Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

heleen

2 kaarten die voor mij rust uit stralen, pentakels 8 en zwaarden 7. Pentakels 8 timmert er rustig op los, en zwaarden 7 het tochtje naar de overkant. Het ziet er niet echt gezellig uit in de boot. maar iedereen is rustig. Daarnaast de kaart van de ridder zwaarden. Onze onstuimige ridder die met zijn zwaard te strijden trekt. Wie gaat hij bevechten? En is hij degene die het water beroerd van zwaarden 7? Als je moe wordt Rianna , ga dan rusten, anders krijg je last van negatieve gedachten, en dat kun je op die manier voorkomen.

liefs
Heleen.

dameblanche

de ridder van zwaarden, je hebt iets in gang gezet maar overzie je het geheel ook wel, er komt nu vanaales en nog wat op je af, maar kun je het nog allemaal ordenen en in banen leiden allemaal?
stap voor stap...en focus je op steeds maar 1 ding....

rianna


hoi Heleen
vandaag een dukke maar gezellige dag
ja zoals je schrijf als ik moe ben krijg ik negatiever gedachtes dat weet ik van mij zelf
ik ehb weer een week om even bij te tanken
maar......... het huisje is schoon :)
dank je wel
leifs Rianna

rianna


hoi Marianne
kheb het aardig onder controle
m,oe maar voldaan stap ik zo mijn mandje in  weer een weekje om bij te tanken en weer even aan mij zelf denken
acht het komt allemaal wel goed   dank je wel
liefs Rianna

heleen

Slaap lekker Rianna.

Liefs

Heleen. :-*

rianna

dank je wel Heleen ik heb heerlijk geslapen
:)

rianna

#426
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Ridder van PEntakels De Geliefden  Ridder van Kelken

vandaag zijn de ridders in de aanbieding
ik doe lekekr rustig aan  ik kies er voor om  even uit te zoeken  hoe het verder gaat


mijn Weekkaart
Koning van Pentakels
Hoog  en droog zit hij daar op zijn troon meer en meer krijg hij zekerheid in zijn leven   ook fin. gezien loopt het de goede kant heen


liefs Rianna



dameblanche

we beginnen met de weekkaart....
de koning houdt de scepter stevig vast en is niet van plan deze uit handen te geven, kortom je probeert je energie peil in de hand te houden

dameblanche

proberen stevig in het zadel te zitten, net als de koning kijkt de ridder niet naar zijn pentakel, hij kijkt eroverheen...je wilt je gaan richten op de praktische zaken..zoals inpakken...haha, als je hulp nodig hebt hil geef je maar een gil, ik ben een kei in verhuizen....
ondertussen al 17 keer verhuist, dus ik kan je wel enkele tips geven hoor...

maar goed bij de les blijven..
de kaart de geleifde zeft dat je daar ook een duidelijke keuze nu in moet gaan maken, je moet aan de salg, en nu is er geen tijd om aan iets anders te denken...kortom je richt je geheel op de buitenwereld....

Sweetie

Rianna 
Je begin komt eraan .. harmonie en vriendshap en leuke ontmoetingen

Suzy




rianna



dat is zo Marianne
wat ik vast heb laat ik niet meer los hihihihi
beetje energie doseren dan komt het helemaal goed
leifs Rianan

rianna


ja dat klopt  Marianne nu is het een kwestie van spullen overbrengen wat ik niet in de vrachtwagen wil hebben  iets wat nog al  teer is 
dus als we er dit weekend toch heen gaan dan nemen we natuurlijk gelijk wat mee zonde om leeg te gaan
en Marianne dit word mijn 10de huis dus een beetje gewend ben ik het wel  maar het blijft een verschrikking :)
liefs Rianna

rianna

#432
oh ja Suzy gezellig hoor heb al kennisgemaakt met de buren en kregen zelfs koffie  zo welkom  geheten hartstikke leuk
leifs Rianna

Sweetie

Wat leuk Rianna
daar zal je wel kunnen genieten  :D

rianna

dat zeker Suzy
was ik helemaal niet gewend hier zo hartelijk allemaal 
hihihihi