Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

angels

een emotie voor jezelf houden
gesprek met een geliefde

Sweetie

#721
Hoi Engeltje
Ik heb nog niets mee gemaakt vandaag maar ventje heeft verkeerde boeking ( boek - vogels) ontvangen , met de nodige frustraties die waren er gratis bij .. dit is al wat ik kan vertellen  :D

Suus

Sweetie

#722
Ventje twijfelde vanmorgen over zijn werk ( maan - weg ), hij kreeg een verkeerde boeking door ( boek - vogels ) meerdere frustraties en spanningen ( vogels - zeisen - vissen ), hij heeft wel hulp gekregen ( lelie )
ik heb zelf iets mogen afhalen daar het ventje te laat zou zijn ...zonder geliefde wat frustrerend was ( hart - vogels - kruis )

Suzy


Sweetie

Een goeie morgen

boom - zeis - schip = hond  mc dame
beer - kind - berg
heer - vis
boek

Ik denk toch maar dat ik mijn kinderen ga verwittigen vandaag

Eveningstar

Hélaba Zielenvriendin!

Ben opnieuw van de partij :) !

Jouw kaarten...
Duurt er iets in jouw gevoel te lang, Suus? Waar wil je korte metten mee maken?

Liefs,
Eveningstar

Alain

suusje,

je voet je niet echt lekker, je wil als het ware kappen met bepaalde dingen,
wat moeilijkheden en hindernissen bij het kind...
xx

Sweetie

#727
Zieltje
Ik heb het gevonden
ik heb gebeld naar de dierenarts,  boom gezondheid,kleine ingreep - zeisen, het gaat dus om mijn hondekindje weg voeren morgenochtend - schip, wat moeilijk zal verlopen - berg ( misschien denkt hij dat ik hem ergens zal droppen en hem niet meer zal terug halen ), ik moet hem achterlaten en mag er morgen avond weer achter gaan, oja we moeten nog naar een afspraak vanavond , staat genoteerd in mijn agenda ( boek ) met mijne schat waar vele mensen op af komen ( vis)
Bedankt mijne Ziel  :-*

Alainke 
Ik voel me lekker , de hond moet kleine ingreep ondergaan morgen , kleine heb ik gehoord vandaag maar ze stelt het goed, zoon ook en ik zie tegen de afspraak op voor vanavond pfff
Bedankt Alainke  :)

angels

Aggossie, arm dier, je kunt ze het niet uitleggen
dat is zo jammer, hij zal blij zijn jullie morgen weer te zien

Sweetie

Ja kon ik het hem maar vertellen, maar hij zal het wel vlug weten dat ik hem niet weg wil.

Sweetie

goeie morgen
ruiter - boom - berg = brief   mc weg
wolken - boek - vogels
maan - klaver
vissen

er is blijkbaar iets wat we niet weten en dat moet zo blijven zeggen de vogels ..
ik ga straks naar de arts ( wolken ) dit brengt moeilijkheden en frustraties mee voor mijn viervoeter, het wordt een emotioneel weerzien blijkbaar  :'( ofwel zal ik beginnen denken dat hij denkt dat ik hem achterlaat  :'(

Eveningstar

Wel, Suus, als jouw Ruiter met een soortgelijk nieuws naar mij toekomt (ik heb ook de Ruiter en de Wolken getrokken ;) ), dan zijn we gezegend ;) .

Voor jou zal het waarschijnlijk gaan over de gezondheid of de operatie van gisteren, waarover je bericht wordt en voor een keuze staat.

Succes hé meid!! Ik peins aan je :) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Zielenvriendinnetje,
De operatie is/ was vandaag maar ik moest gisteren een afspraak maken
Vanmorgen de ene binnen gedaan en terug naar huis gereden ,
de andere komen halen en voor verzorging  aan zijn poot ook naar de dierenarts ( wolken ) gebracht, vanavond mag ik onze ander lieverd terug gaan ophalen en ik zal heel blij zijn want ik denk dat hij denkt da ik hem gedropt heb , hij zat heel stil in de auto vanmorgen met zijn koppie naar beneden  :( , hij weegt 37,5 kg  :P
Ventje was gefrustreerd vanmorgen op de baan, maar nu is alles rustig
Bedankt Zieltje  :-*
Ben benieuwd wat jij tegen gekomen hebt vandaag !!!

angels

Arm beest, maar ze zullen vanavond vast helemaal niets te
kort komen, dat weet ik zeker
Geef ze maar veel knuffels, dat maakt alles goed

Sweetie

Hallo Angel
Alles is goed verlopen en hij was content dat hij ons terug zag
De andere hond is al veel beter
Ja wat voelt het fijn  :D
Bedankt Engel  :-*