mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 16, 2012, 23:22:28 PM

assie63

rianna
och kan wel hulp gebruiken, o is wel goed een beetje emoitoneel, en zeker als het mij vooruit helpt, dank je wel, assie xx
suzy
nee geen hulp nodig voel mij prima, was vol van energie vandaag, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen alllemaal

vandaag

31 zon-27 brief-3 schip=25 ring

een positief bericht wat vooruitgag brengt in een relatie

rianna

hoi assie
een positief bericht wat je fin .wat vooruit breng
er worden dingen openbaar omtrent een relatie

Zonne+Brief+Schip=Ring / mc=Boek
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Assie
Prettig nieuws op komst maar het kan nog en tijdje duren vooraleer het jou bereikt ( het schip is vertrokken uit de haven ), het heeft te maken met een relatie
Groetjes suzy

assie63

rianna
geen bericht gahd maar kan ook niet op zondag, de relatie kan ik ook nog niet plaatsen, dank je wel, assie xx
suzy
ok, nou dan wacht ik dat prettige nieuws maar af, ben benieuwd, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

33 sleutel-8 doodkist-20 tuin= 25 ring

de sleutel omdraaien zorgt voor ommekeer en rust in een relatie

Sweetie

Goeie morgen Assie,

doe het deurtje eens open meid, het deurtje van dit kistje daar zit een creatief dametje in die o zo graag eruit wil  :)
Groetjes Suzy

sweetmami

Hi Assie, ik voel hier een lading onrust.... word het niet eens tijd voor een verandering....
je hebt nu een tijd kunnen ontspannen... je mag nu weer verder... indd gooi maar een nieuw deur open.  :-*

assie63

suzy
tja zal het deurtje openen en creatief ben ik wel, dus komt wel goed, dank je wel, assie xx
sweety
poeh niet echt onrust eigenlijk, verandering wwil ik wel, maar niet echt tijd om te ontspannen elke dag aan het werk, och mooi dat ik verder mag, en niet terug naar start hoef  ;D dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

16 ster-21 berg-1 ruiter=2 klaverblad

een obstakel word opgehelderd dat zorgt voor vooruitgang en verbetering

rianna

hoi assie
je krijg helderheid over een obstakel wat op je pad lag
door een bericht hervind je je geluk weer en krijg je weer vertrouwen
liefs Rianna

Sweetie

Goeie morgen Assie

Is te paard de berg op gegaan en kijken als je op het hoogste punt staat welk beeld je krijgt .... prachtig landschap doet je weg dromen, zalig hé Assie

Alain

assie, verdrietig of goed nieuws kan je ontvangen. je laat de negatieve gedachten achter je.
Ja kan dan de bloemetjes eens buiten zetten, je voelt je gelukkig...

Chris

Graag de berg over willen op naar het geluk,maar je zit vast draaiend in een kringetje en dat knaagt
Maarre......wie is die heer die je helpt of gaat helpen om eindelijk dit hfdst af te sluiten?

Gr Chris

assie63

rianna
ja ging over een geldbedrag wat ik moest betalen, maar is minder dan ik dahct, dus het viel mee, dank je wel, assie xx
suzy
zou mooi zijn suzy, al ben ik een beetje bang van paarden  ;D ja ik zie dat mooie landschap helemaal voor mij hoor, dank je wel, assie xx
alain
nou doe dan maar het goede nieuws, ja ik probeer de negatieve gedachten achter mij te laten, word wel is tijd dat ik de bloemetjes ga buiten zetten  ;D ja voel mij wel gelukkig, dank je wel, assie xx
chris
die berg kom ik wel over, en daar wacht mij geluk, niet het idee vast te zitten in mijn kringetje, goh geen idee wie die heer is  ;D dank je wel, assie xx