13 legging

Gestart door Sweetie, mei 09, 2012, 10:03:45 AM

Sweetie

Goeie morgen
heb eens legging gedaan voor een jonger iemand een jongen
maar blijbaar zaten er enkele kaartjes omgekeerd in mijn pakje maar zal ze hier opleggen zoals ik ze uit het deck heb gehaald
ik heb ook geen pk gebruikt maar wel een foto gelegd

hier zijn ze

8
                                                    kist ( omgekeerd)

10                    34                   17       
                            zeis                  vissen              ooievaar

29                          31                   25                     20                       36                 
vrouw                    zon                  ring                   tuin                     kruis
(omgekeerd)                                                                                   (omgekeerd)

7                      14                    33
                            slang                 vosje                sleutel
                                                                           (omgekeerd)

6
                                                    wolken

dameblanche

maar wat is de vraag nu presies susy,
de kaarten omgekeerd....
wat onder deze jonge man ligt is de kat uit de boom kijkende, hij hierbij te veoorzichtig is, en hem dat ook blokeerd, dat is al meerdere malen het geval en geeft dan ook een onbeverdigde oplossing, iets wat steeds maar doorwerkt ook naa de toekomst toe...
telkens een voor hem te groot offer moeten brengen, heeft deze jongeman moeite met harmonie, deze jongen moet te veel moeite doen om geliefd te geraken, bij ook zijn vrienden, zich te veel conformeren moeten waardoor hij wel eens in doorslaan kan...
en daardoor raakt hij ook steeds in een soort van dip...waar hij steeds moeilijker uit gaat komen, mist hij de realiteit niet onder ogen ziet....
liefs marianne

Sweetie

Hoi Marianne
Geen vraag , alleen een algemene legging
een klein deeltje van mijn kaartjes waren op de grond gevallen en blijkbaar heb ik ze terug gestoken zonder te kijken of ze wel recht zaten en weet ik niet of dit een specialere betekenis heeft omgekeerd waarna ik ze maar zo op het net heb gelegd

Van harte bedankt om mij hiermee te helpen Marianne :-* :-*

dameblanche

ja ook bij lenormand worden op de kop gevallen kaartjes wel eens anders geinterpreteerd,
maar het zal in het algemeen ook duidelijk naar voren kunnen komen waarom..
je kunt ook kijken welke kaartjes er nu net onderste boven gevallen zijn...
dus hier de dame, de kist, het kruis en de sleutel...
in dit geval zie ik dat deze jongeman wel de touwtjes in handen heeft willen nemen, maar uiteindelijk heeft het men niks concreets kunnen opleveren....
eerder nog er is iets in hem gestorven waardoor hij nog verder van de oplossing af zal liggen...

Sweetie

het zal dan eigenlijk nooit goed komen ?

dameblanche

jawel suus,
hier kun je niet objectief bij blijven....
en waarom, je moederhart, iedere keer als je dit kereltje ziet  en zijn geworstel steekt er opnieuw weer een zwaard door je hart [zwaarden 3]
pijn, verdriet, teleurstelling???
nee je moet het jezelf niet aanrekenen suus...
de maan kruist de kaart
zware kaarten....
geen meelijden hebben suus, maar liefhebben je hier niet met zijn emoties je indentificeren...

Sweetie

Het is zo moeilijk om het mij niet aan te trekken

en dit is inderdaad zo ,
zijn geworstel ... dit scheurt mijn hart in flarden

de maan is toch het spirituele ? de kracht uit de spirituele wereld halen dan ?
Ik hou van hem en dat weet hij en ik sta altijd voor hem klaar

Heel hartelijk bedankt Marianne
:-* :-* :-*

dameblanche

ja maan is het spirituele, maar ook het onderbewuste, de stemmingswisselingen, het gevoel, de maan heeft een heldere kant en een duistere kant, de maan weerkaartst het zonlicht waardoor ook eb en vloed in werking kunnen treden ,het dag  en nachtritme ontstaat..kortom de maan is een veelzijdige kaart die we zeker niet mogen ontzien....kus marianne

Sweetie