mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 16, 2012, 23:22:28 PM

Lief

Prachtige kaarten inderdaad ;)

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

assie63










dank je wel lief, zijn inderdaad mooie kaartjes  :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

9 ruiker-23 muizen-4 huis=36 kruis

steun van boven in mijn innerlijk gepieker zorgt voor ommekeer

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-17 ooievaar-33 sleutel= 9 ruiker

positieve verandering zorgt voor een oplossing die mij rust geeft

Lief

prachtige kaart Assie :)

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Assie
zon-17 ooievaar-33 sleutel= 9 ruiker

Het gaat lekker warm hier vandaag bij jou .. de sleutel ligt binnen handbereik dus als je iets wil veranderen .. de tijd is rijp  :)

Suzy

Eveningstar

Hélaba Assie!
Alles ok met je?
ben blij je te mogen lezen :) .

Je kaarten...
Een verandering in de goeie richting, is voor jou de oplossing voor je situatie. Vergeet niet te handelen hiernaar, want de sleutel reikt je de oplossing, maar doet het niet, als je begrijpt wat ik bedoel. M.a.w. handelen is noodzakelijk, maar het gaat wel van zelf, het loopt gesmeerd, zeg maar ;) .

Liefs,
Eveningstar

assie63

lief
jij het zijn echt prachtige kaartjes, dank je wel, assie xx
suzy
ja was een heerlijk zonnig dagje, ik weet het ik kan de sleutel bijna omdraaien, dank je wel, assie xx
eve
ja Eve alles prima hier, met jou ook hoop ik, ik ben blij met jou duiding,  :-* ja ik hoop dat die goede richting snel komt, ja ik moet zelf de sleutel omdraaien, ja ik ben al aan het handelen dus komt helemaal goed, dank je wel, assie xx

Sweetie

Nu nog weten welke kant je moet draaien he Assie  :D

assie63



ik hoop dat er geen cijferslot op zit  ;D :D ;)

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

9 ruiker-8 doodkist-34 vissen=15 beer


mijn rust vinden door een ommekeer op emotioneel gebied voor mij als moeder

rianna

het draait vandaag om kracht assie met die beer als uitkomst
je neemt je geluk aan met 2 handen  waardoor je steeds meer je verleden begraaf en je zo je toekomst tegemoet gaat
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Assie

ja dat cijferslot kan nog van pas komen met dat kistje As  :D

gisteren de sleutel en vandaag het kistje  :D

Moederlijke gevoelens steken de kop op .. emoties om iets uit het verleden te halen .. lijkt een vriendin die je lang niet meer gezien hebt ?!
Suzy

Eveningstar

Hallo Assie,

je blijft met je ruiker rondlopen :) leuk!
Niet vergeten van hem water te geven hé ;) Want geluk vraagt ook wel wat aandacht ;) .
Maar het nieuwe begin lijkt voor jou een makkie te zijn :) . Fijn is dat! Dat wordt genieten, mamie ;) !

Liefs,
Eveningstar

assie63

rianna
kracht heb ik genoeg, ja het lijkt steeds meer mijn kant op te draaien, en dan kan ik inderdaad het verleden loslaten, op weg naar een mooie toekomst, dank je wel, assie xx
suzy
ja maar dan moet ik wel de code weten hihi, ja het kistje, ja klopt moedergevoelens, ja klopt hoor emoties uit het verleden, nee gaat over een kind, dank je wel, assie xx
eve
ja, krijg alleen van niemand een bloemetje  ;D nee ik zal de bloem blijven voeden, om mij geluk te pakken, poeh of eht een makkie word weet ik niet, hoop het wel, dank voor je duiding, assie xxx