mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 16, 2012, 23:22:28 PM

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

30 lelie-15 beer-25 ring=34 vissen

steun voor mij als moeder door een emotionele band

dameblanche

de lellie wordt ook wel eens als springplank gezien....
even een duwtje de goede kant weer uit....
even weer de plaats van moeder gaan innemen, even weer een thee-moment inlassen voor de boys

assie63

marianne
ok kan wel een duwtje gebruiken, hmm de boys zijn meestal op pad hoor, oudste had een bruiloft die heb ik al dagen niet gezien slaapt bij vriendin, en jongste is de hele dag op pad met zijn vrienden en s; avonds moest hij werken, thee hou ik niet van, koffie voor mijzelf hihi, dank je wel, assie xx

dameblanche

doe er dan wel een lepeltje buisman bij asss.....

assie63

waarom een lepeltje buisman ? ben gek op koffie en vermaak mij prima alleen heerlijk rustig

goedemorgen allemaal

vandaag

33 sleutel-30 lelie-31 zon=22 weg

mooie kaartjes, er gaat een nieuwe deur open door steun die ik krijg, een zonnige nieuwe weg

dameblanche

suus doet er ook altijd een lepltje buisman bij...
dat maakt de koffie net iets sterker niet waar suus!!!!!

een deur gaan openen assie, maar je hebt wel een sprinkplankie nodig, een duwje...je wordt nog steeds tegengehouden door je eigen opgelegde twijfels, denk te weten dat die twijfels je eigen [ver]oordelen zijn....

Sweetie

:D :D komt je haar daar van recht ?
Vroeger chicorei maar dat doen ze tegenwoordig niet meer alleen nog oudjes maar smaakte wel heerlijk en denk nog gezond ook !
die buisman dat heb ik toch even moeten opzoeken  :-[

rianna

buisman word niet meer gebruikt omdat er jaren terug een bericht was dat je er hartklachten van kreeg
toen ik pas getrouwd was 1969 zette ik altijd koffie met buisman er in
later door dat bericht ben ik daar mee gestopt

assie63

marianne
ik hou het bij alleen koffie  ;D ja ik hoop deuren te openen, ik heb geen twijfels hoor, dus komt wel goed dank je wel, assie xx
suzy ik heb krul hihihi
rianna
ik heb er nog nooit van gehoord buisman, en wat je niet kent kan je ook niet missen  ;D

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-2 klaverblad-28 heer=25 ring

positiviteit en geluk door de band met een heer

Sweetie

Hallo Assie
voor vandaag ziet het er zonnig uit je bent gelukkig en staat je mannetje in een relatie
Suzy

assie63

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

28 heer-29 vrouw-31 zon=16 ster

goh wat trek ik toch een mooie kaartjes de laatste dagen, een heer zorgt voor positiviteit en succes