kreeft's dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 08:48:26 AM

kreeft

goeiemorgen,
grijs weer hier,

ooievaar, ruiker, sleutel = muizen,
boek, wolken, tuin
maan, boek
weg
mc/vissen

er komt verandering, maar ook meer gepieker ?

:-*

rianna


je voelt je blij  kreeftje door al die veranderingen komen er oplossingen voor je gepieker
er komen inzichten in je zorgen dat breng je rust
inzichten over werkzaamheden en de weg die je daarin volg ook de centjes komen ten sprake
liefs Rianna

Sweetie

Hoi Kreeft

dat gepieker wordt opgelost door een verandering die je geluksdoosje open maakt
wat je somber maakte daar krijg je nu uitleg voor maar daar moet je eerst wat voor doen en dat is een keuze maken .. je staat op je kruispunt Kreeft welke weg ga je nemen ??

Suzy

sweetmami

Hi kreeftje,

die kruispunten, de wegen, je neemt ze, en dan kom je weer terug... je gevoel verstand je gevoel verstand... maar dat word ook steeds duidelijker/overzichtelijker.

op het thuisfront liggen nog steeds onuitgesprokenheden... ook die andere man voel ik toch weer maar geen stap vooruit gekomen...lifting downen liftin downen.. en je werk... ja als dat nou eens binnen is.. dan voel je ook weer wat beter...
ik zie wel documenten aan komen? Ook die brengen meer.......

Kijk als dat werk binnen is heb je een houvast.. waar je zolang aan knokt en dan.... ben je daar nou al echt overuit. Zit jouw gevoel/verstand wel op 1 lijn...
ook dat zoek je nog uit.

Ik zie je ook veel plezier hebben met je omgeving... maar in dat kleine groepje van je vallen de laatste tijd veel teleurstellingen waardoor je je nog eenzamer gaat voelen...terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Het is ook zo een gevoel dat niet iedereen weet hoe ermee om te gaan/reageren... het is moeilijk, snap je.
maar daarom hoef jij niet de schijn te gaan ophouden oke  ;)

Toch wederom jij en je dochter gaan elkaar nodig hebben hoor...
want dat is toch iets bindends iets onvoorwaardelijks.. dus neem die kattenhalen maar erbij.

dus weer even stap voor stap...

sowieso even 1 stap terug om het weer te kunnen overzien. Naar jezelf. Van ja ik ben nu verder....

En Kreeft... Ook wij zijn met je!  :-*

kreeft

@rianna, suzy,
ja, een kruispunt in mijn leven  :), maar dat is ergens een bewuste keuze, want anders had ik geen ander werk gezocht  ;), dus bewust,
morgen is D-day, een contract wordt er getekend en alles wordt reeds besproken ook de centen, zo werd mij toch gezegd, dus afwachten  8)
en gepieker, ja, een mens piekert over keuzes  :)
@sweety, ja gevoel en verstand, dat ligt bij nogal eens overhoop  :D wie was eerst  ;D
-morgen zal er meer duidelijkheid komen ivm werk,  dat is stap één!

-de vriend  ::) dat bleef voorlopig bij af en toe sms, ik hou afstand, maar voel wel de onrust langs die kant  :-\ ik heb geen zin in een spelletje trekken en duwen  >:(

-mijn vriendekringetje is klein en ja, soms zijn wat mindere periodes  ::) een oudere vriendin heeft kanker en trekt zich beetje terug  ::), een andere ook oudere vriendin haar man heeft alzheimer, tja, ik probeer zoveel mogelijk te steunen, ik ben de enige tegen wie ze alles zegt , nog een andere is beetje een labiel iemand(bipolair) dus ik hou wat afstand voor mijn eigen goed
en doordat ik zo hunkerde naar ander werk, zeiden sommigen me al, mens je valt in herhaling  :-[
dus ik doe rustig verder in mn uppie  ;)

- dochter, ja, dat zijn idd kattenhalen, je zegt het  :-X, de laatste weken van de grote studie en dan komt er hopelijk beetje rust  ::)

-ik probeer zoveel mogelijk op mezelf te vertrouwen en dingen te overwegen eer ik stappen zet,

morgen stap 1, contract en centen , en bril meenemen voor de klein lettertjes  ;D
stap 2, ontslag  >:(
stap 3 ik zou graag leren autorijden  :-[  ;D

stap voor stap  ;)
en natuurlijk, dank dat jullie er zijn  :D :-* :-* :-*

doe een kaars branden, of beter steek de kerk in de fik  ;D

Sweetie

Ik zal het op een kaars branden houden Kreeft
Zal ik zeker doen

:D :D

arend

Ja, lieve Kreeft we steken wel iets in de fik voor jou  ;D
stap voor stap kom je er wel,
wat autorijden leren betreft: doen  :-*
ik duim dat je morgen je bril meehebt  ;) Succes!

kreeft

goeiemorgen,
blauwe hemel hier  :D

huis, ooievaar, vos = anker
berg, zon, kind
ster, kist
hart
mc/ schip

ik ga voor anker :D

:-*

Sweetie

Hallo Kreeft

werken in groep door de verandering die er is gekomen
obstakeltjes uit de weg ruimen en langs de zonnige kant van de berg wandelen
iets heeft je de ogen geopent en je sluit je hart af

Suzy

rianna


hoi Kreeftje
innerlijk je los maken je vleugels uitslaan zonder argwaan waardoor houvast komt
je wet dat aan de andere kant van de berg je de zon weer ziet schijnen en dat het je een nieuwe start bied
heldere kijk op wat geweest is en dat doet jou goed  je kan weer vooruit
liefs Rianna

kreeft

 ;D
contract is getekend , op 1 oktober begin ik officieel  8) in een rusthuis in de onderhoud
de cafetaria mag ik reeds een maand eerder openhouden  :P

dus, allemaal juist, innerlijk losmaken, vleugels uitslaan en nu ff bekomen van de stress, loslaten en dan genieten  :D

mijn ontslagbrief heb ik reeds aangetekend verzonden, dus ik zou maandag graag eens een vlieg zijn  ;D :D ;) , de maand uit en dan kan ik volledig loslaten  :)

dank iedereen  :-*

kreeft

goeiemorgen,

wolken, berg, sterre = slang :-\
er zijn problemen en een obstakel die geluk in de weg staan,
brief, ruiter , muizen,
een bericht wat mij kopzorgen geeft
heer, hart,
een heer en de liefde
ster

mc/ring

:-*

rianna


ik ga het eens anders doen Kreeftje

1) Wolken - Berg - Ster - Slang
2) Brief - Ruiter - Muizen - Beer
3) Heer - Hart - Klaverblad - Hond
4) Ster - Boek - Tuin - Boek
5) Wolken - Zeisen - Zeisen - Boek
er hangt nog een waas boven je boek zodat je niet echt kan zien wat er staat te gebeuren
je kapt het obstakel wat je tegen komt plotseling af
tijd voor helderheid en oogsten
al gaat het vrij langzaam maar de wolken zullen overdrijven
een berichtje maakt je het een en ander duidelijk het breng rust in de tent 
er breekt een nieuw hoofdstuk aan wat je nog al hoofdbrekens breng  gepieker  maar door je kracht word het succesvol afgerond
samen met een heer  voel je je gelukkig en krijg je er weer vertrouwen in
liefs Rianna

assie63



ja lijkt mij ook een bericht wat je kopzorgen geeft, en gepieker als moeder, een heer die je bijstaat en vertrouwen geeft, assie xx

kreeft

goeiemorgen, blauwe lucht hier  :)

klaver, tuin, brief = kind
weg roede huis
sleutel, beer
vogels
mc/beer

een uitnodiging voor iets? een bericht

:-*