Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

Vlinder

Hee Vicky,
Ja waarom zou jejezelf geen geschenk kunnen geven.
We zijn soms zonder erg degene die onszelf in de weg zitten, we willen iets niet los laten, of geven liever een ander of de omstandigheden de schuld.
het is mezelf meerdere keren over komen, ach meid dat heet nou groeien he ;D

Haha, leuk dat je repelsteeltje hebt getrokken, het spreekt me wel aan

Liefs Vlinder

heijdenv

Vandaag de hogepriester, de aas van zwaarden en staven 6.

Geloof in mezelf en in mijn geloof, een inzicht als geschenk en een succesvolle overwinning.

Ik krijg vandaag een inzicht wat mijn zelfvertrouwen laat toenemen....

Symbolondagkaart: De Gouden Jonkvrouw: Geef vandaag aandacht aan jezelf om te bouwen aan je persoonlijke ontwikkeling. Onderzoek wie je bewondert en een prachtig voorbeeld voor je is. Deze persoon laat namelijk zien wat voor moois in je schuilt. Sluit vandaag je ogen niet langer voor het mooie deel in jezelf dat je ontkent en stel je niet langer ondergeschikt op.

@ Marianne: zou je ook nog even naar mijn kaartjes van gisteren willen kijken als je er tijd voor hebt? Dank!

Fijne dag allemaal.

dameblanche

#392
ja de kaartjes van gisteren moeten we zo wie zo meenemen met de kaartjes van vandaag, wat de gehangene heeft zich gisteren laten zien, niet niks....
als niks meer werkt.....
als de bodem is bereikt....
dus de gehangene laat het overgeven zien, en dat is een situatie waarbij je het niet meer ziet zitten, je denkt dat alles tegen je gekeerd is, en je geeft je over aan het lot....

de kelken page laat lering zien op gevloelsterrein....
kijken we vandaag iets meer naar de zwaarden 6...
deze kaart geeft echter de kern aan, de kern waar het om draait is dat je contact moet hebben met je eigen motieven anders ga je niet vooruit, kijk naar de boom, de vaargondel, die gaat niet vooruit als je geen contact maakt met de bodem...
wat zijn je eigen motieven vicky......
om vooruit te kunnen komen....
ik zal je op weg helpen....
je weet dat pleazen, je niet vooruit helpt, opkomen voor je zelf daar kom je wel mee vooruit, twijfels, daar kom je niet mee vooruit, twijfels kunnen achterlaten, daarmee juist wel....
al is het maar een beetje, maar je moet vooruit, anders zingt de boot....

heijdenv

Lieve Marianne, het was staven 6, niet zwaarden 6, maak me niet ongelukkig... ;)!

dameblanche

nee, nee, zekers niet vik, maar ook de stavne 6....
de 6 is na in beweging[5] te zijn gekomen , nu qua energie....op naar ik wil[1].......
wat JIJ wil, dat voorop zetten, jouw keuze, en niet die van een ander.....

Vlinder

Vicky
hogepriester, de aas van zwaarden en staven 6.

De aas van zwaarden, een goed kans helder te krijgen wat je wilt, aan de ene kant je eigen religie volgen,
dus jouw normen en waarden en aan de andere kant een overwinning behalen.
Gister gaf jejezelf een geschenk, liefdevol, accepteren wat jij wilt......

groeien en verder komen

liefs Vlinder

heijdenv

Hoi lieve Vlinder,

Ik heb me afgevraagd welk geschenk ik mezelf heb gegeven, maar het wordt niet duidelijk voor me. Het is wel vaker dat ik kaartjes trek die ik de dag erna niet kan plaatsen maar een week later bijvoorbeeld wel.  Voor mijn gevoel is er nog niets veranderd, of het moet onbewust gebeurd zijn en waarvan het effect op langere termijn misschien merkbaar is.

Ik voel me in ieder geval heel verdrietig en ongelukkig en ik heb me voorgenomen dat als de tranen komen, en die komen nog regelmatig, ik ze maar gewoon moet laten stromen. Dat zal ook wel bij het groeien en verder komen horen zoals je schrijft.

Ik heb gisteren wel een afspraak laten plannen bij de bedrijfsarts, misschien is dat wel mijn geschenk voor mezelf.

Bedankt voor je duiding!

Liefs, Vicky

Vlinder

Vicky,
Geloven in jezelf opkomen voor jezelf, dat zijn ook geschenken aan jezelf, goed voor jezelf zorgen dus.
En als die bedrijfsarts een beetje redelijk is, kan dat idd ook een geschenk zijn,
Dat je verdrietig bent, geloof ik, zal heel moeilijk zijn, en het moet er uit.
alleen als je goed voor jezelf zorgt ben je sterker, en zie je  hoe het verder moet, zet jezelf op de eerste plaats...zie een mooie sterke vrouw in jezelf..

:-* Vlinder

heijdenv

#398
Vandaag de gerechtigheid, zwaarden 8 en de koning van zwaarden.

Symbolon dagkaart vandaag: DE LAST

Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

Ik zie nu al tegen de dag op :-(....

Fijne dag allemaal.

dameblanche

is de wereld eerlijk?
hanteer het zwaard als een koning, en bevrijdt je van je door je zelf opgelegde beperkingen [w]vikkie de viking.....

heijdenv

Hoi Marianne,

Op het moment voelt niks eerlijk en nee de wereld is allesbehalve eerlijk.
Mezelf bevrijden van de door mijzelf opgelegde beperkingen...als ik wist welke dat waren was het makkelijk.
Als ik 's-ochtends de kaartjes trek en ik zie dat er zwaardenkaarten bij zitten krijg ik het al benauwd, want 9 van de 10 keer zijn dat zware dagen.
En zonder zelfmedelijdend te willen doen, ik heb het al zwaar genoeg op het moment. Ik heb mijn grens bereikt.

dameblanche

weet dat je kracht naar kruis mag ontvangen vicky......
je wordt op deze manier 'gedwongen 'voor jezelf te gaan opkomen....

Vlinder

Hoi Lieve Vicky,
De koning van zwaarden is sterk, als je er genoeg van hebt kan dit ook betekenen dat je juist je kracht ga inzetten, gebruik de power van de koning, je bent er klaar mee, het gaat veranderen!

zet um op
:-* Vlinder

heijdenv

Hoi lieve Marianne en lieve Vlinder,

ik geloof dat ik mijn kracht kwijt ben. Ik voel me gewoon een slappe lappenpop en het lukt me ook niet om op andere gedachten te komen. Ik heb zelfs het boek van the secret op mijn bureau liggen en af en toe onder het werk lees ik erin, maar het dringt gewoon niet door. Voorheen lukte het me vrij goed om op andere gedachten te komen, maar nu, ik snap er niets van....

Bedankt voor jullie berichtjes. Misschien komt mijn kracht (de zwaarden koning) straks ineens uit mijn onderbewuste naar boven gevochten en maakt hij overal korte metten mee...

Liefs,
Vicky

Vlinder