Dagkaarten Lenormand - Deel 6

Gestart door assie63, mei 01, 2012, 09:01:54 AM

assie63

suzy

een positieve verandering, loopt je energie wat vast, assie xx

Sweetie


assie63

rianna
inzicht in de relatie met jezelf, kruis over zaken trekken zodat je er sterker uit komt, assie xx

assie63

arend
emotioneel vastlopen, veel strijd en gepieker in je koppie, je zoekt steun, heb jij kinderen, is er wat strijd met een vrouw, of over een scheiding, kan er naast zitten hoor, assie xx

assie63

sweety

lijkt een bericht te komen wat je wat zorgen baart, gaat er iemand verhuizen ??, assie xx



assie63

kreeft
een stabiele oplossing voor een kind wat voor rust zorgt, een gesprek met een heer waarin zorgen worden afgekapt, assie xx

arend

bedankt @assie: er zit wel wat strijd en gepieker maar dan binnen mezelf (vrouw), neen geen relatie, ook geen scheiding, en nog geen kinderen   :-*

rianna


hoi Sweety
oh dat zal zeker gebeuren maar eigenlijk vind ik ook dat ze eens wat minder tegen me moeten vertellen
kan ik me er ook niet druk over maken
ik vind dat wel best
dank je wel meis
liefs Rianna

rianna


hoi Suzy
heb geen studie die ik volg hoor
ben wel bezig vandaag geweest met mijn trui
dus creatief bezig geweest
dank je wel
liefs Rianan

rianna


hoi assie
voel me wel sterker vandaag meer energie ik hoop dat het zo blijft
dank je wel
liefs Rianna

sweetmami

Hi assie ook thx, wel veel gesproken vandaag maar tot nu toe nog niks zorgelijks...
Heb t weer ff gehad met zorgen om... Hihi

Verhuizing.... Hmm zijn wel mensen mee bezig Met die wens ja... Maar nog niks definitiefs......

Keep you posted!

Xx

kreeft



anker35- kind13- sleutel33= ruiker 9
vos 14

@rianna, sweetie, assie,
ja, stabiliteit tussen mij en mijn dochter,  :) , en dat zorgt voor rust  :)
@suzy, neen,niks met werk of onzekerheid te maken, ik twijfel niet  ;)

dank, fijne avond allen  :-*

assie63

#402
@sweety
'ja mijn liefde is onvoorwaardelijk voor mijn kids, geen idee wat er steeds terug komt en opgelost meot worden, komt nog wel misschein, dank je wel, assie xx
@rianna
och dat wil ik wel een nieuw begin in de liefde, en ik durf die sleutel wel om te draaien hoor, dank je wel, assie xx

@suzy
ja de oplossingen lijken eindelijk te komen op emotioneel vlak, liefde geven lsot veel op, dank je wel, assie xx


Sweetie

#403
goeie morgen ,
1 ruiter + 20 tuin + 21 berg = 6 wolken
Ik krijg een onaangename uitnodiging

Alain

goede morgen,

Vandaag, 3 Het schip, 1 de ruiter, 13 het kind= 17 de ooievaar

XX