Auteur Topic: zou iemand een relatielegging willen doen voor ons ?  (gelezen 2054 keer)

zoontje

• Gast
zou iemand een relatielegging willen doen voor ons ?
« Gepost op: mei 06, 2012, 19:06:44 pm »
na mijn scheiding ben ik terug een lieve vrouw tegen gekomen en had graag een relatielegging gehad . het klikt goed en de kids vinden het geweldig . er zijn nog enkele kleine opstakels zoals werk en tijd kunnen vrijmaken voor onszelf .
ziet iemand dit zitten om te doen voor ons
geboortedatum zij 18/05/1975   ik 22/04/1973

met dank bij voorbaat
grtz g

dameblanche

• Gast
Re: zou iemand een relatielegging willen doen voor ons ?
« Reactie #1 Gepost op: mei 07, 2012, 08:53:03 am »
hallo zoontje
als ik eens even mee mag kijken, mooi dat je er de geboortedatum hier bij zet, zo te zien 2 stieren, 2 vuurtypetjes bij elkaar, de vonken zullen er wel vanaf vliegen zo af en toe, ook nog leeuw in de uitvoerende kant.....

onder controlle heb je je problemen gelukkig weten op te lossen, ook in je hoofd is het een stuk rustiger geworden...
toch blijf je nog min of meer veranderlijk en ga je nog van instabiel naar stabiel...
dat werkt nog een beetje door allemaal bij je, en helaas is je perter er dan niet om je met beide benen op de grond te kunnen zetten, omdat het ook een vuurtype is...
maar goed je hebt ondertussen wel aan jezelf gewerkt....waarbij je zicht hebt gekregen in je eigen gevoelens...
transformatie is nogals heftig verlopen...voor jou...
maar ook in deze relatie zullen er dingen onder ogen genomen moeten worden, je partner kan nogal eens opvliegend van aard wezen....

verder nog eens gekeken via een relatie-legging via tarot;

je toekomstige partner; bekers 8
jij; staven 5
waar het haar om gaat; staven 9
waar het jou  om gaat; bekers 9
jullie gezamelijk doel; zwaarden 6
alle kaarten zijn op de kop verschenen, dat geeft aan dat een en ander er nog niet is en er aan gewerkt moet gaan worden...
zij jaagt een ideaal ja, waar zij koppig aan vast houdt
jij zelf zit ook nog in innerlijke strijd...waarbij je nogal eens de neiging hebt te verheerlijken...
jullie gezamelijk doel;
is het niet dat jullie beide eigenlijk nog niet het proces verwerkt hebben wat achter jullie ligt...?
een en anders is niet zo zoals het lijkt zoontje.................

ik hoop dat het het gaat kunnen plaatsen...
gr. marianne

sweetmami

• Gast
Re: zou iemand een relatielegging willen doen voor ons ?
« Reactie #2 Gepost op: mei 07, 2012, 11:07:11 am »
Hey zoontje,

ik tune allereerst even in op mijn gevoel... en ik krijg het echt ontzettend benauwd...alsof ik helemaal leeggezogen word...
waar komt dat door denk je???

Ook krijg ik een ontzettend groot verdriet te voelen.. wat denk ik niet op te vangen is in deze relatie, in deze vrouw/door deze vrouw.....
Zij staat stabieler... sterker... groter... zo voelt ze.

Kan je mijn feedback geven over deze punten dan ga ik verder?

:-*