Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

Hallo
bloemen - boek - klaver = ruiter  mc huis
anker - heer - schip
brief - zon
weg

iets te weten komen die mijn ventje gelukkig zal stemmen , hij brengt het over naar het thuisfront een zonnig bericht die een goede keuze is of een blij bericht is onderweg

angels

 :D  wat een heerlijk dag, mooie kaartjes :-*

Sweetie

Hallo Angel
ik heb een mooie dag gehad, ventje heeft iets ontdekt vandaag, die hij mij heeft laten weten
Er zijn papieren toegekomen die ook wel belangrijk zijn

Bedankt Angel  :-*

Sweetie

Goeie morgen
2-1-3
zon - maan - toren = zeisen  mc/ roede
brief - beer - vrouw
wolken - kist
vosje
afwisselende goevoelens door een bericht die wat moeilijk blijkt te zijn,een verandering voor de familie

Alain

hey suusje,
een nieuwe start van iets en je emotioneel voelen, moeilijke momenten waarin je gaat strijden.
xx

Sweetie

Hallo Alainke
een bericht met wisselende gevoelens (zon- maan) om te gaan eten (toren zeis= restaurant) daar gesprekken doen ( roede) de brief  ,afspraak: niet op hetzelfde geplande weekend zoals andere jaren geven moeilijkheden( wolken)om te gaan , gaat niet door ( kist ) naar de  familie bijeenkomst ( vosjes) daar we andere plannen hebben
OOK
dus de dame ( ik ) zal de telefoon moeten nemen toren ( netwerk ) om te zeggen dat wij niet aanwezig kunnen zijn ( zeisen)  :P
En ik vind het heel jammer   
Suus

Lief

Prachtig Suus hoe jij dit zo helder duidt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja dat is de werkelijkheid hoe het vandaag is gegaan en wat ik uit de kaartjes haal
Misschien ben je er ook iets mee !!
Suzy

Vlinder

Hoi Susy, dat zie je opeens heel duidelijk, zo gaat dat vaak.
heel lekker weekend

Liefs Vlinder

Sweetie

lekker fijn weekendje voor jou ook hoor lieve Vlinder  :-*

Suus

angels

mooie evaluatie van je kaartjes suus
maar jammer dat je er niet bij kunt zijn
fijn weekend :-*

Sweetie

#701
Dank je wel Angel

goch Angel , ik heb iets veel beters te doen die avond , vind ik niet erg hoor !!! :-X

fijn weekend meid

kreeft


Sweetie


Sweetie

Goeie morgen
2-1-3
schip - vis - kist = bloemen  mc/ lelie
ruiter - wolken -ooievaar
slang - muizen
lelie

geld, money een kistje met geschenkjes van iemand, moeilijke berichten die verandering brengt zorgt voor vernieuwde ideeen die eerst wat zorgwekkend lijkt