Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Eveningstar

Hoi goede morgen Suzy!

Vanmorgen al heel druk bezig geweest en nu even ruimte vrij gemaakt :).

Eerst even een gekke vraag voor je. Heb je bij toeval over één van de kaarten, die je getrokken hebt gedroomd?

En dan nu je kaarten...
Knibbel knabbel knuisje, wie zit er aan mijn huisje? Ligt het nauw aan je hart, waaraan geknibbeld wordt?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

#151
Hallo Eveningske
ja het hart,, eigenlijk heel vreemd maar zal dat hier niet op gooien

Ja dat gepieker dat mijn zoon niet zou geslaagd zijn in zijn examens ... dit vreet aan mij   

Sweetie

goeie morgen

18 hond - 22 weg - 35 anker = 3 schip

sweetmami

Hi Suus, twijfels over je loyaliteit... waarom je deed en doet nog steeds wat je kon/kan....  :-*

Chris

Suzy,

Voor anker gaan? Of toch maar het ruime sop kiezen...Alleen dan moet je niet twijfelen aan jezelf !!

Gr cHris

Eveningstar

Hoi Suzy!

Toen ik jouw kaarten zag, dacht ik meteen... mmm.... eerst die van mij eens trekken en zien of ze.... . Maar daarvoor zoudt ge best eens een bezoekje mogen brengen bij mij ;);):):) .

Jouw kaarten...
Zoals de hond trouw op je wacht, zo zal ook iemand je trouw opwachten bij de keuze, die je gaat maken, de weg gaat bewandelen en waarbij stabiliteit troef is.
Ook al kan het op het eerste zicht wat moeilijk gaan, het resultaat mag gezien worden!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#156
Susy, mooi, ga maar lekker je eigen koers, vertrouw op jezelf.

Ps je had gelijk gister, ben even wezen bij praten.

:-*Vlinder :-* :-* :-*

Eveningstar

Vlinder... is dat een sigaret??? :-* ???

Nu ben ik benieuwd ;).

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Een kus!

Jeetje bij mij kwamen die tekens te voorschijn, niet die kus. Nu ik die tekens bij mij herhaal, verschijnt er een kus. Het leek wel een sigaret hihihihihi!!! Misterie opgelost ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Sweety   
ja ben ik altijd voor iedereen en tegen iedereen en oprecht

Bedankt Sweet  :)

Hallo Chris
ik kies het ruime sop en ik ga niet twijfelen iedereen zegt dat ik niet mag twijfelen en ik doe echt echt mijn best  :(

Bedankt Chris  :)

Hoi Eveningske
Ja eerst eens kijken naar de jouwe en dan spreken, ik dacht nu echt dat dat al gisteren was .. die muizen hahaha amai wi ik onthou goed...van s' middags tot den 12 u  en moet heel rap slaan  :D :D :D
zal ik weer keuze moeten maken ?? ben op stap geweest vandaag met vriendin en was geestig

Bedankt Meid  :)

Dag Vlindertje 
Ja ben uit gaan varen vanmiddag

Ach goed hoor vlinder hopelijk was het ok dat bij geklets  :)
Bedankt Vlindertje  :)



Sweetie

hahahahaha wat een fantasie Evening ...hebt ook niet veel nodig zeg  :D :D :D :D :D

Vlinder

heb er gewoon nog even 3 bijgezet,  :-*
leek echt wel op een sigaret!

Eveningstar

Doet gelijk deugd :) Ik stuur je er terug hé  :-* . En by the way... ik rook niet hé ;) hihihi.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Ze zien er leuk uit ... ze zien er leuk uit en tis nog niet gedaan lalala

1 ruiter - 11 roede - 36 kruis = 12 vogels
over iets een kruis maken door een gesprek te voeren en wat opwinding
12 vogels - 11 roede - 12 vogels
Praten en ruzie of zal het schoonmaken zijn maar wat met die vogels dan .. vogeltjes wassen ??
23 muis - 23 muis - zeis
De zeis ligt achter de muizen dus gaan ze waarschijnlijk nog niet weg
En de mc = 7 de slang
vernieuwing ( zal het niet helemaal negatief gaan inzien ) of heb nog mijn oogskes om te huilen vandaag met zo'n kaarten   :'(

Eveningstar

Ja Suzy,
die beesten hé! Ik had gisteren een hele dierentuin, nu niet. :)

Kom we kijken er samen naar...

Een kruis zetten over iets, waar je pijn bij ervaarde... dat is een goede zaak hé. Niet vergeten de pijn te verwerken hé. ja en daarover praten... dat helpt :).
Die muizen hé... het zijn rakkers... ze vertellen je langer te slapen en over te stappen naar schaapkes tellen ;) :).
En die slang... dat is simpel hé... wanneer je dit alles doet... ja dan krijgt je slang een nieuw vel en jij een heel nieuw leven! :)
Wel zo slecht is dat toch niet hé ;)

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar