je bent innerlijk boos Suus. Boos dat de rust is verstoort.
Laat ik omschrijven wat ik op mijn kaartjes zie.
Klaveren: 3 klaveren blaadjes/bloempjes staan te dansen, daarvoor 2 lieveheersbeestjes die muziek maken
ooievaar: schoorsteen met 2 jonge ooievaars. Daarnaast een in een beker een baby (negroïde).
vissen: meer met vissen, achtergrond een huisje met rietendak.
Kruis: 2 zwarte kraaien (raven?) met op 1 kruis een dakje dat me doet denken aan het rietendakje.
Beer: boze beer, die slaat tegen een bijenkorf.
kind: schommel,rondom haar heen zitten en vliegen elfjes
boek: gesloten boek op een standaard.
De klaveren bloempjes dansen snel, als de lieveheerstbeestjes nog sneller gaan spelen kan het steeltje wel eens knappen. Je laat je opjutten Suus, hoogstwaarschijnlijk door je hondjes.
de ooievaarsjongen zijn wit, op de kruis zijn er 2 zwarte vogels. Het huisje op de vissenkaart staat leeg, en komt terug als dak op de kruis, omdat je zo wordt afgeleid zet je een kruis op (de goede manier) van het mediteren. Je komt niet tot rust. dat maakt je boos.
die boze beer klemt het huisje tussen zich in. Je kan daardoor niet meer in het huisje komen.
een kind schommelt, en schommelt, (2x) de elfjes zeggen je rustig, rustig aan. Het is een kind, luistert dit kind wel naar de elfjes (innerlijke stem) kan ze het nog wel horen? Zorg dat je niet van de schommel valt Suus.
Uiteindelijk het boek. Met daarop de ram. Ram is een vuurteken. Laat het vuur rusten Suus. Blus het vuur in jezelf, zodat je weer tot wijsheid kunt komen. Op de ooievaar staat een klein negroide baby. Pas geleden zagen we nog een mooie negroide vrouw
15 november
vrouw: een (afro) negroïde vrouw.
De vrouw is een geposeerde foto van een mooie dame, die net uit haar toren heeft moeten komen voor de fotograaf, of ze daar zin in had weet ik niet.
deze negroide vrouw is ingekrompen tot een baby. Ze moet weer groeien Suus.
Heleen.