Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

"Keel"

Gestart door frommeltje, mei 05, 2012, 09:58:41 AM

frommeltje

Hallo,

Ik weet niet precies waar ik ben maar er staan wat oud collega's bij me.Ik heb een ketting om mijn nek en doe deze af.
De ketting zat vrij strak maar nu ik hem heb afgedaan lijkt het net of ik hem nog om heb.Een heel benauwend gevoel.Alsof er iets mijn keel dicht knijpt.

Deze droom had ik vannacht,werd met een beetje een somber gevoel wakker.

Iemand enig idee,ik geloof dat de keel in een droom iets met praten te maken heeft,maar weet het niet zeker.
Alvast bedankt,groetjes...

Carla

De associatie die ik heb is dat je bewust iets veranderd hebt in je leven (je staat met ex-collega's, je hebt een ketting afgedaan), maar blijkbaar is dat nog niet voldoende, want je hebt nog steeds een 'heel benauwd gevoel' wat je 'bij de keel pakt'.

Je keel heeft inderdaad te maken met jezelf kunnen uiten, vraag jezelf eens af wat het is wat jij probeert 'binnen te houden'?

Liefs,
Carla

frommeltje

Hoi Carla,

Bedankt voor je reaktie.
Ik denk dat je wel gelijk hebt.Ik heb alleen mezelf nooit goed kunnen uiten en ben slecht met woorden.
Dat ik iets probeer binnen te houden,het zal ongetwijfeld....maar wat!!
Ik weet het niet.
In ieders geval bedankt voor je uitleg.Ik zit er weleens over te denken om me te laten hypnotiseren,misschien kunnen ze het dan uit me trekken.Ik ben nogal goed in alles ver weg stoppen.

Bedankt en groetjes.