Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

ja wie weet, het kruis is voor mij de lotkaart maar wat het hiermee te maken heeft  :-\
Bedankt Kreeftje

angels

hoi suusje

mooie kaartjes
positief bericht wat stabiliteit geeft
je voelt je gelukkiger daardoor
en je zet ergens een streep  door
:-*


Eveningstar

Héla hola!

Everything in the pocket?! I'm tired!.

Aha ook een Toren bij je op bezoek. En ook het Kruis bij je op bezoek!  The same bij me hè! ;)
Het Kruis negatief? Mmmm voelt voor mij zo niet aan, want ik peins dan... oef het gaat stoppen! Altijd leuk als nare dingen gaan stoppen. Wanneer er mooie dingen stoppen, altijd nog een kans, om een ander mooi iets te laten starten dan ;) .

Jouw kaarten zo te zien, lijkt het mij, dat alles prima verloopt, enkel opletten, om niet vast te gaan zitten, geïsoleerd te geraken. (Bizar... .)

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Eengeltje
ja de stabiliteit komt eraan , nog wat over en weer geloop en ik zal content zijn dat het terug rustig wordt, ja de streep mag ik er dan ook ondertrekken
Bedankt Engeltje  :-*


Hoi Zielenvriendin
Morgen nog wat torens aflopen om orde op zaken te stellen , om definitief einde te maken aan de rompslomp , ja dat gaat stoppen oef , ik zal blij zijn dat alles in orde is !
Nee niet vast zitten , ik werk eraan
Bedankt Zieltje  :-*

Sweetie

today

toren - kind - slang = schip  mc/ ster
maan - tuin - zeis
ster - lelie
zeis

ik moet nog naar een gebouw ( instantie) om nog wat zaken te regelen ..

Eveningstar

Hali halo!

Het idee van ... o ja dat ook nog te doen, waarbij een verplaatsing nodig is. Maar dat jou een nieuwe wending biedt.
Je staat er niet alleen voor! Je krijgt steun én inzichten!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Zieltje
Ja dit kwam vanmiddag .. ja is waar ik moet dit nog regelen ..  :D
Ja inderdaad ik krijg wel steun en daar ben ik heel blij mee ,
Vanmorgen op pad geweest maar ik mag morgen terug gaan , ze was er niet
Bedankt Zieltje  :-*

angels

komt helemaal goed met suusje :-*

Sweetie


Sweetie

goeie morgen

schip - weg - ooievaar = wolken  mc/ brief
ring - schip - muizen
heer - boek
hond
contact met buitenland , op verplaatsing gaan en wat zorgen hebben en wat moeilijkheden met een brief
ventje heeft contact met buitenland ...

Eveningstar

Hoi, hoi, hoi!

We zijn de muizen, de ring en de wolken en de brief opnieuw aan het delen... ;) .

Er zijn toch enkele kaarten, die een onderweg-zijn of een verplaatsing aangeven... . Ga je buitenshuis? Heeft het met je partner te maken?

Liefs,
Eveningstar

heleen

er zijn veranderingen op je pad, waar je enigszins zorgen over maakt. De veranderingen komen van buitenaf, maar met mannelijke wijsheid kom je heel ver, daar moet je vertrouwen in hebben.

Heleen.

angels

reisje ?
je gaat ergens naar toe ....je twijfelt...
het heeft betrekking op jullie beiden, en is niet slecht hoor

Sweetie

vor vandage
zeis - lelie - dame = sleutel  mc/ toren
huis - muis - boek
brief - kind
huis

Ik moet naar de kapper vandaag zeis - lelie - dame , bij haar thuis ( huis ) , de rest ja krijg ik een oplossing van een instantie
oja ik heb iets doorgemaild gisteren avond ( toren ) staat voor mij vaak voor internet ,
nog een berichtje van kindlief misschien ?....

heleen

Hoi Suus.

zeis - lelie - dame = sleutel  mc/ toren

wat ik zie op de mystieke LM.

De toren: de (stenen) toren staat op een eilandje, met golvend water er omheen, prehistorisch vogels fladderen er om heen. Ook zie je een prinses of koningin in het torentje.
zeis: rund met een hooiwagen achter zich met daarboven op de zeis.
lelie: chinees of Japans meisje die geknield zit voor een lotus bloem.
vrouw: een (afro) negroïde vrouw met varkentje.
sleutel: verstopt met in een ei, met daarvoor een slapende draak.

de lotus doet me denken aan jouw meditatie's, en ik denk dat je daardoor in je torentje komt. In jouw eigen wereld. Je vind het daar prettig. Je kijkt als prinses of koningin lekker naar buiten en geniet van alles wat je ziet.
daarnaast liggen de zeis en dame. In mijn ogen aardsere kaarten, de os doet me denken aan het sterrenbeeld stier, die toch geen dromer is maar een harde werker.
De vrouw is een geposeerde foto van een mooie dame, die net uit haar toren heeft moeten komen voor de fotograaf, of ze daar zin in had weet ik niet. Maar het was een opdracht van buitenaf.

dan de sleutel, want dat is de oplossing. Hij hangt nu in een ei, en als de draak slaapt kan jij hem pakken Suus. Als jij tijd hebt kun je weer lekker terug naar je torentje om te genieten en te ontspannen.

Heleen.