Graag een legging m.b.t werk...

Gestart door Silver925, mei 09, 2012, 22:36:14 PM

Silver925

Hoi Rianna,

Bedankt voor je legging...

Wat me tegenhoud heb ik dit jaar een punt achtergezet...moet het dus nog alleen goed afsluiten...yeah i'm working on it... ;)

Maar iemand die me steunt en waarmee ik zinnige gesprekken kan voeren.. eindelijk hahaha...kan niet wachten... :D

Kun je ook aangeven wanneer ongeveer die heer op me pad verschijnt... :P

Liefs,

Silver

rianna

hoi  Silver
nee tijd ben ik neit van op de hoogte is ook heel moeilijk te bepalen  dus geduld :)
leifs Rianna

Silver925

Hi Rianna,

Geduld heb ik niet meer.... heb ik afgelopen jaren al opgebruikt....;D

Liefs,

Silver

Silver925

Mocht er nog iemand anders een liefdes legging voor 2012 willen doen...feel free :D

Alvast bedankt,

Groetjes,

Silver

dameblanche

nog een tip voor je silver 925, we hebben ook nog 36 kaart- leggingen in de aanbieding ;)

Silver925

Hi Marianne,

Een aanbieding laat ik niet liggen....kom maar op... ;D

Groetjes,

Silver

Silver925

Citaat van: marianne op mei 13, 2012, 09:40:41 AM
nog een tip voor je silver 925, we hebben ook nog 36 kaart- leggingen in de aanbieding ;)

Hoi Marianne,

Ik wacht nog geduldig op je legging... :D

Groetjes,

Silver


rianna

#22
ik denk dat jij zelf de kaarten moet trekken zodat wij mee kunnen kijken
liefs Rianna

dameblanche

#23
haha silver..u vraagt wij draaien.....maar ik geef je groot gelijk...... ;)
maar zo wordt het wel een overvragen helaas....

Carla

Hoi Rianna,

Citaat van: rianna op mei 15, 2012, 09:50:43 AM
Silver je mag niet citeren  dat zijn de regels

Je mag best citeren als het maar echt relevent is en je verder alle overbodige tekst verwijderd hebt. We doen dat (ivm leesbaarheid) alleen in de de 2 dagkaarttopics niet  :-*

Liefs,
Carla

rianna

oh Ok Carla dacht dat dat overal gold   hihih foutje van mijn kant
liefs Rianna

Silver925

Hallo Dames,

Gezellig hier in de topic.... ;D

Ik ben zelf niet thuis in de spirituele wereld....maar ik vind het reuze interessant ook wel fascinerend als men qua kaarten legging of gevoel....mij wat kan meedelen over wat me te wachten staat... :D

Weet dus niet wat voor kaartlegging er zijn...of dat ik ze uberhaupt zelf kan trekken... :P

Maar toch bedankt.. ;)

Groetjes,

Silver

dameblanche

graag gedaan hoor silver, maar dit is een leer- en deelsite ieder draagt zijn/haar steentje bij...
dus geen kant en klare leggingen voor nop....
bij home kun je o.a. zien wat deze site je allemaal te bieden heeft.. en er is echt voor elk wat wils en interessant te vinden
dus ik zou zeggen toer eerst even rond.... ;)

Silver925

Hi Marianne

Leer-en deelsite...ok i got it...maar kunnen diegene die nog in opleiding/training zijn mij toch als proefpersoon gebruiken en een aantal leggingen doen.... ;D  ;D

Maar zoals je aangaf zal ik eerst maar eens eff rondkijken..misschien moet ik er zelf maar in gaan verdiepen... ;)

dameblanche

#29
ha silver,
ik hou wel van pittig kommentaar hoor, maar ik weet zker dat hier wel iets van je gading te vinden is...
en proefpersonen, nee zo wil ik het niet bekijken,  meer een site waar gelijkgestemden elkaar kunnen ontmoeten, hier kennis kunnen opdoen,  interesses kunnen uitwisselen, iets met elkaar kunnen delen......
nee proefpersonen zie ik meer in een academisch ziekenhuis....zij hebben soms het geluk er een vergoeding voor te krijgen..... ;)