Merkwaardige verhalen

Gestart door Sweetie, mei 09, 2012, 19:12:13 PM

Sweetie

Genieten maar

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130130_041

Eentje voor jou Zieltje .. daar hou jij enorm van hé !!

Voor anderen ook hoor geniet er maar lekker van !!

Suzy

Eveningstar

Mooi!

Dank je wel, Lieverd!

Liefs,
Eveningstar

Carla


Sweetie

En hier ben ik terug

Onlangs , ik lag in bed , kon niet slapen en wou nog eens de oefening doen van het dalen van de trap 2013 - 2012 - 2011 - 2010 enz ..., maar deze was een gang met deuren ipv trap naar beneden .. ik liep de hall door telkens boven de deur hing het jaartal .. ik liep tot mijn geboortedatum , de maanden liep ik af dat ik in moeders buik zat .. toen kreeg ik een schok ( het gevoel als ik van een trapje schoot ) , ik zat in een trein die tunnel in en uit reed , van de ene tunnel naar de andere , de trein stopte en ik stapte uit , ik had een lang kleed aan ( chique ) zoals een kasteel dame , een mooie platte hoed op mijn hoofd , in mijn rechterhand had ik een bruine tas vast , er stond een man op mij te wachten waar ik mee mee ging , hij buigde zijn arm en ik nam zijn arm vast en samen liepen we verder , opeens stonden we voor een groot huis ,in het huis, legde ik mijn hoed op een tafeltje en liep naar de kamer, daar lag mijn moeder ( niet mijn moeder van nu ) ziek te bed , ze lag op sterven en ik heb haar met en vochtige doek haar gezicht verfrist .. ze noemde Antoinette .. Marie Antoinette.. ( heb haar eeens op een bankje tegen gekomen ook , maar dat is een ander verhaal), de heer stond naarst mij en we praten stil er stond nog mensen rond het bed maar weet niet meer wie ...

Suzy

Vlinder

#184
Liev susy,
zo gedailleerd als jij het beschrijft, heel bijzonder.
Zou het zo zijn dat mocht je iets van een vorig leven herinneren je daar dan ook de emotie,s van mee krijgt, en die gevoelens dan ook weer door maakt?
Weet jij dat of iemand anders?

Vlinder

Sweetie

Waarschijnlijk wel , ik wist blijkbaar wel mijn weg te vinden ook in dat huis ..
ik verfriste haar gezicht zachtjes , ik hield ook van haar want ze was mijn moeder , wel toonde ik geen emotie .. ik schrok niet omdat ze op sterven lag bv .. het voelde heel warm aan maar het gevoel .. ik mocht haar dat niet tonen want dit was niet gepast om haar ongerust te maken ..

Daar zijn regressie therapieen voor maar dat heb ik nog nooit gedaan maar wacht ik heb iets gevonden :

http://www.louisdebie.nl/Pieter.html

Suzy

Vlinder

Veren
Vorig voorjaar begon ik veren te vinden van vogels, die lagen dan voor mijn voordeur, of onderweg op m,n pad, en ik nam ze steeds blij en dankbaar in ontvangst.
In het najaar stopte het grotendeels.
Vorig weekend moest ik werken, ik werk in een gebouw met een grote open ruimte en er vliegt een enkele keer een musje naar binnen.
Vorig weekend zat er een duif vast ergens bij het dak? maar deze heeft zich kunnen bevrijden, met nalating van vele veertjes, die ik hier en daar tegen kom als ik het gebouw door loop.
Afgelopen woensdag avond moest ik daar weer werken, en tegen schemer hoorde ik een duif koeren, hard en langdurig.
Ik liep over de gang en begon als het ware te praten tegen de duif, zo van waar zit je en wat is er aan de hand.
Plotseling werd het stil en na een paar passen lag er een prachtige veer op de grond voor me, van de duif geen spoor meer gevonden.
Een uurtje geleden zag ik een donsveertje voor mijn raam dansen, wat me deed glimlachen, en een half uurtje terug zag ik een veer die vastzat in een struik dansen in de wind op het moment dat ik naar buiten keek, ach ik heb hem maar op gehaald, en 2 duifjes keken  toe.
Merkwaardig misschien niet, maar bijzonder wel vind ik.

Sweetie

Ja ik een kleine brede  witte veer gevonden aan mijn achterdeur gisterenmiddan , heb ze opgeraapt en op mijn kast gelegd , had vorig jaar dezelfde gevonden maar iets groter , weet zelfs niet van welke vogel dit is !

Suzy

Vlinder

Ja susy
daar heb ik iest over gelezen, dat is al uitgezonden op de ned zender,
maar ik heb het gemist helaas. ;)

Carla


Sweetie

Ik heb het gevonden , 2 witte ganze veren  :D

Carla

Suzy (en anderen die ook in veren geinteresseerd zijn) als je misschien nog een boek over veren zou willen hebben, dan is dit boekje best de moeite waard (en niet zo duur)  :)

Sweetie

Hallo,

Daarstraks , zo'n half uur geleden , ik trek mijn deur open en zag op de grond een zwarte pluim liggen , heb ze opgeraapt .. , heb dit nog nooit gezien , enkel witte en duivenpluimen maar een hele zwarte pluim  ???

Nu lees ik dat ze heel erg moeilijk te vinden zijn ..


Suzy

Vlinder

Van ee kauw waarschijnlijk...?
Die vond ik vorige week zondag voor m,n voeten die zijn behoorlijk zwart...
Leuk zo voor je deur he... ;D

Sweetie