Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

ja klopt Marianneke
ik weet niet goed hoe en wat ik moet denken

dameblanche

ja ook voel je je klem in je eigen omgeving....

Sweetie

ik zit een beetje vast in gedachten , teveel gelezen en op den duur weet je niet meer wat je nog moet doen, zal even alles laten bezinken want het internet afschuimen om alles te weten te komen wat er nu zal gebeuren .. ik zou in de knoop geraken dus daarom laat ik het even naast me liggen, we zien wel

Eveningstar

Hoi Maat!

Hé zit je met je kind(eren) in je hoofd? Wil je iets veranderen? Iets doen stoppen?
Je bent een goede mama en wordt precies een beetje in een richting geduwd, waarbij keuzes maken van pas komt.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Zieltje

meer met innerlijke veranderingen willen toepassen

rianna


hoi Suus
door in je eigen kracht te geloven  word de weg die je straks gaat gelukkiger het lijkt of je eindelijk je eigen koers kan gaan zonder twijfels
veranderingen van je liefde en de band met je kinderen groeit
je hebt vertrouwen houd dat vast
leifs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna
ja daar moet ik in geloven nu twijfel ik nog
zal ik heel zeker vast houden maar soms lijkt het net als zand
Bedankt Rianna  :)

Sweetie

goeie morgen
ster - beer - wolken = ruiter  mc/ boom
zon - berg - slang
ster - heer
kist
wat moeilijkheden om vooruit te komen in de groei, als dat een ijsberg is dan smelt deze zeker met de zon en de slang laat ze verbranden
vooruitgang wordt voor de heer wat belemmert

dameblanche

de ster is de kaart van de hoop....
de berg staat voor de zon, iets moe gestreden, geen uitweg meer vinden, ja das eigenlijk iets te straf gezegd, maar daar lijkt het wel op...

Eveningstar

Hoi Zielenmaat!

Tussen de wolken een lichtpuntje zien, geeft een goed gevoel, wat er ook naar je toekomt... . Zolang je dat lichtpuntje blijft zien, blijf je optimistisch en blijf je er moed in hebben. (Dat is algemeen gezien hé.)
Draait het voor jou niet om het herboren worden, nieuw begin, anders zien en denken?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Mary anne
ik geraak in de knoop
Bedankt Marianneke  :)


Zieltje
ja dat klopt ma ben nu beetje mijn lichtpuntje kwijt weet het allemaal niet meer
Bedankt Zieltje  :)

Sweetie

Goeie morgen  :D
2-1-3
Zalige kaarten voor vandaag ....

tuin - ruiter - hond = schip  mc / roede
berg - toren - berg
huis - huis
kist

.. ben goed opgestaan ... heb gedroomd dat ik koffie zette maar mijn filterzak klapte voortdurend dicht  :D :D was een zooitje vannacht !!
Zal zeker aa mij liggen  ;D
Ik ben de berg al opgelopen nu afdalen en nog eentje nemen
Goed gesprek gehad met manlief gisterenavond die mij toch gerust gesteld heeft  ;)

Eveningstar

Hoi Lieverd,

kom je iets te weten uit je omgeving? Of komt er iets je tegemoet? In ieder geval is het vertrouwd voor je of is het te vertrouwen :) . Vermits je de Roede er ook bij hebt liggen, Suus, draait het waarschijnlijk rond een ervaring, waarbij je je niet zo lekker bij voelt (de).

Waarschijnlijk heeft dit ook alles te maken met wat je gelezen had... en is je man de "Hond" in je kaarten... .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Zieltje
Mijn zoontje op bezoek geweest en ik had een legging gedaan over een paar maanden dat hij een meisje zou leren kennen, hij heeft er eentje leren kennen en het klikt , de rest gaan we wel zien , heb kaartje gelegd maar kan ze niet duiden  :( is toch erg als het uit je eigen kring komt slaat het toe é .. we zien wel wat het wordt,
Ik heb hoofdpijn en ben zo moe !
ja mijn ventje is de hond al zou hij al voor de heer kunnen verder gaan ook in sommige leggingen ..
Gisterenavond nog veel gebabbeld samen
Bedankt Zieltje  :)

Sweetie

Goeie morgen

tuin - zeis - muizen  = ooievaar mc  / kind
lelie - sleutel - huis
brief - ruiter
Heer
iets met mijn meid een gemis , haar steunen of dicht bij mezelf blijven en een brief van een heer , vind ze moeilijk