Dagkaarten Lenormand - Deel 6

Gestart door assie63, mei 01, 2012, 09:01:54 AM

rianna

hoi Suzy
veranderingen in je zonnige bestaan  er komt een strijd in je thuishaventje
liefs Rianna

rianna

hoi Alain
muizenissen op je pad vandaag?
maar je laat je zonnige karakter niet ondermijnen  door een dame
liefs Rianna

rianna

hoi Assie
een nieuw begin in de liefde wacht ja  als je die sleutel naar de toekomst maar eens durfde omdraaien
liefs Rianna

Sweetie

@Arend
Je energie peil is laag door strijd en ruzie en terugtrekking in een relatie

arend

Bedankt @Rianna, er heerst idd nogal wat twijfel. Pff geen idee hoe het verder moet, vooral op werkzoeken- en vindenvlak maar positief blijven. Relaties en dergelijke zijn dan weer het minste van mijn zorgen nu.
Bedankt @Suzy, ik heb weinig problemen met anderen en geen relatie in de enge zin van het woord maar wel wat innerlijke strijd binnen mezelf en energie idd beter dan gisteren maar toch nog op een laag pitje.
Maar buiten straalt de zon :-*

sweetmami

goeiemorgen

voor mij

het huis, de sterren op pk, de ruiter

:-*




Goeiemorgen Assie, de onvoorwaardelijke liefde voor je kids... er is iets gaande wat steeds terug komt maar wat wel opgelost moet worden...  :-*


Goeiemorgen Alain, je voelt je wat onzeker wat betreft het contact met een dame... maar je optimisme overwind...  :-*


Goeiemorgen Suzy,
wat ga je doen, veranderingen doorvoeren of stilstand... iets met een egokwestie  :-*


Goeiemorgen Rianna, zaken die een kind niet met je deelt... voorlopig blijft het nog onbesproken  :-*


Goeiemorgen Arend, het gaat hier over je inmiddels eeuwige zoektocht naar werk...
je word er knettergek van... en terecht :-*

kreeft

goeiemorgen, zon vandaag  :D

anker35- kind13- sleutel33= ruiker 9
vos 14

een kind dat meer houvast krijgt, en oplossingen aangeboden krijgt

fijne dag iedereen  :-*

sweetmami

hi kreeft wat fijn, moedersdag, stilte na de storm, alles is weer oke... tussen jou en de prinses....  ;)  :-*

rianna

hoi Sweety
Huis+Ster+Ruiter=Berg / mc=Ruiter
innerlijk zou je wat meer helderheid willen hebben omtrent een bezoeker
het lijkt of er een obstakel bij jouw gedumpt word 
maar je bekijkt het en ga toch je eigen pad
liefs rianna

rianna

Hoi Kreeftje
het draai om familie vandaag je thuishaventje waar een kind zijn eigen  leven kan leiden
oplossingen kan zoeken waar het gelukkig van word
liefs Rianna

Sweetie

@Sweety
je innerlijke gedachten die wil je wel ophelderen maar er staat iets in de weg

sweetmami

Lijkt indd wel of er iets negatiefs bij mij gedumpt word..ook al in combi met die andere kaartjes... we gaan het zien.. de dag is net begonnen....

ik voel me iig nog steeds hip in mn nieuwe jas  ;)

:-*

Sweetie

@Kreeft
wat wantrouwig staan tegenover werk die nogthans een oplossing en een nieuw begin aan geeft , je weet het ff niet of je gelooft er niet echt in

arend

Bedankt @Sweety. Ondanks alles ben ik toch al aan het lachen en fluiten, een gelukzalig gevoel overvalt me, zonder echte reden eigenlijk  :-*.

assie63

alaian
23-1-31 is bij mij 19 toren

erg in je hoofd bezig om het allemaal helder te krijgen, die muizenissen, kom op uit die toren en op zoek naar die dame, assie xx