Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

Sweetie

Hallo Eveningstar
ze zijn weer van de partij ik heb ze ook dat komt ervan als je een kwekerij begint hé Evening

de zon schijnt erover ... dus worden ze te lui om aan iets te beginnen
denk dat ze dan staan voor vermeerdering in gevoel van vertrouwen die je gelukkig doen voelen
je groeit in je kracht en in je relatie, in de omgeving houden ze van jou beschermd overkomen
Voila nog veel succes met je beestjes en ik hoef ze ook niet morgen !!!!
groetjes Suzy


Eveningstar

@Rianna
Dat er aan mijn zelfvertrouwen geknabbeld is geweest... mmm... dat precies niet. Dus net het omgekeerde is gebeurd.
De rest... ja, dat is ok!

Merci!  ;)

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Suzy
Ja, die muizen... ik kan ze nu niet plaatsen direct... enkel dat mijn partner in de afvoerbuis maïskolven gevonden heeft, die afgevreet waren door.... ratten ja.
En dat is nu ook weeral opgelost en opgeruimd.

Voor de rest kan ik inkomen in wat je aanhaalde  ;) .

Mercikes hé!

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

haai eve...
sleutel-hond-muizen....
muizen ligt hier aan heteind, dat betekend dat iets terug komt....
en wel geduld, geduld wordt op de proef gesteld...

Eveningstar

Die muizen... potvolkoffie!!! Zit er toch wel geen rat in onze voortuin! Hebben we vandaag alles zuiver gezet, willen we nog even genieten van ons werk... lap, zit die rat daar! Potvolkoffie!!!!

We hebben ze kunnen vangen oef! Dat kweekt als gek joh! 5 nesten per jaar van +/- 9 jong, geloof ik. tegen dat de laatste nest loopt, kweekt de eerste nest al opnieuw... . Bah!

Ja, Marianne, jij ziet het in de kaarten, wij mogen het in werkelijkheid ervaren!  Knap van je! In dit geval is het leuker het in de kaarten te zien, dan in de gracht of in je voortuin.  ;)

Thanks, Marianne!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#35
Hallo iedereen,

Mijn kaarten voor 21-5-2012 --> 2-1-3 getrokken:

Beer + Wegen + Maantje = Sleutel
Ruiter - Hond - Vrouw
Toren - Roede - Lelie
MagicCard=Lelie

Aha... ik zou mogen kiezen i.v.m. werk? En gaan voor een oplossing  :D .
Het valt me wel op, dat zo wel de moederfiguur als de vaderfiguur aanwezig zijn in de kaarten... .

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi Eef, lijkt mij indderdaad iets voor werk.. iets waarmee je tot je recht komt... maar dan moet je er ook voor gaan  :-*

Sweetie

Goeie morgen Evening,
Inderdaad ik heb nog eens goed gekeken en zie er geen instaan
Je voelt je krachtig om een keuze te maken, daar krijg je vooruitgang in zaken wat voor jou goed uitkomt,
vertrouwde gedachten worden eventjes opgeborgen door iets wat tegenzit maar de hulp is niet ver te zoeken

groetjes Suzy

dameblanche

beer en lelie zijn ook ouders....
gidsen die je begeleiden..die je steeds net de goede kant opsturen....
waar het even niet meer gaat, went je je tot hen, stuurt positiviteit naar boven, er komt dan ook hulp op het juiste ogenblik en loopt vaak iets zonder veel moeite weer in het goede spoor

Eveningstar

@Sweetmami

werk dacht je ook hé, net als ik, maar neen, dat was het niet. Twee van mijn kinderen zijn wel om werk gaan zien vandaag.

Ik... heb vandaag een keuze gemaakt en iets waarmee je tot je recht komt... maar dan moet je er ook voor gaan dat klopt helemaa! :) .

Dank je wel!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Suzy

yep yep! Alles in de chacoche!

Merci hé Suzy! Hé vond je de Tarot vandaag moeilijk?

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Marianne

Dat kleeft nu ... (zoals ik ook aanhaalde... vader- en moederfiguur / ouders )... alles wat je zei, klopt helemaal. De Gidsen zijn van pas gekomen, plots stroomde dat, wat stromen mocht  ;) :D .

Merci!  ;)

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

@Eveningstar
Ja nogal ik moet nog veel oefenen maar mijn duiding was niet zo erg als met de zigeunerkaarten  :D :D :D

Eveningstar

#43
@Suzy
Wel kom dan maar opnieuw oefenen bij mijn Tarotkaartjes :). Ik merk zelf, dat het met oefenen veel vlotter gaat.

Liefs,
Eveningstar 

rianna

daar moet ik je wel gelijk ingeven Eve
je krijg er eerder een band mee  het herkennen alleen is al  beter
maar  wanneer en nou  praat ik voor mij persoonlijk het echt een duidelijke duiding word dat is de vraag
maar de Lenormand had ik ook niet  1 2 3 onder de knie