Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

Eveningstar

 :) I'm ready!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen iedereen!
Mijn kaarten voor 17-05-2012 --> 2-1-3 getrokken.

Muizen + Boek + Boom = Hond
Kindje - Zonne - Muizen
Lijkkist - Hond - Boek
MagicCard=Roede

Het één en het ander uitzoeken, waarbij ik toch wel mijn bedenkingen heb en een tijd kan duren.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Goeie morgen Eveningstar,

Ik zal het ook ens gaan zeggen !!
Wat doen die muizen daar ??
Ze hebben net een blad weg geknabbeld om hun nestje te maken,
Een kind waar jij je zorgen om maakt en tweestrijd ervaart, een nieuw begin geeft je vertrouwen en heeft meer inzicht
Groetjes Suzy

Eveningstar

Ja, ja, Suzy, ik merk, dat ik momenteel veel in mijn denken zit, ook al voelt het zo absoluut niet aan :) . Lekker ontspannen badje of douche doet me deugd... dus het water in :).

Merci hé.

Liefs,
Eveningstar

rianna


je piekert over dingen die je nog niet weet je heb wel vertrouwen er in dat er groei in zit
een kinderlijke blijheid overvalt je  ondanks je gepieker
je laat het verleden rusten  door vertoruwen in je inzichten
tweestrijd speelt je parten
liefs Rianna

Eveningstar

@Rianna
ik kan alles plaatsen, behalve de tweestrijd. Dat is momenteel Chinees voor me.

Voor de rest een fijne dag gehad vandaag, lekker in de tuin bezig geweest en verse radijsjes gegeten :) .

Merci om mee te kijken :) .

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna
Toch nog even terugkomen op de kaarten van gisteren... piekeren is dat eigenlijk niet, wel plannen en nadenken over, maar zonder een emotie van verdriet of iets dergelijks.
Piekeren is voor mij in de zin van er blijven over nadenken, maar met een emotie als ondertoon. Terwijl nadenken over hoeft niet met een emotie als ondertoon te zijn.

Ik weet nu niet waarom ik je dit nog even hoef te vertellen? maar bon ik volg mijn gevoel...

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Eveningstar
ja daar is zeker verschil tussen
maar muizen staan ook voor piekeren vandaar   maar wat je zeg is eigenlijk wel zo  maar goed  iets uitdenken zou een betere beduiding zijn dan voor muizen
zal daar eens op letten
liefs Rianna

Eveningstar

Hallo iedereen,

Mijn kaarten voor 18-5-2012 --> 2-1-3 getrokken.

Boom + Vogels + Roede = Heer
Ooievaar - Muizen - Schip
Huis - Boek - Lelie
MagicCard=Beer

Mijn partner is een echte troetelbeer. Het is vaak nodig, om over zaken te babbelen, af te stemmen en dat kan soms lang duren, zeker wanneer er een tegenslag is.

Liefs,
Eveningstar

rianna


hoi eveningstar
je wil bescherming bieden aan  iedereen om je heen je gesprekken met je partner  halen de onzekerheid  weg
je overdenk hoe je veranderingen toe kan passen voor de toekomst
innerlijke inzichten  door hulp van boven  maken je sterk
liefs Rianna

Eveningstar

@Rianna
Ja, ja, die muizen staan wel eerder voor het piekeren, maar ik bedoel, dat dat gisteren voor mij niet het geval is. Ik heb gisteren dus niet gepiekerd.
Maar omdat het boek bij de muizen lag, zou je ook kunnen zeggen, dat het eerder plannen is, dan echt wel piekeren.
Sorry heb me misschien niet zo goed verduidelijkt?

Nu we het over de muizen hebben... . Ze staan voor mij vaak ook voor energieverlies.

Heel gek...gisteren ruimt mijn partner het hok in de tuin op, terwijl ik in de moestuin bezig ben. Roept ie me plots ... ik mocht komen kijken! Een nest kleine babymuizen in een klein doosje. Hij schrok zich een bult, toen ze uit het doosje kwamen gelopen. Het waren veldmuizen.
Ze vreten echt wel alles stuk. Zelfs in de beton waren bijtsporen.

Liefs,
Eveningstar

rianna

oh ja Eve
die gaan door hoor die hebben honger zo lief om te zien mar ondertussen hihihi
hoop niet dat ze je moestuintje lekker vinden

Eveningstar

Wel, hier in de buurt zitten heel veel ratten. De mensen van de gemeente zetten over de hele gemeente wel 100en vallen uit. Het lijkt momenteel een plaag te zijn.

Op de komposthoop doe ik geen gekookte etensresten op, want dat zou ze nog aantrekken, zegt men. En voorlopig blijven ze uit onze moestuin :) . Oef!

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi Eef, ik verneem hier toch wat gegrom hoor, drommels, drommels...
plannetje loopt in de soep.. maar manlief steunt je wel  :-*

Sweetie

Goh Ik heb blijkbaar weer vergeten om op verzenden te druken ....
Zal het nog maar eeens uitleggen
Hebt u kaarten van gisteren weer geschud zeker Evening ??

Er groeit iets vervelends en daar hebben jullie gesprekken over
Hebben de muisjes jongskes gelegd ?
Je piekert over iets dat je geld heeft gekost, je wil dat uitzoeken en vraagt het aan iemand die het misschien wel weet, je staat recht op je pootjes vandaag

Groetjes Suzy