grote legging van dochter, studie, vriendschap?

Gestart door kreeft, mei 05, 2012, 13:09:29 PM

kreeft

mijn dochter is benieuwd wat er voor haar komt,
wat betreft vriendschappen, studie, liefde etc,
wat frappant is, is dat ook bij haar de pk volledig in een hoek ligt,
zoals laatst bij mij  ::)
ik lag volledig links onderaan, zij legt de pk volledig rechts
dus zou dat ook een plotselinge verandering inhouden?

haar leeftijd: 22 jaar
{Kreeft, het is niet nodig iemands geboortedatum te noemen bij een legging.
Ik heb de datum veranderd in de leeftijd. Ricca
]

weg22-berg21-zon31-tuin20-maan32-toren19-wolken6-schip3-vogels12
slang- kist- heer- boom- ooievaar- anker- ring- huis- zeis
sleutel - roede- lelie- brief- ruiter- boek- beer- klaver- kind
ruiker- kruis- sterren- muizen- hond- vissen- vos- hart- dame

kijken jullie eens mee?
alvast dank  :-*

dameblanche

ja leeftijd is toch ook belangrijk, maar nog meer het sterrebeeld, en haar ascendant, zo krijg je een beter beeld in haar fuctioneren, is zij een water-, vuur-, lucht- of aarde-type...

maar goed zij ligt aan het uiteinde van de legging, dat geeft ook al veel info, zij is duidelijk toe aan verandering, zij staat er open voor, maar durft niet....
bang voor die onzekere stap,
wat is die valse verliefdheid waarmee zij te maken heeft [gehad] een aan en uit relatie die alleen maar twijfels oproept waardoor zij zich te veel in opofferd..

bij deze legging kunnen we dan de eerste 3 rijen achter de laatste 3 rijen plaatsen om toch nog een toekomstbeeld te verkrijgen..zij kijkt te veel naar het verleden..
alles weegt te zwaar voor haar, zij heeft het nog niet onder controlle...
verleden werkt door waardoor zij toch in staat zal moeten zijn om keuzes te kunnen maken...
dat is moeilijk voor haar..
te achterdochtig vaak, te veel in beslg genomen door twijfels..
van de ene kant toont zij zich lieflijk, aan de andere kant kan zij ook een geheel andere kant tonen...
in de toekomst ligt er wel een heer op haar te wachten, een optimistische man, en dat is ook een ding wat zij graag zal horen...
er komt een onmoeting binnen kort...

kreeft

dank marianne,  :-*

blijkbaar was er een relatie, wist ik niet
ik heb haar zelf de kaarten laten schudden en leggen, dus eerlijke legging  :)
ze is benieuwd, algemeen,
zelf had ik gezegd , er is beterschap op komst  :)

dank fijne zondag,  :-*

hier lijkt het winter, koud  :o :(

sweetmami

Hoi Kreeft,

ik zei het in jouw vorige legging al, en ook in haar legging zie ik het weer terugkomen dat zij veel strijd, onrust en boosheid heeft over dat er dingen onuitgesproken liggen, er gebeurd van alles in huis, onder de tafel, en zij moet zich er maar aanpassen...
En dan krijgt ze weer wat naar haar hoofd geslingerd, of komt er weer wat uit, ze loopt eigenlijk maar in de weg.. Ze trapt wel terug maar ja hier gaan dingen niet eerlijk...

Je bent en blijf het voorbeeld voor jouw dochter hoor, meer dan haar vader. Jullie lijken meer op elkaar dan je denkt/ wil toegeven....

Ze heeft door deze situatie houvast gezocht bij een heer die haar duidelijk ook niet kon geven wat ze wilde, hoe het hoorde....die relatie is nogal veranderlijk...

Ook zij probeert nu zelf bezig te gaan om zelf de dingen op de rit te zetten maar loopt ook tegen alle mogelijke dingen aan.... heel veel onzekerheden en twijfels, het is fijn als jullie elkaar hierin kunnen steunen.

Er komt beterschap aan jazeker... ze wil uitvliegen en dat gaat ze ook doen...maar ik zie nog niks vastlegge... dus dat heeft echt nog tijd nodig.

want ook in haar contacten kring.... volgens mij is ze een beetje een volger...

eigenlijk is ze heel alleen.

:-*

kreeft

@marianne, sweet,
allemaal juist hoor,
ieder is hier een beetje zijn eigen leven gaan leiden , naast mekaar,
veel opgekropte boosheid
door diepgaande gesprekken (tussen mij en mijn dochter) de laatste dagen is er toch meer klaarheid gekomen en meer vertrouwen,
ze zocht steun bij een vriend , maar ja, bleek niet echt eerlijk te zijn  :-\
en ja, ze is een volger, altijd al geweest en dat probeer ik uit dat koppie te krijgen, 'zoek je eigen ding, kijk niet naar anderen'
achterdocht, twijfel, onzekerheid, en héél dominant,  ::) , die dingen probeer ik met haar te overleggen en aan de weg te werken,  :)
maar haar vader is iemand die niet echt voor vooruitgang is, en houdt op die manier veel dingen tegen , dus proberen we samen aan de koord te trekken,

hopen op beterschap,

dank  :-*