Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dolfijn

Gestart door mieke, mei 09, 2012, 12:07:21 PM

mieke

het is nacht ,ik zwem in een donkere oceaan dicht bij het strand ,een dolfijn zwem naast mij ,hij is erorm groot en ik streel zijn kop wat echt heel leuk was !weet iemand de betekenis ervan aub grt mieke
MIEKE

Varen

Emoties die in het verleden geen gelegenheid hebben gehad om doorleeft en beleeft te worden krijgen langzaam aan de kans om dit nu wel te doen.

Emotioneel heb je het gevoel dat je aan het groeien bent en meer openstaat voor deze emoties uit het verleden.

mieke

heel erg bedankt kraai iigrt mieke
MIEKE

Ricca

Hallo Mieke,

De nacht in combinatie met de donkere oceaan staat voor het onbewuste. Daar in het onbewuste ontmoet je je eigen speelse kant (de dolfijn) en dat is natuurlijk heel leuk. En zou het niet fijn zijn om je ook in het dagelijkse leven van die speelse kant bewust te zijn? Dat wil de droom je laten ervaren. Misschien neem je het leven iets te serieus? Plezier is ook héél belangrijk hoor. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

mieke

dank u wel ricca ,ik zal inderdaad wat meer aandacht besteden om het langs de speelse kant te zien mijn leven vele gtr mieke
MIEKE