Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

Good morning
heer - wolken  - weg = tuin  mc/vogels
vissen - heer - wolken
boek - vissen
hart
Ventje heeft problems op de weg
en er lzijn nog dingen die verborgen liggen

Alain

Hey suusje,
Heeft de heer het wat moeilijk om een keuze te maken in de omwgeving....
Xx

angels

man komt wat  problemen tegen
en maak een keuze, het betreft niets bijzonders ,hij weet hoe hij er mee om moet gaan

Eveningstar

Hoi Suus,

wanneer de problemen dan enkel een platte band zouden zijn, dan valt het nogal mee... alhoewel zo'n grote... .
Wij hebben het van het weekend voor gehad... . Tegenwoordig wordt dt niet meer met een nestel gemaakt, maar met een paddestoel ;) .
Wij hebben nu een paddestoel in onze band ;) .

Je kaarten...
Voel je je droevig? Dan geen probleem van maken , want enerzijds heb je je man aan de ene zijde en anderzijds weet je, dat je opnieuw kan kiezen ;) .
Praten over en praten met... lijkt het onderwerp van de dag te zijn ;) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

problemen met een heer, maar de wolken lossen vanzelf op, dan vind je het juiste pad naar de tuin van rust en vrede.
wijsheid wordt ook vermeerderd (vissen en boek) waardoor liefde zijn werk kan doen.

Heleen.

Sweetie

Alainke
Mijne husband heeft stress gehad (vogeltjes), niet echt problemen maar een vergissing
Bedankt Alainke  :)


Angels
Een vergissing in een adres en stress daar hij dacht niet op tijd thuis te raken, maar ja hij weet inderdaad hoe hij ermee moet omgaan
Raar hé ik trek kaartjes en mijn man mag de miserie van de dag hebben  ;)
Bedankt Angel  :)

Mijne lieverd
platte band .. het zijn de beste die erop zitten  :D, als die klapt dan heb je heel veel schade en stilstand, daarom neemt hij de beste en de duurste  om zo geen problemen tegen te komen
Heb je platte band gehad ? wat is een nestel  :-[  ;D ? maken ze dat met ne paddestoel  :-[

Neen voel me helemaal niet droevig wel wat eenzaam omdat ik hem heel de voormiddag niet gehoord heb. met tante weggeweest en over vanalles gepraat
Bedankt Zieltje  :) :-*

Heleen
Hij had stress maar inderdaad is nogal vlug opgelost geraakt en ja hij heeft het juiste pad naar onze omgeving gevonden al dat hij ervoor gevreest had
Boek- vissen  meerdere papieren gekregen wat misverstanden teweeg brachten
Bedankt Heleen   :)

Sweetie

Goeie morgen
beer - zeis - hond = slang  mc / sterre
ring - heer - ring
ooievaar - ooievaar
vissen

Iets zakelijks afhandelen, de heer krijgt vertrouwen in een nieuwe toekomer, die vooruitgang brengt, er verandert dingen die meer waard zijn

Eveningstar

Hoi Suus,

transformatie, groei, inzichten, veranderingen, ... het zijn allemaal woorden, die bij jullie passen momenteel en terug te vinden zijn in jullie kaarten ;) :) .

Succes voor jullie beiden hé ;) .

Liefs en dikke kus,
Eveningstar

angels

zakelijke dingen afhandelen
die vernieuwing/verandering brengen

Eveningstar

Goede morgen!

Dikke knuffel! Het lijkt me niet ongepast die knuffel ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Zieltje
Er heeft iemand gekomen maar die was het niet , nu heeft ventje een contractje bekeken en daar werk van maken
verder alles rustig verlopen
Bedankt Zieltje  :-* en dikke knuf   

Angels
ja inderdaad helemaal juste
Bedankt Angel  :-*

:D :D dikke knuffel Zieltje , dat past altijd hé

Sweetie

Goeie morgen morgen , goeie dag , blij dat ik jullie verwelkomen mag  :D zoiets

Maar nu mijn kaartjes
tuin - ooievaar - klaver = schip  mc/roede
ruiter - toren - boom
tuin - hart
kist

Dochter (ooievaar) moet naar ziekenhuis onder de scanner klopt helemaal

Alain

Hey suusje,
Is er verandering in je omgevening waar je jezelf gelukkig voelt?? Je vaart een koers waar je toch ff in strijd.
Xx

Eveningstar

Hoi Zielenvriendin!

Eerst nog eens nen dikke kus en nen dikke knuffel hé!

Nieuws over haar gezondheid krijgen... . Veranderingen alom opnieuw. Alles lijkt ok te zijn ;) .

Veel succes hé.

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi suus
harmony door dat er iets veranderd is er komt een gelukkige periode aan   in de toekomst
berichtje van een ziekenhhuis
geef een nieuw begin en harmony
liefs Rianna