Ja het vergt energie , ik heb dit vanmiddag nog verteld , ik wil geen onozelheden verkopen aan de mensen , waarbij ik wel direkt gesterkt was doordat er een lief mensje zei , dat ik geen onozelheden verkoop !
Ik wil inderdaad de perfectie , voor minder doe ik het inderdaad niet .
Ik ben goed en ik wordt beter , ik wil veeeel beter worden , daarom verdiep ik mij nog meer maar ik moet geduld hebben en dat is soms moeilijk.
Ik ben al 365 dagen bezig , dagelijks !
Als ik zie vanwaar ik kom .. mijn eerste duidingen

kaartje per kaartje en zo voorzichtig,als iemand zei dat het helemaal niet zo was zoals ik het geschreven had .. ik kwam rood tot in mijn nek

Nu maak ik er hele teksten van ,van 10 kaartjes .., ik ben er trots op ;)en ze kloppen nog ook !
De kwartjes vallen ook wel later en niet altijd de dag zelf.
Ik heb al veel meer vertrouwen gekregen en ben nu mijn oude vel aan het afstroppen wat ik schrijf ben ik zeker.
Daar moet ik voormezelf ook duidelijk in zijn , ik zie wat ik zie , stop met twijfelen , maar soms zijn er al vele dagen dat ik zelfs niet meer twijfel , ik schrijf zoals het in me op komt en dan stopt het erbij , ik ga normaal ook nooit terug kijken , dat is voor mij het afsluiten !
Ja dat zwarte gat , voor iedereen bekend , iedereen heeft al eens een mindere dag maar het is niet dat ik zo bang ben om diep te vallen maar als het lang donker en teveel regent kan het wel deprimerend worden !
oja maar daar ben ik al van geleerd hoor , als het mij niet aanstaat dan zal ik dat wel laten merken , ik ben niet zo naief meer dat ik alles voor hen ga doen en neem ook veel makkelijker afstand, ik laat me niet meer meeslepen want er is een verschil tussen praten en zorgzaam willen zijn en blijven praten en zorgzaam blijven zijn !
Ja dat heb ik goed begrepen , je mag het overbrengen maar het is niet mijn verantwoordelijkheid !!
Haha heb toch al veel geleerd hé !
Stukje per beetje kom ik er wel , vallen en opstaan , en zolang ik kan opstaan is het goed hé
Hartelijk bedankt Mary anne
Doet me plezier jou mening te horen !!
dikke kus en bedankt hé

Suus