kreeft's dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 08:48:26 AM

kreeft

goeiemorgen, kaartjes voor vandaag,

hond, vos, sterren = vogels , mc/lelie
maan, lelie, heer
boek, wegen
vogels

vos  :-\
vertrouwen en wantrouwen
steun van een oudere heer en gesprekken


@suzy, dan voor gistren, ja mijn werk  :D mss wel de Sint  :D

fijne weekend  :-*

Sweetie

Hallo Kreeftje
hond, vos, sterren = vogels , mc/lelie
maan, lelie, heer
boek, wegen
vogels

Ooo Kreeftje , eerst pralines en dan de sint die komt met nog meer sjokolaaa , als da maar niet teveel blijft plakken  :P :P.

U kaartjes
op het werk .. met vele mensen die hulbehoefend zijn, die mensen schitteren in hun vel omdat de heer iets komt vertellen maar het moet nog iets  geheim blijven .....
Ik wil da wel weten hoor Kreeftje .. :D

Suus :-*

kreeft

@suusje, ja ik weet ook niet wat het is  :D  :o

mss een verrassing  ;D
mss is de sjokola al gesmolten  :-\

goe weekend en dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag

anker, wolken, sleutel = klaver , mc/zon
boom, schip, anker
kist, klaver
zeis

iets dat plots geluk brengt, positief  :)

Sweetie

Hoi Kreeft
en werken dat ons Kreeftje doet .. dagelijks zit er wel een werkkaart in u leggingske..
anker, wolken, sleutel = klaver , mc/zon
boom, schip, anker
kist, klaver
zeis
Voel je je een beetje zwakjes vandaag .. je trappelt maar gaat nie rap genoeg , ge gaat uzelf een duwke moeten geven , zoals ze hier zeggen .. tis een dieselmoteurke  :D tga moeilijk in gang maar eens het vertrokken is  ---> pjieuwwww. ;), je vind een klavertje 4 vandaag en daar krijg je het zo warm van

Suus

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag

lelie, toren, boom = hond = mc/vogels
kind, hart, muizen
ruiter, roede
vogels

meer vertrouwen door gesprekken
toren, boom = zal toch niks met een ziekenhuis te maken hebben?  :-\

@suus, dank voor gistren, ja, was beetje  moe  :)


Sweetie

Hoi Kreeftje
lelie, toren, boom = hond = mc/vogels
kind, hart, muizen
ruiter, roede
vogels

krijg je steun van het kind om u hart eens te luchten ?
je hebt nogal wat zorgen maar je vertrouwt het allemaal wel ,wel een kleine strijd in koppie die wat stress meebrengt

Suus

kreeft

nog vlug de weekkaart bijzetten,

kist, eindes en nieuwe beginnen  :)

@suusje, ja piekeren,  :-\

Sweetie

Een nieuw begin ....  :D , na het oude begraven te hebben

Suus

kreeft

@dank suusje, de kist is al besteld  ;D

voor vandaag,

hond, toren, beer = ster mc/zeis
ruiter, viseen, zon
anker, vrouw
heer

plots geluk?  :)

fijne dag iedereen  :)

Sweetie

Hoi Kreeftje

hond, toren, beer = ster mc/zeis
ruiter, viseen, zon
anker, vrouw
heer
Ga jij achter u viseeeeen naar de bank ? er komt daar een communicatie voor , je staat krachtiger en kijkt vooruit , het ligt stil tussen man en vrouw

Suus

kreeft

@suzy, ja, de raadsvrouw zei vorige week, hoe ik mezelf veilig kon stellen, daar ben ik mee bezig,
beginnen bij t begin  ;)

:-*

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor donderdag

vos, beer, kind = wolken , mc/kist
dame, heer, toren
berg, roede
maan

die vos komt altijd terug,  ::)
kist, eindes en nieuwe beginnen

ik zie wel wat er komt, deze kaarten geven tegenwoordig niet veel soeps  :-\

grtj  :)

Sweetie

Hoi Kreeftje
vos, beer, kind = wolken , mc/kist
dame, heer, toren
berg, roede
maan
sta je een beetje scherp meid , beetje sterk in je schoenen optreden , gaat er bitsig aan toe, de heer en kind liggen overhoop met elkaar en hij kruipt in zijn torentje waar hij wat kinderachtig gaat doen
Het heen en weer slingeren van woorden die gevoelige kanten raakt ... en dan was het stil ..
Suus

dameblanche

uitgaande van de maan, die van de ene kant inzichten mag verschaffen, maar ook onzekerheden hier met zich meebrengt, de berg en de roede ligt hierboven, de roede die iets chronisch aangeeft, de berg waar maar men niet overheen komt.
de vos boven de dame geeft iemand aan die de kat uit de boom kijkt, een moeder figuur, die alles op zich wil nemen.
de heer met boven zich het kind, naast zich de toren, een naief persoon, die in een toren leeft, een veilige toren welliswaar, hij wil de toren ook niet verlaten...
jullie blijven ook verbonden, het zij door het kind, dat daar ook  maar moeilijk mee overweg kan, die zich ook ergens schuldig naar voelt.
het is een moeilijke situatie maar het is ook ene driehoek systeem wat op diezelfde fundamenten is gebouwd en die fundamenten houden de toren in stand....
ieder met zijn /haar eigen bijdrage....

de wererld en de kelken 10 hebben hier ookzegen schap op, het is een stukje karma wat net nu binnen die driehoek moet worden uitgevochten/uitgewerkt, niet voor niks duurt dit al zoveel lange jaren...