Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

geitenkaas

Gestart door arend, mei 08, 2012, 10:20:31 AM

arend

Ik droom dat ik zo wat wegvlucht voor een man, omdat ik nerveus word in zijn nabijheid ook al wil ik dat misschien toch maar ik weet me niet normaal te gedragen (en dat is in de echte wereld ook wel het geval bij die persoon). Opeens wandelt hij dan toch naast mij of zo en zegt hij dat er iemand heeft gezegd tegen hem dat ik geitenkaas zou moeten eten, dat dat goed is tegen leie (of zoiets) kanker. Dan zeg ik iets in de aard van amai, nu weet ik dat ik kanker heb. Dan zegt hij maar dat wil daarom niet zeggen dat je kanker hebt.

Iemand een idee  ;D?

Ik kwam tegen dat kaas een slecht voorteken zou zijn.
En bij geitenkaas: Als u in een droom geitenkaas eet zullen uw zaken een andere wending nemen omdat u zich te veel met plezierige aangelegenheden en kunstzinnige vrouwen inlaat.

Maar het feit dat ik het aangeboden krijg, wil zeggen dat ik net meer plezier moet maken of zo? Of wat komt die persoon die ik ook in de echte wereld tegenkom daar dan bij doen? Toeval?

Varen

Geit: zorgzaam (melk geven; (godin) zoog de verlaten baby Zeus); vruchtbaar; praktisch en nuttig (geeft wol, melk en boter); kan met weinig toe; vindingrijk (eet veel verschillende struiken en planten); zet door; opgewekt; grappig, speels, nieuwsgierig; plagerig en baldadig; herinnert zich het goede in mensen; offert zich op (offerdier, zondebok); tijd nodig voor verwerking (herkauwen); gauw tevreden; jaloers, opdringerig. Verbonden met de moedergodin en de maan, beeld van de zoogster, god Pan, symbool van vruchtbaarheid.

Droomuitleg kanker:

http://droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Kanker

arend