te wonen, maar ja. Misschien morgen of donderdag.
Bedankt voor je advies. Ik zal rustiger aan gaan doen.

Liefs, Vicky

dameblanche

nee weet ik ook, ja voldoende rust nemen en de boom in kan natuurlijk niet altijd, zeker nu niet.
maar probeer je nu te richten op hetgeen er gebeurt, niet op het geen er misschien als dit of als dat, nou zou kunnen gaan gebeuren......
dus inpakken, spulletje voor spulletje, richt je geheel op het inpakken zelf...dan doseer je je energie gelijkmatig en stem je diez af op het geen je MOET  doen....

heijdenv

Goedemiddag,

vandaag het rad van fortuin, zwaarden 8 en staven 4. Het zal allemaal heel wat makkelijker gaan als ik meedein op de ups en downs van het leven. Ik hoef me niet te verzetten want ik ben vrij om te doen en laten wat ik wil. Ik hoef het me alleen nog te realiseren, ik hoef me niet vast te houden aan materiele zaken en zekerheden want niets is zeker in het leven hoe graag je het ook wilt...

Liefs, Vicky

heleen

vertrouwen hebben Vickey. het rad van fortuin is niet door ons te beïnvloeden. Zwaarden 8 geeft aan dat je vertrouwen erin kunt hebben, je bent vastgebonden, maar de kaart straalt geen angst uit. Geef je over aan het noodlot. en staven 4 geeft aan dat het goed is. Ze zwaaien al naar je.
Heleen.

dameblanche

het rad...
we kunnen het rad pas verlaten als onze lessen geleerd zijn...
de kern van deze kaart geeft aan dat je het lot in handen hebt...maar je voelt je ingesnoert, je volet je nietig...
de zwaarden 8 verstikken je, maar het zijn je eigen angsten die je onder ogen zult moeten zien, de nagst om de angst......

heijdenv

Hoi dames, ik zie net dat ik staven 4 heb geschreven in plaats van pentakels 4, mijn derde kaart was pentakels 4. Maakt dat enig verschil?
Lfs, Vicky

kristina1975

Behoorlijke verschil Vicky.

Munten 4 zegt je los te laten, niet meer gereserveerd zijn en lekker met de stroom mee gaan.wanneer jij je openstelt voor de nieuwe dan zul jij plezier hebben.

Liefs

heijdenv

Hoi Believe,

Loslaten schijnt idd nogal een issue voor mij te zijn :-\, het komt regelmatig terug. Ik zou willen dat ik daar beter in was...

Bedankt.
Liefs, Vicky

dameblanche

de 4 geeft aan dat iets ontwikkeling lkrijgt, of iets gaat vorm aannemen...
uitgaande van het positeve van het rad, mogen de 4 pentakels je aangeven dat een en ander vorm gaat aannemen., je komt door die verhuizing weer korter bij je doel, je zat eerst in een onzekere situatie...
je woonsituatie heeft nu vduidelijk vorm gekregen waardoor je meer jezelf kunt zijn...
maar jezelf zijn...dat betekent ook oog in oog komen te staan met je angsten, waar ja je je nu op werpen vicky?/

kristina1975

Lieve Vicky, jij bent niet alleen hoor velen net als jij en ik ook hebben er last van of baat. Baat omdat het betekent dat jij echt voelt, anders zou het je niets schelen. Wij moeten wel leren mee omgaan.
Hier met steun komen wij wel hoor :) liefs

heijdenv

Hoi Believe,
Gelukkig dat we het met elkaar kunnen delen en steun aan elkaar hebben. Soms is het leven moeilijk, soms is het makkelijk en soms is alles maar verwarrend pfff. Ik weet dat we vertrouwen moeten hebben en 'dat alles goed komt' maar zo lijkt het vaak niet.
Bedankt voor je lieve berichtje.
Liefs, Vicky

heijdenv

Hoi Marianne,
Geen idee waar ik me nu op ga werpen, op rust nemen misschien? Ben erg moe zowel lichamelijk als geestelijk.

Mijn dagkaarten: pentakels 6, staven 10 en koning kelken. Niet alles alleen willen doen en om hulp vragen. Geven en ontvangen zijn even belangrijk. Niet alleen maar geven en daardoor zelf veel tekort komen.

Liefs, Vicky

dameblanche

ik heb het geveol dat je idd heel moe bent, maar meer moe omdat je je nu niet meer gericht op iets kunt werpen vicky...
eerst was het een bepaald evenwicht creeren in je relatie.....
daarna bepaald evenwicht creeren op je werk.
dan je eigen huisje....
dus steeds een doel voor ogen houden, dat is op sich prima de prima.,..

maar veranderingen aan de relatie aanbrengen is onbegonnen werk gebleken, het is een questie van accepteren gebleken, idemdito met werk, en het huisje is er reeds...
wat noe????
stapje voor stapje verder.....idd met een doel voor ogen, maar het doel was steeds te groot....waarbij de koning iets te veel vastgeroest zit op zijnen troon

heijdenv

#73
Hoi Marianne,

Je zult vast gelijk hebben...ik ben idd altijd wel ergens mee bezig. Al lijkt de relatie nu helemaal over - de verwijdering voelt / is groter dan ooit. Mijn werk is een kwestie van 'slikken, accepteren en doorgaan' of ander werk zoeken. En in het vakantiehuisje staan nog heel wat dozen waar ik doorheen moet om grote opruiming te houden; wat overblijft gaat mee naar het appartement waar het weer uitgepakt moet worden. Het zullen wel de laatste loodjes zijn maar ik heb er mijn neus van vol (en snuiten helpt niet ;D, en ophalen is vies  :-X).

Ik moet ergens voor kunnen gaan, doelloos leven heeft toch geen waarde?

En als ik nu moet gaan werken aan mijn angsten zou ik na alles van de afgelopen jaren wel eens heel hard onderuit kunnen gaan...En thuiszitten met een burn-out is geen pretje, dat heb ik al meegemaakt  :-\.


Liefs, Vicky

heijdenv

Deze keer maar eens kaartjes getrokken voordat ik ga slapen.
Pentakels twee, zwaarden vier en zwaarden drie. In een periode van rust mijn verdriet verwerken om weer vertrouwen te krijgen. Kracht halen uit bidden en uit het door je heen laten stromen van je gevoelens die opkomen - ze worden door het licht van je ziel gezuiverd en geheeld schrijft Ricca.
Liefs, Vicky