mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 16, 2012, 23:22:28 PM

assie63

suzy
ja ik ben ff iets in mijn hoofd aan het uitbedenken hoe ik iets ga aanpakken, nee hoor werk is gedaan  ;D, dank je wel, assie xx
rianna
ja kom er altijd wel weer over maar duurt soms ff, nou niet echt last van stress eigenlijk, maar ik zal oppassen, dank je wel, assie xx

assie63

goedmeorgen allemaal

vnadaag

18 hond-17 ooievaar- 4 huis= 3 schip

vertrouwen op een innerlijke verandering die mij vooruit brengt

Sweetie

Goeie morgen Assie

Een verandering of de komst van een goede vriend bij je thuis ??

Suzy

assie63

suzy
tja weinig veranderingen ik heb maar een saai leventje hoor,  ;D en geen bezoek gehad og, maar wie weet komt er nog iemand, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

5 boom-9 ruiker-13 kind=27 brief

groei en rust voor een kind door een besluit

Sweetie

Hoi Assie

Ook een geboortekaartje ?
eigenlijk kan je dit ook zo interpreteren ... er groeit een kindje bij de dame en straks krijg je daar bericht van

kan ook
er komen nieuwe plannen die goed gaan groeien

Suzy

rianna

blijdschap lijkt te groeien voor een kind omdat er een besluit valt
liefs Rianna

sweetmami

Hi Assie, je probeert je kind te helpen bij iets bij te staan.. iets wat niet goed loopt...
het word tijd om een beslissing te gaan maken.... want elke keer tegen dezelfde weerstand aan te lopen.......... het maakt het er niet beter van. Niet voor jou, niet voor je kid(s). Al heb ik het idee dat het met die 1 nu beter gaat dan met de ander, die ene heeft je meer nodig maar je schoenen sterkte word wel getest.... :-*

Eveningstar

Hoi Assie!

De boom en de ruiker heb ik ook getrokken vandaag  :D.

Naar aanleiding van iets, dat je gelezen of gehoord hebt, besluit je voor langdurige rust te gaan en er dadelijk werk van te maken; je start meteen.

Liefs,
Eveningstar

assie63

suzy
geen geboortekaartje gehad vandaag, niuwe plannen mogen komen hoor, dank je wel, assie xx
rianna
ja dat hoop ik zo, maar nog niks gehoord, komt misschein van de week nog, dank je wel, assie xx
sweety
ja klopt, ja ik ben nog iets aan het uitzoeken, en dan komt het besluit, nee word er zeker niet beter op, ja klopt de oudste gaat prima, dit gaat over de jongste, ja word tijd dat ik die schoen is lekker in hun ..... gooi, dank je wel, assie xx
evy
ja mooie kaartjes samen,  ;) ja dat iets zit ik dus op te wachten een emailtje, zo gauw het binnen is ga ik van start, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

32 maan-36 kruis-14 vos=10 zeisen

emotioneel een kruis zetten waar ik wantrouwig over ben er worden knopen doorgehakt

Sweetie

Hallo Assie
Het verweken van emotionele dingen en wegkappen van wantrouwen

Suzy

rianna

hoi assie
je zet een kruis over iets om je emoties in de hand te houden het gaat over je gezin je kapt dan ook radicaal dingen af
liefs Rianna

sweetmami

je hebt wat inzichten gekregen over je wantrouwen, je zet er een kruis over...
afkappen die negativiteit... :-*

assie63

suzy
ja klopt ben er druk mee bezig, ook al is er nog wel wantrouwen, dank je wel, assie xx
rianna
ja klopt ben zaken aan het afkappen, ja kom niet aan mijn gezin, dan komt de beer los  ;D dank je wel, assie xx
sweety
ja klopt, word mij al meer duidelijk, en zet er inderdaad een kruis over, geen zin in negativiteit, dank je wel, assie xxx