Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Oranje (lucht)ballon

Gestart door Mariposa, mei 09, 2012, 14:24:57 PM

Mariposa

Hoi allemaal,

Ik droomde kort voor het opstaan het volgende, en sindsdien een beetje somber gestemd.

Ik ben op een feestje met bekenden. Ik word gevraagd om iemand thuis af te zetten en loop naar buiten. Naast de locatie waar het feestje is zie ik een groepje mensen staan, lijkt op een bijeenkomst, maar iedereen is vrij zakelijk gekleed. Ik zie mijn (ex) vriend temidden van het groepje staan met een soort van afstandbediening in zijn hand. Hij kijkt niet naar mij, maar ziet er vrij somber uit, in tegenstelling tot het groepje mensen dat om hem staat, zij zijn opgetogen.

Plots hoor ik een geluid, als van lucht uit een ballon (?). Ik kijk op en zie een soort luchtballon, maar dan zonder het mandje. De ballon loopt leeg en valt voor mij op de grond. Het is vrij groot en lijkt op een soort oranje kapje van een paddestoel, maar dan zonder steel.

Dan hoor ik de wekker op mijn telefoon afgaan, en probeer het in mijn droom af te zetten maar lukt niet. Ik word op dat moment dan wakker.

Wie kan mij uitleggen wat dit betekent?

Groetjes,

Mariposa

Carla

Er komen wel een paar associaties bij mij boven.

Een ex-vriend, dus een liefde die geweest is met een afstandsbediening in z'n hand, temidden van zakelijk geklede mensen.. dat doet mij denken aan een relatie die ahw met 'een druk op de knop', op een zakelijke manier is opgehouden.
En dan ook nog een ballon die leegloopt.. een ballon is iets wat vaak met feestelijkheden geassocieerd wordt, maar deze ballon loopt leeg. Er blijft niet veel van over.

Ben je misschien wat somber gestemd ivm de liefde?

Mariposa

Sorry Carla, ik lees het berichtje nu pas.

Ja, de relatie is vrij 'abrupt' in deze fase beland. Eigenlijk zitten we nu in de 'break' fase, of het definitief is weet ik dus niet.

We hebben iig voorlopig (reeds 2 weken) geen contact, dat ook op mijn verzoek.

Ik ben idd somber gestemd ivm deze situatie, probeer het hoofd boven te houden temidden van alle pijn.

Gr,

Mariposa