Hulp aub bij toekomst legging 36 kaarten

Gestart door AprilGirl, mei 12, 2012, 15:46:11 PM

AprilGirl

hoihoi cw,

ik was een poosje niet op het forum maar ik ben er weer, ben ook weer aan het oefenen met lermormand kaarten. Heeft een van jullie misschien een boektip waarin ik combinaties kan leren, want ik loop daar nog tegen aan, ook de kleuren (lijnen) vind ik nog een beetje moeilijk

ik heb een toekomst legging gedaan voor mezelf met 36 kaarten. Kan iemand aub met me meekijken zodat ik het ook kan begrijpen hoe het geïnterpreteerd moet worden.

Muizen-Vos-Schip-Lelie-Zeisen-Ster-Ruiter-Zon
Weg-Huis-Berg-Maan-Ooievaar-Kist-Vissen-Kruis
Brief-PK-Hart-Heer-Sleutel-Tuin-Boek-Anker
Slang-Ruiker-Ring-Toren-Klaverbladen-Boom-Wolken-Hond
Vogels-Roede-Kind-Beer

ik vind het moeilijk  ???
xxxx April Girl

dameblanche

toekomstlegging voor jezelf duiden blijft voor iedereen een struikelblok, het is haast onmogelijk om voor jezelf een toekomstlegging te doen vertrekkend anuit een blanco pagina...
idd lig je gustig om een blik naar de toekomst te kunnen verkrijgen...

toch blijven twijfels je nog steeds achtervolgen, en dat mb.t. tot de heer....
ligt deze heer in scheiding [toren-sleutel] die eerst verwerkt en achter de rug moet komen waarna er weer voortgang gaat komen?
ook jij komt op die manier niet vooruit,
kijk je naar de diagonale lijn vanuit je pk, dan krijg je rechtstreeks te maken met moeilijkheden ook vanwege die positie van de heer...
jullie zijn echter wel verliefd...
er zullen nog gesprekken gaan volgen die hard en pittig zullen zijn, om meer openheid te gaan verkrijgen daaromtrent.....
liefs marianne

AprilGirl

Hoi Marianne,

Bedankt dat je de tijd nam om eve mee te kijken.
Het combineren van de kaarten is echt nog oefenen voor mij. Ik had wel door (denk ik) dat er een nieuwe liefde op mijn pad komt, ik werd blij toen ik zag dat de heer naar me keek en in het midden kaart de Hart, dat leek me wel een goed teken, maar ik begrijp de omliggende kaarten niet echt in combinatie en als ik over de lijnen ga raak ik in de war...

Is er een boek waar ik de combinatie's kan leren? ;D

Kan je me meer vertellen over deze heer? Ken ik hem al? Wat voor soort moeilijkheden kan ik verwachten met hem ( Momenteel ben ik niet verliefd en ik ben single )

Kan je me ook wat meer inzicht geven in me huis, vrienden en financieel wat er op me pad komt

Tips zijn meer dan welkom xxx en bedankt April Girl

dameblanche

de heer ligt in de toekomst, rechts een heer die ook inzichten gaat verkrijgen, maan-zeis ook geinteresserd is in het spirituele..
maar ook een heer die wel oplossingsregeicht denkt, maar ook een beetje vast zal zitten...lelie-zeis.
wat er links naast je ligt is het nabije verleden of hetgeen vandwaar je uit mag vertrekken..
slang is wat je definitief achter je hebt liggen, ook de argwaan  en de twijfels....

toch speelt een en ander nog steeds een rol ook in eventuele relaties...
de 4 kaarten die ondraan liggen, moeten met aandacht bekeken worden, want dat gaat zeker spelen..
er zijn een hoop goede uitleg boeken van de lenormand in omloop, erna droeksbeke, christiana runner, aimèe switser...allemaal de moeite waarde en geven en duidelijke uitleg over de kaarten afzonderlijk...
verder speelt intuitie een grote rol....

maar je iegen kaartep proberen te duiden, ik zelf doe het liever niet, je raakt er alleen maar door in de war....
en de war hebben we al 70 jaar achter de rug....

AprilGirl

Ola Marianne,

Nogmaals dank, heb nog een paar vraagjes.
De Hart 24 is ook een man, vertelt deze man over het karakter van de Heer in mijn toekomst of is er nog een andere man.

En de laatste 4 kaarten...Ik interpreteer ze zo: Vogels -Roede -Kind - Beer = ruzie/teleurstelling in nabije omgeving?

dameblanche

het hart is eigenlijk een kinderkaart...
het hart vertelt hier meer iets over jou karakter, de wijze hoe je in het leven staat, de wijze hoe je er goed mee omgaat ,acceptatie en tollerantie....
de heer die in de toekomst ligt, die heeft de maan boven zich en de sleutel naast zicht, dus een oplossingsgerichte heer.. maar wel iemand die wel leuk en aardig kan zijn gehulpzaam, maar wisselend en niet goed met zijn eigen verantwoordelijkheden om gaat...
jij hebt de berg ook richting toekomst...plus de lelie, moeilijk op werke om een promotie te kunnen maken,,,maar dat heeft ook met de tijd te maken...

AprilGirl

Hoi daar ben ik weer

Ik denk dat ik weet wie die heer is. Al een paar jaar vind een jongen me erg leuk maar omdat hij zich altijd opdringt en wij dan ruzie krijgen word het niets. Ik zie eigenschappen in hem die ik leuk vind maar ik loop ook tegen heel veel aan en dat laat me twijfelen.
Ik wil het wel proberen met hem

Citaat van: marianne op mei 13, 2012, 09:52:48 AM
toch blijven twijfels je nog steeds achtervolgen, en dat mb.t. tot de heer....
ligt deze heer in scheiding [toren-sleutel] die eerst verwerkt en achter de rug moet komen waarna er weer voortgang gaat komen?
ook jij komt op die manier niet vooruit,

Volgens deze meneer heeft hij al jaren geen vriendin, dus ben ik erg benieuwd wat toren-sleutel betekent. Verder klopt het wat je zegt dat deze jongeman spiritueel is en oplossingsgericht denkt

Momenteel heb ik losse klussjes en ben opzoek naar een vaste baan pffff het is heel moeilijk

xxxxx AprilGirl

dameblanche

haaj april-girl
dan kijken we naar de maan, dat is de werkkaart zullen we maar zeggen....
een berg op de maan, je accepteerd dit maar moeilijk dat hier geen verandering in gaat komen...
het is dan ook helemaal  niet wat je wilt...maar dit zal voorlopig nog even voortduren...
het financiele plaatje wordt aangeduidt door het schip...
hier komt je nog wat tegenmoet......[geld]