mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 16, 2012, 23:22:28 PM

assie63

arend
nee geen strees om de relatie van een vrouw, zijn andere zaken, maar ga er hard aan werken, dank je wle, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

16 ster-9 ruiker-24 hart=13 kind

prachtige kaartjes, helderheid en rust, ik volg mijn hart dat zorgt voor een nieuw begin

Sweetie

Hallo Assie
vooruitgang in liefdevol geluk , je jong voelen
Suzy

Alain

hey Assie,

liefdesgeluk en levensvreugde... kheb er geen andere woorden voor...
XXX

sweetmami

Hi Assie, het loopt lekker op rolletjes in je gezin, met je boys, geniet ervan... verder daarbuiten.......loopt het nog niet zo lekker... ben je een bericht aan het afwachten van je werk wat je in splagaat brengt  :-*

assie63

suzy
ja voel mij goed, en natuurlijk voel ik mij als een jonge godin ;D dank je wel, assie xx
alain
nou mag komen hoor, levensvreugde genoeg, liefde mag wel wat meer, dank je wel, assie xx
sweety
ja gezin en boys gaan lekker, nee ik ben geen bericht aan het afwachten op werkgebied waardoor ik in splagaat ga, ik scheur allebei mijn liezen uit als ik dat doe,  ;D dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal 

vandaag

29 vrouw-4 huis-31 zon=28 heer

innerlijk zaken helder zien ik ga mijn mannetje staan

Alain

hey Assie,
De vrouw des huizes is optimistisch vandaag....
XXX

Sweetie

Hallo Assie

de zon schijnt op je innerlijke Assie vandaag .. en je staat je mannetje goed hoor !
Suzy

assie63

alain
ja was een lekker dagje waar ik fluitend door ging, dank je wel, assie xx
suzy
ja liep vandaag heerlijk te fluiten lekker gewerkt, en ik stond zeker mijn mannetje, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

28 heer-1 ruiter-33 sleutel=26 boek

vooruitgang door een heer, een oplossing door openheid van zaken

Sweetie

Hallo Assie

Een communicatie met een heer die een oplossing biedt
Suzy

Alain

hey Assie,
verwacht je een bezoekje van een belangrijke persoon die je onverwachtte gebeurtenissen onthult...
XX

assie63

suzy
die heer komt steeds in mijn kaartjes maar ik heb die heer nog niet gesproken, komt nog wel, dank je wel, assie xx
alain
nee ik verwacht geen bezoekje van een belangrijk persoon, maar wil niet zeggen dat hij niet komt, we wachten eht af, dank je wle, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

10 zeisen-13 kind-21 berg=8 doodkist

knopen doorhakken in de problemen van een kind zorgt voor ommekeer