Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

Eveningstar

Hoi Zielenvriendinne,
Nadenken heb ik wel gedaan, maar niet overdreven veel, gewoon mijn gevoel gevolgd... ;)

Me effe terugtrekken... ja was vandaag alleen thuis en nu nog. :)
Angst verlaten... dat kan ik totaal niet plaatsen.
Geven en ontvangen... mmmm.... misschien wat de kaarten betreft... wie voor me duidt, daar duidt ik met plezier ook bij. Rust inlassen... heel zeker. Deed het vandaag heel rustig aan en deze avond opnieuw vroeg in den beddebak ;) .

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Citaat van: Eveningstar op juli 06, 2012, 11:47:58 AM
Hoi Marianne!

De chocola is opgelost. Ik heb er zelf chocolademelk van gemaakt en opgdronken. Hihihihihi!

Marianne, een vraagske... wat bedoel je met : de maan, die het innerlijk naar boven haalt, dat weeliswaar onder ee nzwaar betonnen deksel is gestopt ?

Liefs,
Eveningstar

Dat is voor me nog niet echt duidelijk, Marianne.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hallo Vlinder,

en wij zijn er ondertussen ook uitgeraakt hé ;) :) .

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

 :-\Snap het even niet Eve, je gebruikt mooie woorden....

Eveningstar

Hoi lieve Vlinder,

Citaat van: Vlinder op juli 06, 2012, 12:14:25 PM
De maan in het midden Eve,
zij is het belangrijkste, en relateerd aan  onze diepe gevoelens en verlangens
die komen af toe naar buiten borrelen, in dromen of in onverwachte situatie,s ook die horen bij ons.
Die mag je ook delen zo nu en dan,  de bekers 6,je hoeft niet alleen maar sterk te zijn, en de 4 zwaarden geeft je de mogelijkheid deze  gevoelens te laten komen als je in rust bent.

En de ster, Ja Eve jij bent een sterretje voor velen, heerlijk :D

Liefs Vlinder

De Maan is... ja dat is toch duidelijk hé? Mijn gevoelens delen... dat heb ik ook gedaan... so far so good.
Ben in rust en heb gevoelens geuit; geen emo... als je dat bedoelt.

Ja en dan het Sterretje zijn voor velen...daar had ik al op gereageerd hé ;)

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#215
Goed gedaan met positief resultaat mag ik hopen, vast wel ;)

en  geen emo, ja dat werkt he.....

En dat sterretje, ja hoor, goed gevoel is dat he Eve ;D

Liefs vlinder

heleen

ik vind de kaarten wel bij jouw passen.
in het midden de maan en bekers 6.
de maan staat voor emotie's niet voor sentiment, maar de diepliggende emotie's, en een zachte beker kaart.
het proberen liefde aan iedereen te schenken. daarnaast en daarboven zwaarden kaarten. En zwaarden zijn van een ander kaliber. Instrument om mee te vechten. alleen bij zwaarden 4 zijn de zwaarden in rust. Het instrument wel hebben maar voldoende vertrouwen om ze niet te gebruiken. Daarboven hare majesteit  de koningin van de zwaarden. (ik noem haar als luchtteken weegschaal altijd mijn koningin) Ze heeft het zwaard in de hand, en ook zij hoeft het niet te gebruiken, daar staat ze boven, de uitnodiging van haar hand is duidelijk.

Heleen.

dameblanche

de maan laat je innerlijke beroerselen zien....
het kan ons onzekerheid willen tonen, maar ook angst...
daar heb je enigzins mee om kunnen gaan, ook goed...maar niet afdoende in elke situatie

Eveningstar

@Vlinder
;)

@Heleen
Liefde aan iederen schenken... het geeft me vreugde, maar vergeet mezelf niet hierbij, wan took ik hoor bij "iedereen" ;) .
Wat je me dan vertelt... alleen bij zwaarden 4 zijn de zwaarden in rust. Het instrument wel hebben maar voldoende vertrouwen om ze niet te gebruiken. Daarboven hare majesteit  de koningin van de zwaarden. (ik noem haar als luchtteken weegschaal altijd mijn koningin) Ze heeft het zwaard in de hand, en ook zij hoeft het niet te gebruiken, daar staat ze boven, de uitnodiging van haar hand is duidelijk.

Dat herken ik helemaal! :) Mooi! Merci.

@Marianne
Ok, nu begrijp ik je :) .
Die maan is zo vertrouwd voor me..., emoties ga ik niet uit de weg, maar ik laat ze niet de overhand nemen ;) .

Merci!

Liefs,
Eveningstar


Eveningstar

Goeie morgen, morgen, goeie dag.
Blij, dat ik jullie ontmoeten mag!

Floepie floepie... de Keizerin!

Mijn kaartjes voor 9-7-2012 --> 2-1-3:
Staven Page + De Wereld + Munten Vier = De Dood / MC = Zwaard Twee

Met de nodige elan een nieuwe start geven...
en zo de baas zijn in het dagelijkse leven!

En wat zegt de Munten Vier...
kijk wat ik heb hier!

Een nieuwe start...ja dat wel,
maar zonder kommer een kwel!

Liefs,
Eveningstar 


Sweetie

Halli hallo
kabouter kwebbel hier  :D
creatieve ontwikkelingen

een financieel voordeeltje, spiritueel en materieel succes, er wordt nieuw leven ingeblazen en de balans wordt opgemaakt

Suusje  :-*

Vlinder

Hallo Eve,
De wereld in het midden en de keizerin als extraatje.

Leef het leven vreugdevol en deel, je weet wel hoe het moet...... :-*

Eveningstar

@Kabouter Kwebbel
Creatieve ontwikkelingen.... mmmm... die zijn er vandaag opnieuw!!! Heel zeker!
Misschien nog eens bij de bank langs gaan, om te gaan kijken of er iets gestort is... . Kan altijd hé ;) !

@Vlinder
I'll do my best! ;) :)

Dank jullie wel, om langs te komen en de kaarten te duiden :) .

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

de wereld, als takenkaart, het totaal plaatje alles kunnen loslaten, om ongehinderd en met een vrije geest verder te kunnen gaan, de uitdaging die je je al je hele leven aan jezelf stelt, maar er komt ook een stukje ongeduld bij kijken, toch zul je je hartje moeten openbreken er ligt daar nog wat oude woede en ook oude angsten aar je een iende aan moet maken om de vrije geest te kunnen bereiken eve...je

Eveningstar

@ Marianne
waar jij die oude woede en oude angsten vandaan haalt...ik weet het niet. Ik kan ze niet plaatsen. Ik voel me nu al vrij... wat gaat dat dan worden? ;) :)

Go with the flow... en we zien wel. ;) :)

Merci voor je duiding.

Liefs,
Eveningstar