Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

Nee schat
Mijn lijf doet zeer meid en die muizen vreten aan mijn slaap waardoor ik veel wakker kom en dan zo moe ben overdag
maar zal beteren .. ga iets moeten innemen dat gezond is  ;)

Eveningstar

Dan trek ik graag die schaapkes voor je :)

Je goed verzorgen zalle!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie


Chris

Hoi suzy

Er lijkt een strijd te zijn losgebarsten in jouw gedachtenpatroon....kwebbel kwebbel kwebbel met als gevolg piekere piekeren piekeren.....Je wilt het graag afkappen,maar dat gaat toch iets langer duren,vrees ik

Gr Chris

Sweetie

Jazeker Chris kwebbel kwebbel kwebbel en nu ben ik alleen en daar komen ze

mijn jongen heeft 3 kaarten genomen

18 hond - 8 kist - 28 heer = 18 hond   mc   36 kruis
26 boek - 36 kruis - 10 zeisen
26 boek - 10 zeisen - 36 kruis
Verder uitrekenen heeft geen enkele zin

Chris

zeis ...afkappen
kruis...kruis overzetten
boek....innerlijk...

verdere uitleg is waarschijnlijk overbodig...

Hoe krijg je ze getrokken

Gr Chris

Sweetie

#171
ik heb ze niet getrokken hij kwam op bezoek en ik heb ze hem laten nemen uit het deck we hebben gepraat

Hij is niet geslagd in zijn studie ( gip . soort tessis ) en moet geen examen doen daar hij daar niet voor geslaagd is voor zijn G.I.P
Hij wil nu zijn jaar opnieuw doen maar aan de kaartne te zien zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn

dameblanche

oh suus ja ik zie het hier staan

hond-kist-heer...

vertrouwen in eigen kunnen bij deze jonge heer, daar is een einde aan gekomen, hij zal het heft weer in handen moeten gaan nemen, om een en ander weer te gaan opbouwen gelukkig is hij flexibel genoeg om zijn schouders er onder te willen gaan zetten, al ziet dit er nu nog niet naar uit suus....

opgetelt kom ik uit aan 9, na gedane arbeid is het voor hem een must om ven een stap terug te zetten om er objectief naar te kunnen kijken, soms moet je een stap terug zetten om een en ander beter te kunnen overzien....
hier is ook de dwaas getrokken; even de behoefte hebben aan avontuur aan, aan sleur doorbreken, hij heeft er zich te zeer op gefocust en zal het moeten gaan loslaten op een ongedwongen manier....

Sweetie

Het ziet er dus toch niet zo slecht uit ??

Sweetie

mijn voor vandaag

21 berg - 4 huis - 14 vosje = 3 schip  mc 6 wolken

25 ring - 18 hond - 17 ooievaar

7 slang - 35 anker - 6 wolken

rianna


hoi Suzy
innerlijk kom je blokkades tegen in je gezin je wil vooruit maar de wolken werpen er een schaduw op
je wil uit je vertrouwde kringetje stappen maar het vertrouwen om je vleugels uit te slaan heb je niet
je ben bang je houvast kwijt te raken
liefs Rianna

Eveningstar

Heb je het gevoel, dat er thuis nog heel wat te doen valt? En dat je het niet leuk vindt?

Aaa trouw blijven en vertrouwen op je man, doet alles veranderen :) ;).
Het is nodig, dat er verandering komt in hetgene dat vast"geroest" is. (Dat is met Cola ook misschien op te lossen hé Hihihi!!!)

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi Suus, lekker veel kletsen met die rappe man van je over jullie gezinnetje en alles eromheen, dan zijn die donderwolken zo weer vertrokken...  :-*

Sweetie

Rianna
Ja ff geblokkeerd maar niet tegen mijn gezin is eeen familiekwestie
inderdaad ik heb daaromtrent geen vertrouwen in en ben bang ja want zonder houvast val je de dieperik in

Dank Rianna  :)

ja Eveningske
tis emotioneel noagal zwaar maar het went wel zeker

Dank meid  :-*

Sweety 
Hebben al heel veel gepraat hoor over alles en rondom ook

Bedankt Sweet  :)

Sweetie

Zal ze erop gooien sie

27 brief - 31 zon - 32 maan = 18 hond  mc/ 27 brief

22 weg - 27 brief - 14 vosje

13 kind - 5 boom - 18 hond

Een positieve brief met emotionele inhoud van een vertrouwd persoon
twijfels betreffende dat bericht .... vosje ...
gaat het over mijn kind of zal het een andere jongere man zijn ??